Citat:
Ursprungligen postat av lydia94
Nej jag älskar inte er blattar och föredrar inte er direkt heller som ''alla andra guzzar''.
Nej blattar '' äger inte sönder sverige'' heller.
Sen vet jag inte vad för svenska killar du känner eller träffat med tanke på att dom ''suger kuk''.
Jag kan lätt jämföra svenskar och blattar. Det enda blatte killar vill med oss svenska tjejer är att ha sex och sedan pissa på oss, sen om man är på en fest eller liknande då tar blattarna oftast för sig och börjar kladda hur dom vill på tjejerna som det vore godis i en skål. Svenska killar kan vara likadana så jag skyller inte bara på er. Men dom blatte killar jag träffat vill bara en sak och skulle aldrig kunna ha ett förhållande med en svenska, medan svenska killar hellre vill ha ett förhållande. Så är det iallafall med dom jag känner.
Tro inte att jag är rasist eller något nu, det är jag verkligen inte. Men jag ser bara på svenska och blattar på ett annat sätt.
Det är ju självklart att svenska tjejer och kvinnor inte föredrar blattar utan svenska män - "lika barn leka bäst" har alltid gällt. Vackra människor dras till varandra och inte till mörkmuskiga undersättsiga spännblattar. Precis som du ger uttryck för äcklas svenskor av blattar men inte bara det, blattar är ofta samhällets förlorare - losers om du vill. Små bostäder i sämre dvs blatteområden (försöker) kompenseras med "häftiga" bilar av typen BMW 316 (M3
look alike pimpade röda Mazda 323 etc.
Om de jobbar bakar de pizza (eller eftersom de ej är italienare det som i Sverige numera av WT anses vara pizza). De städar eller sitter som spärrvakter men uppträder trots detta som wannabe play boys.
De ser löjliga ut när de likt spänniga tuppar dyker upp med sina oljiga frisyrer, exponerade ryamattor med intrasslade guldkedjor, med parfym illa dold matos/löklukt och allmänt kaxiga beteende - alltid för att medvetet eller omedvetet dölja sina mindervärdeskomplex. De har oproportioneliga kroppar med lång torso och korta armar och ben. De är mörkmuskiga och enormt håriga. De har ofta låg panna, unibrow och stor näsa som accentueras extra med en hästsvans. Jag tror inte heller svenskor vill ha blattar, de har inget att erbjuda mer än misär eller i bästa fall ett liv i socialgrupp 3 som blattemadrass...