Citat:
Ursprungligen postat av lafemmefatale
Min karl är genomsvensk då va, han ser ut och beter sig som en svensk, men tog för snart ett år sedan det märkliga valet att ta en kurdisk kvinna. Är detta normalt? Mår han dåligt? Saknar han heder och moral? Jag tänker ju inte leva med en psykopat.
Hjälp mig Flashback, vägled mig. Jag vet inte om han är den rätte för mig. Han brukar inte sätta mig på plats eller hänvisa mig till köket, han låter mig vara den jag är. Är detta tecken på att han är bög? Bör jag återlämna honom till Svea, trots att han inte finner svenskor (i synnerhet blondiner) attraktiva i någon bemärkelse, och trots att han fortfarande erhåller åsikten om att begränsa den muslimska invandringen och utvisa samtliga utländska våldsbrottslingar?
Han är en jävla landsförrädare och rasblandare, det är vad han är. Jag skall ta ett snack med grabben.
Han är nog en stolt ägare till både heder och moral. Huruvida han är en psykopat är svårt för mig att bedöma, då jag aldrig träffat honom ^ ^. Jag vet inte om du försöker slå mig på tåna, eller det jävla trollet Saturnos som börjat spamma sönder precis varenda tråd inom I&I.
Om han fortfarande värderar sin kultur, sitt folk och dess folkliga historia rel. högt, och inte väljer dig just för att du är icke-svensk, är han förstås ingen landsförrädare eller "rasblandare" (vilket även jag är i den bemärkelsen då jag är tillsammans med en assyrisk kvinna).
Nu har jag med motvind fått göra mig hörd om samma sak om och om igen, men jag antar att det är dags igen. Så här kommer det: Det är alltså, läs igenom noga nu, inte fel att beblanda sig med folk från andra nationer och kulturer - vad som däremot är "fel", vilket är vad jag vill diskutera med just denna tråd, är svenska kvinnor som väljer att bli sexuellt berikade av negrer, araber, turkar och även oss sydeuropéer och balkaneser, just för att vi inte är svenskar; det är med andra ord fel att sålla bort sin egen grupp bara för att media talar om för oss att göra det, vilket är fallet med svenskarna. Det är således moraliskt förkastligt att trycka ner sin egen grupp på det vis, bara för att mediala element och politiker menar att den nya "normen" är att välja andra etniska grupper, vilket är precis vad svennarna inom denna maktfaktor vill. Och det är bland annat därför den heterosexuella, "kristna", svenska mannen oupphörligen misstänkliggörs och till och med hånas. Och det är här avsaknaden av heder och moral kommer in i bilden, eftersom denna form av propaganda i nivå med all den liberaliserade synen på sex och horeri ställt om den tidigare modellen, vilket gjort att svenska kvinnan numera agerar därefter, och i enlighet med den nya pseudonormen som man vill skall normaliseras (på precis samma vis man vill att HBT skall befrämjas, och "heteronormen krossas").
Citat:
Ursprungligen postat av Redpitbull
Ahhh Du e Serb... Kristen Ortodox.. Folkmordskulturen.. Och du moralpredikar Hahaha.. Jaa vi ser hur fint din kultur hanterar både andra kulturer, kvinnor och barn

Jag visste att det låg en hund begraven!
"Folkmordskulturen"? Jag tycker synd om dig, som är så pass förtryckt av din subjektiva media att du inte kan skapa dig en egen åsikt. Ni svenskar har alltid varit partiska gällande konflikter världen över — det vet jag — men det är onekligen patetiskt att ni inte kan se igenom ert eget hycklande när det kommer till rasism och generaliseringar. Ja, vi fattar, vi är kristna och därför går det bra att hata oss, precis som din media talat om för dig, din lilla zombie.
Citat:
Jag älskar fördomar!
??Varför ställer jag frågor till dig.. Du är jö oförmögen att svara på dem!!?? Dumma mig....
Men att kalla Serbiens kultur för "folkmordskultur" är inte en fördom?
Citat:
Ännu en av dina belagda teser? Gå och läs en bok istället för att hålla på och tramsa... KAN NÅGON DÖDA TRÅDEN???
Nej, vi skall inte döda tråden bara för att den inte passar din åsikt, eller för att den sinnessjuka Saturnos maniskt försökt sprida lögner hit och dit. RP:a hans inlägg istället.
Citat:
Ser du HBT som moraliskt förfall? Var kom du ifrån sa du? Och så samma fråga till dig som till kinesen.. Varför är du inte kvar i din hemmakultur? Varför kom du hit om den här kulturen är så skadlig och förfallen eller som vi som läser böcker och inte tittar på tv skulle säga "utvecklad"

Kan det vara så att du kommer från en kultur som fortfarande har kvar ena foten i medeltiden och det var därför du var tvungen till att komma hit *fniss* Abort här med? Kan det vara så att om du var kvar i ditt hemland skulle risken att du står framför spisen med 13 ungar vara större än här?
Det är klart att hyllande och även
uppmaning till HBT och samkönat sex på politisk och medial (läs: statlig) nivå skall klassas som moraliskt förfall — du ser nämligen inte denna form av propaganda i många andra länder, och jo det gäller även sekulära/ateistiska länder. Vadå abort? Kan du precisera dina sjukt malplacerade ordformuleringar? Vad menar du när du säger "Abort", och sedan inte följer upp vad du menar, och hur detta är relevant för frågan?
Och angående trådens topic, så är det föga förvånande att svenskorna beter sig som man gör när man har ett sådant omfattande stöd för det. Ni hyllar er "fria"

syn på sex och "individualism" och tror att ni är världens centrum för mänskliga rättigheter bara för att ni får extra poäng om ni knullar flera män samtidigt, stödjer kvinnans "kamp" för rättvisa genom att propagera för lösaktighet och bidrar till avnormalisering av heterosexuellt äktenskap. Att ni dessutom rent juridiskt "stödjer" och ej bestraffar pedofili och våldtäkt säger även det en hel del om er liberala samhällssyn. Sverige är praktexemplet på überliberalismens baksidor, liksom det moraliska haveriet hos gemene svensk som speglas hos kvinnors agerande.
But as long as you're happy...