2011-05-02, 21:07
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lampara
Jag har sett många kineser umgås med negrer. Jag har många kinesiska vänner och har till och med varit hemma hos dem. Det är nog du som sitter inne 24/7 inlåst i ditt hem och klagar på hur somalier slukar barnbidragen. Gå ut lite.
Jag sitter inte inne, men jag umgås hellre med kineser än somalier om jag ska ha invandrar bekanat, känner en del kineser faktiskt.
2011-05-02, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadwood
Har aldrig skrivit ngt om irländare och skrev dessutom "till viss del" engelsmän. Läs innantill, din analfabet.

Precis. Och engelsmän är.. till viss del snyggare än svenskar. Har ni inte sett Jude Law eller Hugh Grant!

Dina jämförelser är utstuderat konstruerade. Resultatet i dem blir alltid detsamma.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saturos
Din svartmuskiga man och du kommer få många härligt svartmuskiga barn.

ÄNNU EN MINDRE BLOND ÄCKEL SVENNE I VÄRLDEN! Jippie!!

Ja men så bra då, då kanske vi slipper alla blondintjejer i framtiden och får fler mörka brudar istället.
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lampara
Vad har det min vackra ljusbruna klara hy att göra?

Era egna svenska kvinnor springer ifrån er. Bajsa och prutta på soffan, blodsprängda finnar ÖVERALLT(mest på ryggen och ansiktet) och luktar blöt hund. Finns det något värre? Verkligen inte.

Jag luktar man i alla fall vill du få en sniff kan du ge mig din MSN adress.
2011-05-02, 21:11
Medlem
mercredis avatar
Men vad är det för jävla hädelser ni spottar ur er, att de flesta svenska kvinnor skulle föredra blattar framför svenska killar?!
Det är ju för fan detsamma som att säga att "majoriteten av den kvinnliga svenska befolkningen är efterblivna fjortisar som aldrig växer upp". Vilket de INTE är.

Jag har en lillasyster som är en efterbliven fjortis, men jag är FULLSTÄNDIGT SÄKER på att hon kommer sluta upp med sina dumheter när hon börjar gymnasiet och får ett större umgänge.
Själv har jag aldrig vart intresserad av blattekulturen med bror hit och bror dit, gängmentalitet är ett tydligt bevis på svaghet och inget jag eller någon annan normalt funtad människa skulle känna sig attraherad av.

Är så trött på att alla (särskilt ni FB-tölpar då) tror sig veta allt om alla. Lika löjligt som när whoaiterna startade en jävligt hetsig diskussion om kroppsbehåring. Ett ungefärligt citat var "Självklart vill ingen knulla med en tjej med rakad fitta. Jag har aldrig träffat någon som tycker det är fräscht."
Alla är så förbannat jävla säkra på sig själva och sina "kunskaper". Självdö för fan!
2011-05-02, 21:13
Medlem
Deadwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuff datakille
Det där håller inte. Du och dina väninnor konstruerar jämförelsen på det viset. Jag har inte spelat TV-spel på 15 år men jag lovar er att ni skulle säga att jag är en TV-spelare. Direkt.

Svenska män tjänar mer än svenska kvinnor... men ambitionslösa ändå? Det spelar ingen roll om "lönegapet" vore dubbelt så stort - det kan inte spela roll.

Jag, t.ex., är ambitionslös oavsett vad. Enligt dig, och troligen dina väninnor. Ni förstärker era egna åsikter. En ekokammare.

Och till skillnad från så många andra så vet jag att dina åsikter och dina väninnors "åsikter" (om man kan kalla dem det) är väldigt vanliga.

Ambitiös menas just ambitiös. Att ha en drive i livet att vilja komma någonvart, oavsett vilken inriktning. Inte bara nöja sig med att jobba på lagret på ICA hela livet, eller bo hemma hos morsan och spela TV-spel. Det ÄR många svenska snubbar som gör det, och skäms inte ens.

Att ha ambitioner handlar inte uteslutande om en fet lönecheck, utan att man avancerar och tar sig vidare. Vi är olika, men jag tänder iaf på det.Inte på en man som bor hos morsan och inte ens klarar att torka sig i röven utan morsans hjälp. Jag tror innerst inne du vet vad jag menar. Och varför skulle den bilden inte vara sann? Jag har ju levt ganska länge och har dejtat själv samt att jag har massa väninnor som har-, och som en del av dem fortfarande dejtar, och dessa upplever detta ganska ofta, att det är vuxenbebisar de träffar.

Antagligen skulle du och jag inte passa ihop för att du - enl egen utsaga - inte har de egenskaper jag efterfrågar, men det är ju inte fel på ngt sätt. Det finns garanterat kvinnor till dig med, som inte har ngt emot en ambitionslös snubbe; det ser man ju i Lyxfällan hela tiden.

Du kan inte bara avfärda det jag säger, erfarit och ff hör om, som om det absolut inte är sant. Det är väl ändå vi kvinnor som dejtar/har dejtat snubbar och inte du?
2011-05-02, 21:13
Medlem
Jok3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturos
Massvis med blattar skaffar många barn med svenska kvinnor, det viktiga är att de indoktrinerar de svenska kvinnorna att bli som deras egna kvinnor i mentalitet, vilket inte är så svårt då svenska kvinnor inte har några egna tankar om något och kan enkelt byta åsikt till sin mans åsikt.

Där jag bor finns många familjer där kvinnan är svensk och mannen blatte från Sydamerika, Mellanöstern och liknande områden och de svenska kvinnorna lyder sina män. De är bara glada att slippa svennar så de anpassar sig gärna att bli hemmafruar och allt.

Fast tror du vi invandrare gynnas av det i längden? Jag menar, betänk vilka genetiska untermensch-anlag de grisfärgade besitter. Dekadens, downs syndrom, autism, feminitet (främst bland män), tröghet etc. Man har ju inte kommit på blondinskämt i onödan, om man säger så.
2011-05-02, 21:14
Medlem
Deadwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Ska du säga.

OT: Vad är det jag ska "säga"? Förklara.
2011-05-02, 21:15
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jok3r

Fast tror du vi invandrare gynnas av det i längden? Jag menar, betänk vilka genetiska untermensch-anlag de grisfärgade besitter. Dekadens, downs syndrom, autism, feminitet (främst bland män), tröghet etc. Man har ju inte kommit på blondinskämt i onödan, om man säger så.

Haha just det finns det mongoniggers eller är det pga. er låga IQ nästintill omöjliga att identifiera.
2011-05-02, 21:17
Bannlyst
Jo det är lite sorgligt, och man tycker synd om de svenska männen.

Jag ser det dock som min plikt att inte inkräkta på mitt värdlands kvinnor eller män, och har inte gjort det under mitt liv. Jag har hållt mig till de mina.

Tyvärr har många västeuropeeiska och nordamerikanska kvinnor mist förståndet och tappat all moral och heder till sitt folk, mycket tack vare feminism. Kvinnor gillar tanken på att vara jämlika med sin man, men det funkar inte, för om mannen inte dominerar tappar kvinnan lusten och går och snuskar sig med mörkingar.

Sorgligt men sant.
2011-05-02, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jok3r

Visst kanske det är så, men jag har noterat att blatte-generna är väldigt starka så blandbarnen kommer bli blattiga övermänniskor som det sig bör.

Det är också ett plus att du hjälper till att utrota svenskar genom att skaffa barn med svenska kvinnor, att enbart knulla dem hindrar inte dessa svenska kvinnor att sedan skaffa blonda barn med svenska män, men om blattar bildar familj med dem så hindrar det att de skaffar svenska barn.

Så det är win win enligt mig och blandning mellan invandrarmän och svenska kvinnor måste uppmuntras på alla sätt och vis, var inte orolig att din kultur försvinner, du kan få den svenska kvinnan att bli muslim, bära slöja och följa det du vill om du indoktrinerar henne en del innan bara.
2011-05-02, 21:18
Medlem
Aversions avatar
Citat:
Nej, jag är från Stockholm och har träffat väldigt många typiska svenska killar. Antingen är de tattade slackers med ögonbrynspiercingar och utan ambitioner i livet, eller så är de Stureplanssnubbar med backslick och alla flashiga "måsten" i livet. Inget av det är intressant.

Altså, du måste ju skämta om du anser att det endast finns två extremer, piercade förortsslödder alternativt sturplansglidare, som enda två kategorier av svenska män? Jag håller fortfarande fast vid att du inte verkar besitta den empiriska erfarenheten att uttala dig.
Förklara gärna vad du finner attraktivt hos andra europeiska folkslag, som svenskar tydligen skulle sakna per se.

Citat:
Ok, måste jag definiera västeuropéer extra mkt då? (Suck). Ja, t ex belgare, holländare, fransmän, till viss del engelsmän, vissa italienare, mm.

Nej, men frågar du en Engelsman så hade han kallat dig för en Europé och sig själv en engelsman, det är därför jag menar att epitetet Västeuropé blir felaktigt då samtliga dessa länder har unika drag samtidigt som de har drag av en gemensam Västeuropeisk kulturgrund, detta inkluderat Sverige.

Citat:
Självdestruktiv apa? Räknar du ovanstående folk som "apor"?
Syftade inte på de ovanstående, utan det blattoida spännande alternativet till att vara en västerländsk europé med beräknande egenskaper till skillnad från det impulsiva, djuriska instinktmässiga beteendet som våra kära landsmän från mellanöstern och Nordafrika kan erbjuda.

Citat:
Finns det inget mellanting i din värld?
Nu smäller det i glashuset värre än det gjorde 11 september 2001.

Citat:
Jag fattar att det finns andra svenska snubbar, men de är ofta gubbiga i förtid. Rakade, ev tattade, snusar, luktar surt, ofta bristfällig hygien, rapar och fiser i soffan, bajsar med dörren öppen och tycker det är "roligt", helt utan ambitioner, dålig allmänbildning, läser inget, kan inte stava, bor hemma hos mamma, har IBS och spelar TV-spel fastän de är 30+, samtidigt som de klagar att ingen tjej vill ha dem. Näe....? Konstigt?

Låter som riktiga toppenkillar du träffat! När det kommer till dålig allmänbildning så är nog de svenska tjejerna världsmästare, men det finns nog dessa avarter till människor hos båda könen!

Citat:
Träffar man ngn snygg, supertrevlig svensk dock (ja, de finns) så är han gift. Men det är ingen fara. Jag är numera själv gift. Men jag tänkte mest på är jag var yngre och sökte, att detta ständigt slog mig. Vi har bara olika smak.

Män och kvinnor är olika, jag måste upplysa om att detta fenomen sträcker sig över nationsgränserna.

Citat:
Har inget emot svenska män, men önskar de inte så ofta vore som jag skrivit ovanför. Många väninnor tycker precis likadant. Det blir bara så jävla ospännande.

Där kom det ju! Då spelar ju inga andra anledningar någon roll. Jag kan hålla med om att många svenskar, även i Stockholm, är ospännande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in