2011-05-04, 03:26
Medlem
Själv så bryr jag mig inte, om ingen tjej vill ha mig för att jag är svensk vad ska man göra. Sen är inte det sant, det handlar om vilken person man är inte vart man kommer ifrån. Det här är inget jag går omkring och tänker på direkt heller. Mitt motto just nu är att jävlas inte med mig så jävlas jag inte med dig det gäller alla invandrare och svenskar.
Senast redigerad av Yippee.ki-yay 2011-05-04 kl. 03:52.
2011-05-04, 04:39
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lafemmefatale
Min karl är genomsvensk då va, han ser ut och beter sig som en svensk, men tog för snart ett år sedan det märkliga valet att ta en kurdisk kvinna. Är detta normalt? Mår han dåligt? Saknar han heder och moral? Jag tänker ju inte leva med en psykopat.

Hjälp mig Flashback, vägled mig. Jag vet inte om han är den rätte för mig. Han brukar inte sätta mig på plats eller hänvisa mig till köket, han låter mig vara den jag är. Är detta tecken på att han är bög? Bör jag återlämna honom till Svea, trots att han inte finner svenskor (i synnerhet blondiner) attraktiva i någon bemärkelse, och trots att han fortfarande erhåller åsikten om att begränsa den muslimska invandringen och utvisa samtliga utländska våldsbrottslingar?

Han är en jävla landsförrädare och rasblandare, det är vad han är. Jag skall ta ett snack med grabben.

Han är nog en stolt ägare till både heder och moral. Huruvida han är en psykopat är svårt för mig att bedöma, då jag aldrig träffat honom ^ ^. Jag vet inte om du försöker slå mig på tåna, eller det jävla trollet Saturnos som börjat spamma sönder precis varenda tråd inom I&I.

Om han fortfarande värderar sin kultur, sitt folk och dess folkliga historia rel. högt, och inte väljer dig just för att du är icke-svensk, är han förstås ingen landsförrädare eller "rasblandare" (vilket även jag är i den bemärkelsen då jag är tillsammans med en assyrisk kvinna).

Nu har jag med motvind fått göra mig hörd om samma sak om och om igen, men jag antar att det är dags igen. Så här kommer det: Det är alltså, läs igenom noga nu, inte fel att beblanda sig med folk från andra nationer och kulturer - vad som däremot är "fel", vilket är vad jag vill diskutera med just denna tråd, är svenska kvinnor som väljer att bli sexuellt berikade av negrer, araber, turkar och även oss sydeuropéer och balkaneser, just för att vi inte är svenskar; det är med andra ord fel att sålla bort sin egen grupp bara för att media talar om för oss att göra det, vilket är fallet med svenskarna. Det är således moraliskt förkastligt att trycka ner sin egen grupp på det vis, bara för att mediala element och politiker menar att den nya "normen" är att välja andra etniska grupper, vilket är precis vad svennarna inom denna maktfaktor vill. Och det är bland annat därför den heterosexuella, "kristna", svenska mannen oupphörligen misstänkliggörs och till och med hånas. Och det är här avsaknaden av heder och moral kommer in i bilden, eftersom denna form av propaganda i nivå med all den liberaliserade synen på sex och horeri ställt om den tidigare modellen, vilket gjort att svenska kvinnan numera agerar därefter, och i enlighet med den nya pseudonormen som man vill skall normaliseras (på precis samma vis man vill att HBT skall befrämjas, och "heteronormen krossas").

Citat:
Ursprungligen postat av Redpitbull
Ahhh Du e Serb... Kristen Ortodox.. Folkmordskulturen.. Och du moralpredikar Hahaha.. Jaa vi ser hur fint din kultur hanterar både andra kulturer, kvinnor och barn Jag visste att det låg en hund begraven!

"Folkmordskulturen"? Jag tycker synd om dig, som är så pass förtryckt av din subjektiva media att du inte kan skapa dig en egen åsikt. Ni svenskar har alltid varit partiska gällande konflikter världen över — det vet jag — men det är onekligen patetiskt att ni inte kan se igenom ert eget hycklande när det kommer till rasism och generaliseringar. Ja, vi fattar, vi är kristna och därför går det bra att hata oss, precis som din media talat om för dig, din lilla zombie.

Citat:
Jag älskar fördomar!

??Varför ställer jag frågor till dig.. Du är jö oförmögen att svara på dem!!?? Dumma mig....

Men att kalla Serbiens kultur för "folkmordskultur" är inte en fördom?

Citat:
Ännu en av dina belagda teser? Gå och läs en bok istället för att hålla på och tramsa... KAN NÅGON DÖDA TRÅDEN???

Nej, vi skall inte döda tråden bara för att den inte passar din åsikt, eller för att den sinnessjuka Saturnos maniskt försökt sprida lögner hit och dit. RP:a hans inlägg istället.

Citat:

Ser du HBT som moraliskt förfall? Var kom du ifrån sa du? Och så samma fråga till dig som till kinesen.. Varför är du inte kvar i din hemmakultur? Varför kom du hit om den här kulturen är så skadlig och förfallen eller som vi som läser böcker och inte tittar på tv skulle säga "utvecklad" Kan det vara så att du kommer från en kultur som fortfarande har kvar ena foten i medeltiden och det var därför du var tvungen till att komma hit *fniss* Abort här med? Kan det vara så att om du var kvar i ditt hemland skulle risken att du står framför spisen med 13 ungar vara större än här?

Det är klart att hyllande och även uppmaning till HBT och samkönat sex på politisk och medial (läs: statlig) nivå skall klassas som moraliskt förfall — du ser nämligen inte denna form av propaganda i många andra länder, och jo det gäller även sekulära/ateistiska länder. Vadå abort? Kan du precisera dina sjukt malplacerade ordformuleringar? Vad menar du när du säger "Abort", och sedan inte följer upp vad du menar, och hur detta är relevant för frågan?

Och angående trådens topic, så är det föga förvånande att svenskorna beter sig som man gör när man har ett sådant omfattande stöd för det. Ni hyllar er "fria" syn på sex och "individualism" och tror att ni är världens centrum för mänskliga rättigheter bara för att ni får extra poäng om ni knullar flera män samtidigt, stödjer kvinnans "kamp" för rättvisa genom att propagera för lösaktighet och bidrar till avnormalisering av heterosexuellt äktenskap. Att ni dessutom rent juridiskt "stödjer" och ej bestraffar pedofili och våldtäkt säger även det en hel del om er liberala samhällssyn. Sverige är praktexemplet på überliberalismens baksidor, liksom det moraliska haveriet hos gemene svensk som speglas hos kvinnors agerande.

But as long as you're happy...
Senast redigerad av Caine.Atrebatum 2011-05-04 kl. 05:00.
2011-05-04, 10:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av suv12
I mitt land där jag är kristen, är det okej att ge sin dotter till en kristen oavsett nationalitet. i muslimska familjer är det okej att ge sin dotter till en muslimsk man oavsett nationalitet. enkelt och inget konflikt, vi lever sida vid sida och alltid tillsammans i allt.
Tror knappast att en muslimsk arab skulle vilja att hans dotter gifte sig med en muslimsk neger, eller en muslimsk perser att hans dotter gifter sig med en muslimsk arab..
2011-05-04, 11:23
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Detta fenomen har fått min uppmärksamhet, både på forum och i verkligheten, när svenska kvinnor skrattar åt sina egna svenska landsmän och oavbrutet förlöjligar sin egen etniska grupp.
Detta ”fenomen” kan inte vara allt för utbrett bland psykiskt friska svenska kvinnor. Om jag ska slå mig till på att använda samma typ av anekdotiska bevisföring som TS kan jag säga att jag trots att jag känner en hel jävla massa svenska kvinnor ännu inte stött på någon som valt att ha en relation med en icke-vit man av utomeuropeiskt snitt. Inga negrer, inga mulatter, inga araber, inga inavlade jävla kurder, inga judar och mig veterligen inte ens några juggar.

Det är inte ens ett ämne som existerar bland de psykiskt friska svenska kvinnorna. Vad jag däremot stött på i enstaka fall är finska invandrarkvinnor som inlett relationer med arbetskraftsinvandrade juggar – det har jag inte så mycket att säga. Oavsett om mötet sker på botten i parabolträsket eller i den mellansvenska fd bruksorten som numera inte har några arbetstillfällen så har de väl inte så mycket att välja på egentligen.

Däremot står jag helt bakom HemligaSällskapets teori på första sidan av den här tråden att det produceras en massmedial bild om rasblandning, negerknullande och annan mysticism som försöker övertyga folket om att det ska vara något att satsa på. Det kan vara denna bild du fått dig några för stora doser av kanske?

Tilläggas kan att oavsett hur mycket sjuka samhällsdekonstruerande dynga som kablas ut via media och annat så är det tvärtom märkligt hur lite som accepteras. Jag uppfattar snarare att reaktionen blir det omvända, oavsett om det gäller homosexuella miljöpartister i en ”mångrelation” där männen vill kunna amma, avancerade homosexlekar på dagis, hård marknadsföring av skiljsmässor eftersom outbildade och ensamstående fembarnsmorsor ska fås att prioritera sig själva framför att deras barn ska kunna få en bra uppväxt etcetera.

Jag ser alla dessa kompletta dumheter som saker som påverkar vanligt friskt folk till att bli allt mer konservativa och än mer skeptiska till relationer med främmande varelser.
Citat:
Man skryter om hur man särar benen för icke-svenskar; man tydliggör den svenska mannens brister, glorifierar horeri med negrer, araber, muslimer och andra grupper, och likaledes förkastar sin egen identitet eftersom man betraktar den med förakt och avsky.
Jag är skeptisk till att du sett något av detta irl. Det låter snarare som en sexuell fantasi hos en postmarxistisk och könsförvirrad Trotskist, dvs den genomsnittlige mediaarbetaren i Stockholms innerstad. Är denna mediearbetaren en kvinna åker hon gärna på sexresor till Gambia, när hon är hemma är hon nazi-feminist. Kort sagt, människan är psykiskt sjuk.
Citat:
Mången kvinna av nämnda sort är även feminist som inte lever som man bör.
Här tror jag du börjar närmare dig huvudet på spiken. De allra värsta avarterna av människa, bland dessa finns de s k ”mediafeministerna”, är överrepresenterade när det gäller att sprida budskap runt om i samhället. Därför är det fullt möjligt att ”du får en bild” av att det är så det är. Det här kioskmongot Ryttel är t ex inte någon som går hem i stugorna.

I princip alla svenska kvinnor jag stött på och umgås med är för att det ska vara rättvist för svenska kvinnor i Sverige. De tar avstånd från feministlobbyn, homosexlobbyn, avgrundsvänstern, Gambialobbyn och de spyr när bisarr negerrasblandningspropaganda kablas ut via SVT. Friska svenska kvinnor umgås inte med negrer och araber, de talar inte med negrer och araber, de har inga negrer och araber på sina jobb, de är inte på ställen där negrer och araber finns ens på sin fritid. Svenska kvinnor är väldigt måna om att deras barn ska ha en trygg uppväxt, därför lär de sina barn tidigt att aldrig vara i närheten av negrer och araber. Juggar står lite högre i kurs, men det är lika bra att undvika dessa också för vem vet? Det kan vara nån bosnier eller alban.

Om din ursprungliga frågeställning istället gällde hur ett fåtal uppenbart psykiskt sjuka kvinnor som på oklara grunder uppehåller sig i landet tänker när de i vissa sammanhang väljer att umgås med svartingar kan också det svaret vara svårt att hitta. Det handlar med största sannolikhet om personer som mår mycket dåligt själva och gör det för att ”bestraffa sig” ytterligare. Litegranna som att skära sig eller annat destruktivt leverne.

Citat:
Ursprungligen postat av lafemmefatale
Min karl är genomsvensk då va, han ser ut och beter sig som en svensk, men tog för snart ett år sedan det märkliga valet att ta en kurdisk kvinna.
No shit, Sherlock.
Du kanske får starta en egen tråd där du undrar om din partner är psykiskt sjuk för att han har en relation med dig?
2011-05-04, 11:26
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
txt
Och hur behandlar ni serber era kvinnor som parar sig med albaner, makedonier och turkar?
2011-05-04, 12:06
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattafanken
Caine.Atrebatum - när slutade du slå din fru?
Förhoppningsvis aldrig. Förhoppningsvis så förstår han att man måste prygla sin fru när hon inte beter sig. Till skillnad från på hundar så fungerar inte utskällning fullt ut på kvinnor.
2011-05-04, 12:24
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannus
Förhoppningsvis aldrig. Förhoppningsvis så förstår han att man måste prygla sin fru när hon inte beter sig. Till skillnad från på hundar så fungerar inte utskällning fullt ut på kvinnor.

Om du är en 'svensk' så är du exakt den typen av svensk karl jag inte ligger med. Jag gillar trevliga män. Helst med rödlätt skägg.
2011-05-04, 12:30
Medlem
Sociopatriks avatar
Citat:
Jag tycker verkligen synd om svenskarna.

Varfor? Gillar man inte skiten sa ar det bara att packa.
2011-05-04, 12:33
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattafanken
Om du är en 'svensk' så är du exakt den typen av svensk karl jag inte ligger med. Jag gillar trevliga män. Helst med rödlätt skägg.
Jag är faktiskt väldigt trevlig och har aldrig behövt slå en kvinna. Dock så är jag asexuell så jag får göra dig besviken och meddela att jag inte har lust att ligga.
2011-05-04, 12:34
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sociopatrik
Varfor? Gillar man inte skiten sa ar det bara att packa.
Synd att inte alla tänker som du. Tänk hur fantastiskt Sverige skulle vara om alla som inte tycker om det skulle dra härifrån.
2011-05-04, 12:50
Medlem
Aversions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturos
Vi hatar svennar, varje svensk kvinna vi tar och knullar och bildar familj med gör så att svenskarnas makt över detta land minskar bit för bit, barnen blir inte svenskar och vi har medverkat till att minska svenskarnas antal av befolkningen.

Saturos, är du korean eller kines?
Jag gick nämligen på en skola ett tag (i Asien) under min uppväxt där jag var den enda Europén i hela klassen, de övriga var koreaner och kineser.
Min klass bestod av cirka 35 personer, varav ungefär 25 stycken var koreaner, resten kineser och sedan jag, svensk. Lärarinnan var förresten också Europé, hon var nämligen från England.
Från start så blev jag konstant trackad av koreanerna, dag in och dag ut. De kastade pennor på mig, kallade mig för frökens lilla gullegris och gjorde spökliknande ljud och skrattade åt det vita spöket med ljust hår. Kineserna däremot sa alltid ifrån, vissa så hårt att det blev fullbordade slagsmål inne i klassrummet på grund av detta. De var alltid shyssta och sa alltid ”bry dig inte om det, de är koreaner och betér sig på det viset”. Jag vet inte om det var på grund av kinesers och koreaners rivalitet.
Det går ju skriva mer om detta men vad jag vill få fram är att du är nog inte unik som har blivit retad på grund av hur du ser ut under skoltiden, du vet ju redan också själv att det aldrig kommer att bli ett harmoniskt mångkulturellt samhälle, lika barn leka bäst och det är väl antagligen därför du hellre ser att hela Sverige och Nordeuropa förstörs än att de svenskarna som antagligen mobbade dig under uppväxten ska få se sina barn växa upp i en harmonisk homogen skolmiljö.
För övrigt så har jag ingenting emot östasiater (inte ens koreaner, tro det eller ej), de jobbbar och sliter hårt men är dock mycket lojala mot sina folkfränder. De ger inte bort något gratis till oss Europeér, detta kanske kommer bli deras fall då många företag nu börjat tvivla på deras Kinesiska systerorganisationer, jag tror att om USA och Europa rycker undan mattan för dem och inför rejäla handelstullar så kommer vi ta ifrån en stor del av Kinas exportmarknad, närmare bestämt 30-40%. Då gäller det att försöka livnära sig på afrikanska naturresurser och det kommer inte att bli enkelt, eftersom fler och fler afrikanska ledare börjar säga ifrån.
Summa summarum blir att bryr du dig om ditt egna folk så kommer du även att behöva Nordeuropeér.

Nu bryr du dig säkert inte eftersom du verkar ha någon form av borderline/bokstavskombination men försök att lugna ner dig lite pojken. Kjam!
2011-05-04, 13:14
Medlem
Sociopatriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HH74
Det finns en seglivad myt om att kvinnor föredrar utländska män(utländska som utom-Europeiska).

Det är framförallt de utom-Europeiska männen själva som sprider den här myten och myten är just det - en myt.

Folk, särskilt män, börjar fatta att araber bara är mycket hype och lite verkstad, oavsett om vi pratar sex eller arbete. De är opålitliga fifflare som ljuger konstant och överdriver och mytar. Sådan är araben, till skillnad från den strävsamme och hederlige svensken.

Däremot så finns det ett korn av sanning när man säger att latinas eller negresser inte gillar svenskar/vita för de är 'för mesiga'. Dessa kvinnor vill gärna ha "Riktiga Män". Underförstått, våldsamma, arga och aggressiva män som behandlar dem som skit.

Dessutom är svenska män sällan attraherade till bajsbruna individer. Många av dessa kvinnor söker så småningom upp stabila svenskar för längre relationer men jag ser det som golddigging, blattekvinnorna vet att hanarna i deras flock, negrerna och sandnegrerna, är opålitliga slösäckar som inte har bildning, arbetsmoral eller förmåga till att vara en stabil pappa(för det allra mesta).

Men det här förändras, tror jag, bland de yngre. Särskilt bland dem mellan 18-30. Bland tonåringarna så är många blattetjejer fortvarande väldigt kontrollerade av pojkarna.

Ingen ung svensk kille jag känner vid universitetet har någonsin haft problem att få en utländsk blattetjej och väldigt få svenska tjejer 'föredrar' blattar. Många frotterar sig med dem eftersom de är så på: många svenskar är väldigt blyga så den som tar, han har, men det brukar sluta i korta romanser eller KK-förhållanden.

Det jag har märkt på senaste tiden är att svenska män blir själva mer och mer aggressiva och kompromisslösa, åtminstone där jag bor(Uppsala) där det finns massor av rasblandning, vilket har minskat svenska tjejer/(sand)neger-kombinationer.

Kom ihåg att i vissa skolor så finns det fler blattekillar än svenskar så det är svårt att undvika blattarna för svenska tjejer.
När man däremot tittar på längre förhållanden så är det väldigt sällan en svensk tjej väljer en neger/arab.

I slutändan så väljer kvinnor de starkaste(eller till synes starkaste) männen. Så länge den svenske mannen beter sig som en nolla så förblir han också det. Men allt har ett slut, och ingenting varar för evigt. Europa svänger kraftigt åt det nationalistiska hållet och Sverige kan inte vara en opåverkad oas i evigheter.

Jag är övertygad om att en konflikt bryter ut så småningomg men Sverige är inte Frankrike. Vi har -40 C på vintern. Utan intelligens, samarbetsförmåga, hederlighet och uppoffring så kan man inte klara sig här, eftersom med vårat klimat, i väldigt oroliga tider där man inte kan lita på konstant tillgång till billig och pålitlig värme, mat och skydd så krävs totalt gruppsamarbete och en oerhört begåvad befolkning. Med andra ord: Vi har allt, de har inget. Det räcker med en vinter eller två så är en halv miljon bortsvultna, förglömda i skogar, dalar och begravda under isen och snön.

Jag är knappast oroad för Sveriges framtid på längre sikt, men på kort sikt blir det turbulent.

Det har var det mest skarpsynta och grundligt vederlaggande inlagget jag nagonsin last pa Flashback. Du beror ett flertal amnen i samma inlagg, och debunkar allt nonsens for evigt, med en positiv slutklam. Vackert.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in