2011-05-04, 02:18
Medlem
lafemmefatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturos
Du var för vek för en utländsk man så du tog en mesig svenne, var bara öppen med dina motiv.
Jag skulle tippa på att de allra flesta män är för veka för mig, oavsett nationalitet eller etnicitet, men eftersom det inte är någonting jag kan bevisa för dig får det stå för mig. Dina omotiverade anekdoter får i sin tur stå för dig.
2011-05-04, 02:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lafemmefatale
Jag skulle tippa på att de allra flesta män är för veka för mig, oavsett nationalitet eller etnicitet, men eftersom det inte är någonting jag kan bevisa för dig får det stå för mig. Dina omotiverade anekdoter får i sin tur stå för dig.
Kvinnor som du är en skam för oss utlänningar, som tur är så är 95 % av blatte brudarna inte som dig och vill inte ha med svennar att göra.
2011-05-04, 02:21
Medlem
Redpitbulls avatar
Citat:
Vad snackar du om tjejen? Alla blattars åsikter om svenska tjejer kommer från personliga erfarenheter. 99 % av alla blattar har ju själva knullat svenska kvinnor så det är en skymf att du skriver som du gör, att svenska kvinnor är med utlänningar har gett oss kunskap om er och hur kåta ni är.

Jo Precis.... Personliga erfarenheter.. Jusst dä.. Inte för att det spelar någon roll i med att du inte kan läsa. ----> Det är därför vi har något som kallas vetenskap. Vår hjärna ser nämligen inte verkligheten som den är utan vår hjärna simulerar verkligheten. Detta leder till problem i med att hjärnan framkallar de bilder av "verkligheten" som den lärt sig att se. (Nyfiken Gul) Vår hjärna färgar dessutom det som simuleras med värderanden. Personliga erfarenheter räcker sällan som bevis vid tex mordutredningar av en mycket god anledning. Men det här är kanske för komplicerat.. I destillerat format ---> Hjärnan ljuger allt för ofta
2011-05-04, 02:23
Medlem
InternetTuffings avatar
Citat:
Kvinnor som du är en skam för oss utlänningar, som tur är så är 95 % av blatte brudarna inte som dig och vill inte ha med svennar att göra.

Hmm konstigt, många unga tjejer ifrån mellanöstern som pluggar i Sverige verkar uppskatta svenska killar. Men jag antar att jag har fel och lever in en drömvärld och egentligen så är ingen intresserad utav svenskar och alla tjejer vill ha blattar, visst?

2011-05-04, 02:24
Medlem
Redpitbulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lafemmefatale

*fniss* Han måste ha komplex för något.. Hans penis kanske är så kort att den inte kommer innanför de yttre blygdläpparna. Någon anledning måste finnas till varför han skriker så mycket i den här tråden
2011-05-04, 02:25
Medlem
Redpitbulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InternetTuffing
Hmm konstigt, många unga tjejer ifrån mellanöstern som pluggar i Sverige verkar uppskatta svenska killar. Men jag antar att jag har fel och lever in en drömvärld och egentligen så är ingen intresserad utav svenskar och alla tjejer vill ha blattar, visst?

Mitt X från Iran. Hans syster flydde från ett tvångsgifte med den äldsta brodern till en svensk man.
2011-05-04, 02:28
Bannlyst
Citat:

Den enda som lever i en drömvärld är du som inbillar dig att utländska kvinnor vill ha något med svennar att göra.

Du skriver fantasier, som du troligen drömt ihop. Ingen kvinna från mellanöstern gillar svennar om de inte blivit hjärntvättade eller helt enkelt är gold-diggers och vill utnyttja svenska män för cash.
2011-05-04, 02:29
Medlem
InternetTuffings avatar
Citat:
Den enda som lever i en drömvärld är du som inbillar dig att utländska kvinnor vill ha något med svennar att göra.

Du skriver fantasier, som du troligen drömt ihop. Ingen kvinna från mellanöstern gillar svennar om de inte blivit hjärntvättade eller helt enkelt är gold-diggers och vill utnyttja svenska män för cash.

Whatever makes you feel better...
2011-05-04, 02:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redpitbull
Mitt X från Iran. Hans syster flydde från ett tvångsgifte med den äldsta brodern till en svensk man.
Visste hela tiden att du älskade blattar, du bekräfta det nu som tur är.

Ännu en vinst för mina åsikter! Ständigt i denna tråd blir jag påmind om hur rätt jag har hela tiden som tur är....
2011-05-04, 02:31
Bannlyst
Citat:
Whatever makes you feel better...
Pics or it didn't happen!!!
2011-05-04, 02:31
Medlem
Redpitbulls avatar
Citat:
Visste hela tiden att du älskade blattar, du bekräfta det nu som tur är.

Ännu en vinst för mina åsikter! Ständigt i denna tråd blir jag påmind om hur rätt jag har hela tiden som tur är....

för det första HAHAHA Du.. Jag e blatte själv och inte är jag kvinna heller...

för det andra Men att hon flydde till en svensk man.. talar inte det mot din tes?
Senast redigerad av Redpitbull 2011-05-04 kl. 02:34.
2011-05-04, 02:35
Medlem
Redpitbulls avatar
Citat:
Pics or it didn't happen!!!

Jasså.. Andra ska styrka sina påståenden men du behöver inte göra det? Får man fråga hur gammal du är vännen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in