2011-05-03, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lampara
Du svarade inte på min fråga.

Nej självklart inte! För att vara "vit" eller kaukasoid så skall man vara det till 100%. Du som somalier har ju viss procentuell fördelning åt det kaukasoida hållet, men det gör dig till en hybrid snarare; dvs en ny ras uppkommen via rasblandning.

En albino-negroid person är vit rent visuellt, kan t o m vara vitare än en "vit" person, men inte är han kaukasoid för det.
2011-05-03, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saturos
Bra att du förstått och håller med.

Jag är själv inte muslim (Är bara rasist mot vitingar.)

Det beror på om bosnier är vita och hur vita de är, är de tillräckligt vita för att äckla mig så ska de i framtiden utrotas med. Men jag prioriterar germanernas död först och främst.
Jag tar tillbaka det jag skrev igår natt. Detta var faktiskt lite roligt. Här kommer en knivig en: armenier mot iranier - ska någon av dessa utrotas?
2011-05-03, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cartagena
Nej självklart inte! För att vara "vit" eller kaukasoid så skall man vara det till 100%. Du som somalier har ju viss procentuell fördelning åt det kaukasoida hållet, men det gör dig till en hybrid snarare; dvs en ny ras uppkommen via rasblandning.

En albino-negroid person är vit rent visuellt, kan t o m vara vitare än en "vit" person, men inte är han kaukasoid för det.

En albino-negroid ser annorlunda ifrån en vit "neger". Stor skillnad. Albinism är en sjukdom.

Och hur vet man att man är 100% kakausoid? Blekar jag mig vit,förminskar mina läppar och har blont hår så skulle folk aldrig tro att jag är en negress, utan att jag är vit.

Fenotypen är tydligen viktigast för alla.
2011-05-03, 21:07
Bannlyst
Citat:
Källa! vad fan tror du hans trådstart är? Hört talas om empiri och observationer? Den mest fundamentala primärkällan du kan hitta.

Jag ser inte världen genom TS ögon, så hans observationer är inte tillräckligt för mig.
2011-05-03, 21:08
Bannlyst
Citat:
Germaner är en språkgrupp inom den vita kaukasoida populationen. Så det lär bli svårt att sålla ut dessa från andra vitingar.

Sen tror jag inte för fem öre att du är asiat. Har aldrig stött på här inne eller IRL en asiat som varit fientlig mot vita som du nu är. Om det nu rör sig om tjafset tidigare och du är sur på dessa, så kan jag förstå detta. Men du provocerade själv lika mycket.
Germanerna är de blonda undermänniskorna från Norra Europa som kännetecknas av deras kritvita hy, blå ögon och blonda hår. Det är dessa undermänniskor vars kvinnor rasblandar med icke vita män varje dag och på så sätt utrotar detta vidriga folk.

PS: Finns massor av oss kineser som hatar vita, bara att många försöker slicka vitas rövar och inte berätta vad de egentligen känner. Du kanske inte visste att ordet kineser använder för vita människor betyder djävul?
2011-05-03, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av user2
Uppfattat! Och du står fast vid att klumpa ihop alla dessa folkslag (greker, amerikaner, svenskar, italienare, ryssar etc.) i en grupp - vita - och mena att sydostasiater (gula) och svarta (negroider) generellt sett är bättre män på alla punkter? Jag påstår inte att du gör fel i att tycka så, men undrar bara.

Menade mest svenskar, så jag tar tillbaka det.
2011-05-03, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av user2
Jag tar tillbaka det jag skrev igår natt. Detta var faktiskt lite roligt. Här kommer en knivig en: armenier mot iranier - ska någon av dessa utrotas?
De folk du nämner ger inte samma omedelbara spykänsla som t.ex. svenskar, danskar, norrmän, finnar, engelsmän, tyskar och holländare ger, detta betyder dock inte att de är ok som människor.

Man måste se från falla till fall, vissa svartmuskiga vita blattar har blandade gener med riktiga människor, som t.e. sicilanerna har blandats med afrikaner, då är de mer ok eftersom de har riktiga människor i sitt DNA, inte som de helt krit vita blonda undermännisko folken.

Så de svartmuskiga vita blattar som har riktiga människor i sitt släktträd kan få överleva, resten måste bort.
2011-05-03, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lampara
Menade mest svenskar, så jag tar tillbaka det.
Stort misstag från din sida där! Finns massvis med vita undermänniskor i hela norden, norra europa och i länder som USA och Australien som delar det undermänniska utseendet du beskrev tidigare.

Det är knappast ett svenskt problem enbart, det är ett problem med den vita underrasen, dessa kompletta undermänniskor!

Att enbart hata svenskar är ett slöseri med tid, hata alla vitingar istället.
2011-05-03, 21:16
Bannlyst
Citat:
Stort misstag från din sida där! Finns massvis med vita undermänniskor i hela norden, norra europa och i länder som USA och Australien som delar det undermänniska utseendet du beskrev tidigare.

Det är knappast ett svenskt problem enbart, det är ett problem med den vita underrasen, dessa kompletta undermänniskor!

Att enbart hata svenskar är ett slöseri med tid, hata alla vitingar istället.

Jag avvaktar med ditt påstående. Än så länge vet jag att vita killar är svin, men jag avvaktar.
2011-05-03, 21:22
Bannlyst
Citat:
Germanerna är de blonda undermänniskorna från Norra Europa som kännetecknas av deras kritvita hy, blå ögon och blonda hår. Det är dessa undermänniskor vars kvinnor rasblandar med icke vita män varje dag och på så sätt utrotar detta vidriga folk.

PS: Finns massor av oss kineser som hatar vita, bara att många försöker slicka vitas rövar och inte berätta vad de egentligen känner. Du kanske inte visste att ordet kineser använder för vita människor betyder djävul?

Germaner är inte mer ljusa eller mörkare än andra vita kaukasoider i Europa.

Lite exempel på olika sk kaukaosider:

Arab
http://i365.photobucket.com/albums/oo91/past_haze/GirlfromKalashPakistanwithfacialtat.jpg

German (nazist)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8e/Sven_Hedin_in_McClure%27s_Magazine_December_1897.j pg

Roman (Latineuropé)
http://images.teamtalk.com/08/02/800x600/Torres_634992.jpg

Slaver
http://www.jchair.org.uk/images/russian-model-blond-b.jpg

Som man kan se, så skiftar nyanserna. I en vit kaukasoid familj som inte rasblandats, kan två olika syskon mycket väl få blont respektive kolsvart hår. Det är absolut inget undantag utan vanligt förekommande. Dock är det ju tydligt att vissa har starkare anlag för t ex blondare/vitare hår, såsom skandinaver t ex. Men även icke-rasrena, t ex finnar som är mongoloider i viss utsträckning, har ju extremt ljust hår ofta. Så färgnynaserna är kanske inte de mest vitala egenskaperna för att bedöma rastillhörighet.
2011-05-03, 21:22
Medlem
spknoises avatar
Varför flyttar ni inte ifrån Sverige om vi svenskar är så jävla vidriga?! Har redan tidigare frågat detta, men får inget svar från nån av er två.
2011-05-03, 21:23
Medlem
Någon mer än mig som vågar slå vad om att Saturos kommer bli den nya Virginia Tech-mannen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in