2011-05-02, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Keisari
haha. svart=manligt nej, snarare svart=babian. I många länder älskar kvinnorna männen från sin egna folkgrupp och i dessa länder är det inte alltför ovanligt att negrerna åker på spö ofta av de inhemska männen. Finland, Serbien och Italien är några exempel. Enda anledningen till att svenska brudar agerar som dom gör är för att dom är totalt hjärndöda inget annat. Svenska brudar är inte värda ett piss imo, men visst finns det guldkorn.

This.

Det finns guldkorn som sagt men dessa brudar är redan tillsammans med någon.

Det är ju ganska känt sedan länge att svenska tjejer är bland dom mest bortskämda och tråkigaste i världen.

När man var i Norge och hälsade på en polare så var det annat kan jag säga. Snacka om att det är klasskillnad mellan svenska tjejer och norska tjejer.

Norska tjejer är MYCKET roligare än svenska tjejer.
2011-05-02, 14:58
Medlem
HemligaSallskapets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuff datakille
Vänta nu... nu får du ta och förklara dig. Vad är det du insinuerar. Vad det här handlar om är att invandrare inbillar sig själva att de har större snoppar än svenskar. De vet själva att så inte är fallet. Det är en form av skrävel bara.

Men du verkar tro på det? Snälla nån... skärp dig.

Inbillar du dig på fullaste allvar att samtliga raser har likvärdig storlek på könsorganet?

I övrigt vill jag hänvisa till mitt tidigare bidrag till diskussionen, inlägg 313.

2011-05-02, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saturos
Ljug inte, du älskar oss blattar som alla andra svenska guzzar. Blattar äger sönder Sverige och alla guzzar föredrar blattarna på en sekund.

Svenska killar suger kuk och kan inte jämföras med blattar.

Nej jag älskar inte er blattar och föredrar inte er direkt heller som ''alla andra guzzar''.
Nej blattar '' äger inte sönder sverige'' heller.
Sen vet jag inte vad för svenska killar du känner eller träffat med tanke på att dom ''suger kuk''.

Jag kan lätt jämföra svenskar och blattar. Det enda blatte killar vill med oss svenska tjejer är att ha sex och sedan pissa på oss, sen om man är på en fest eller liknande då tar blattarna oftast för sig och börjar kladda hur dom vill på tjejerna som det vore godis i en skål. Svenska killar kan vara likadana så jag skyller inte bara på er. Men dom blatte killar jag träffat vill bara en sak och skulle aldrig kunna ha ett förhållande med en svenska, medan svenska killar hellre vill ha ett förhållande. Så är det iallafall med dom jag känner.

Tro inte att jag är rasist eller något nu, det är jag verkligen inte. Men jag ser bara på svenska och blattar på ett annat sätt.
2011-05-02, 15:22
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lydia94
Nej jag älskar inte er blattar och föredrar inte er direkt heller som ''alla andra guzzar''.
Sen vet jag inte vad för svenska killar du känner eller träffat med tanke på att dom ''suger kuk''.

Jag kan lätt jämföra svenskar och blattar. Det enda blatte killar vill med oss svenska tjejer är att ha sex och sedan pissa på oss, sen om man är på en fest eller liknande då tar blattarna oftast för sig och börjar kladda hur dom vill på tjejerna som det vore godis i en skål. Svenska killar kan vara likadana så jag skyller inte bara på er. Men dom blatte killar jag träffat vill bara en sak och skulle aldrig kunna ha ett förhållande med en svenska, medan svenska killar hellre vill ha ett förhållande. Så är det iallafall med dom jag känner.

Tro inte att jag är rasist eller något nu, det är jag verkligen inte. Men jag ser bara på svenska och blattar på ett annat sätt.

Problematiken bottnar i det faktum att media, politiker osv har gett "blattar" en viss bild av den svenska kvinnan; man har förmedlat en bild som gör gällande att svenska kvinnor älskar dem, vilket också triggat dem att vara mer framåt, liksom också gjort en del svenskor på vederbörande vis som jag beskrev i trådstarten. Många svenska kvinnor har köpt idéen om att negrer, araber och andra grupper är "bättre" än svenska män, vilket också visar på sinnessvaghet och oförmåga att förstå sig motivet bakom denna nynormativa "fluga". Därför agerar en del blattar som dem gör - just för att de tror att ni kommer sära på benen i vilket fall som helst.
2011-05-02, 15:43
Medlem
Antifascistas avatar
Citat:
Ljug inte, du älskar oss blattar som alla andra svenska guzzar. Blattar äger sönder Sverige och alla guzzar föredrar blattarna på en sekund.

Svenska killar suger kuk och kan inte jämföras med blattar.
Mycket bra sagt !

Jag är själv rasblandad, mamma är svensk medan pappa är från ett land i Mellanöstern. Vad jag vet har mamma aldrig varit tillsammans med en svenne, endast med män från mellanöstern och Afrika. Jag anser inte att det är något fel med det. Folk ska få välja själva, och ju mer rasblandning, desto mer mångfald och mångkultur = Önskvärt .'

Ingen av mina syskon är tillsammans med en svensk, endast med sydeuropeer och asiater. Jag kan dock inte säga emot att jag gillar svenska tjejer, så det blir nog en sån.

// Antifascista
2011-05-02, 15:44
Medlem
Public Enemys avatar
Problemet bottnar i att i vår kultur lever vi inte i någon mellanöstern-hederskultur med muslimsk moraluppfattning.
Vi lever i ett samhälle/kultur där kvinnor får göra som de vill utan att en massa blattar skall kalla dem namn baserat på sina primitiva medeltida moraluppfattningar.
Att de sedan tycker blattar kan vara snygga och bra att gosa med är väl deras sak, men när det kommer till att bilda familj, så väljer nog de flesta en intelligentare och mer välavlönad försörjare/partner.
Senast redigerad av Public Enemy 2011-05-02 kl. 15:47.
2011-05-02, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Problematiken bottnar i det faktum att media, politiker osv har gett "blattar" en viss bild av den svenska kvinnan; man har förmedlat en bild som gör gällande att svenska kvinnor älskar dem, vilket också triggat dem att vara mer framåt, liksom också gjort en del svenskor på vederbörande vis som jag beskrev i trådstarten. Många svenska kvinnor har köpt idéen om att negrer, araber och andra grupper är "bättre" än svenska män, vilket också visar på sinnessvaghet och oförmåga att förstå sig motivet bakom denna nynormativa "fluga". Därför agerar en del blattar som dem gör - just för att de tror att ni kommer sära på benen i vilket fall som helst.

Nej, det är helt falskt att invandrare skulle sno svenska tjejer. Det är bara samma jävla konflikt som alltid finns i mångkulturer. Som om kvinnan tillhörde mannen? Lever du på medeltiden och tror att kvinnan tillhör någon?

Jag tror, ifall det ligger ett uns av sanning i ditt grundpåstående, att svenska tjejer gillar att män vågar stå för sina gärningar och vågar tro på sina känslor. Svenska män är traditionellt sett mera försiktiga och väntar gärna in tjejen. Detta medan, iallafall italienare visslar direkt till tjejerna på gatan. Många tjejer ser då att de kan ligga med italienaren, men inte att de kan ligga med svensken. Men det gör ju inte att ett lång förhållande skulle va möjligt
2011-05-02, 15:46
Medlem
chainmails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lydia94

Det är ju självklart att svenska tjejer och kvinnor inte föredrar blattar utan svenska män - "lika barn leka bäst" har alltid gällt. Vackra människor dras till varandra och inte till mörkmuskiga undersättsiga spännblattar. Precis som du ger uttryck för äcklas svenskor av blattar men inte bara det, blattar är ofta samhällets förlorare - losers om du vill. Små bostäder i sämre dvs blatteområden (försöker) kompenseras med "häftiga" bilar av typen BMW 316 (M3 look alike pimpade röda Mazda 323 etc.
Om de jobbar bakar de pizza (eller eftersom de ej är italienare det som i Sverige numera av WT anses vara pizza). De städar eller sitter som spärrvakter men uppträder trots detta som wannabe play boys.
De ser löjliga ut när de likt spänniga tuppar dyker upp med sina oljiga frisyrer, exponerade ryamattor med intrasslade guldkedjor, med parfym illa dold matos/löklukt och allmänt kaxiga beteende - alltid för att medvetet eller omedvetet dölja sina mindervärdeskomplex. De har oproportioneliga kroppar med lång torso och korta armar och ben. De är mörkmuskiga och enormt håriga. De har ofta låg panna, unibrow och stor näsa som accentueras extra med en hästsvans. Jag tror inte heller svenskor vill ha blattar, de har inget att erbjuda mer än misär eller i bästa fall ett liv i socialgrupp 3 som blattemadrass...
Senast redigerad av chainmail 2011-05-02 kl. 15:49.
2011-05-02, 15:53
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Svenska män suger när det gäller brudar, svenska män ska bara ägna sin tid åt att jobba och betala skatt så kan utlänningarna ägna sin tid åt att knulla svenska brudar och chilla.
Och asiaten jobbar ÄNNU MER än den vite mannen och araben och negern inte jobbar alls?
2011-05-02, 16:05
Medlem
Julmurres avatar
Jag har dock inte många, om ens någon, tjejkompis eller bekant som jag har hört föredra invandrarmän framför svenska grabbar. Däremot händer det att man på stan ser massa WT-brudar med invandrar grabbar. Men vafan... WT-brudarna ger man väl fullkomligt fan i ändå.

Det har väl även inträffat någon enstaka gång att man träffat någon riktig böna som har varit trevlig och härlig på alla sett, som har varit tillsammans med någon snubbe med invandrarbakgrund. Men precis som någon sa om att det finns guldkorn bland svenska tjejer så tror jag att samma princip går att applicera bland invandrare. (även om det är en aning mer sällsynt )
2011-05-02, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soyuz
Men som sagt, landet består av individer inte någon kollektiv grupp som heter "kvinnor". Vad dom gör och saboterar för sig själva får dom själva stå för, och som någon sagt tidigare så är samhället idag något som männen skapat. Genom att vi beter oss på detta lösaktiga sviniga sätt så har vi visat att dom också kan göra det, så sluta skyll ifrån er!
Citat:
Ta ert egna jävla ansvar som män och sluta sitt här och böla!
Bra inlägg i debatten. Tycker vi tar och skålar på det.
2011-05-02, 16:20
Medlem
BurkHanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haxan-10
Det senare citatet från ett av dina tidigare inlägg i en annan tråd.

Att du sitter och spyr över svenska kvinnor är väl bara ett uttryck för att dom inte gillar dig om jag förstått det rätt.

Generellt så har svenska killar tappat mark och då kan man fråga sig vad det beror på.
Unga tjejer blir hela tiden itutade att för att finnas måste man märkas, och hur märks man, jo genom att skaffa killar med pengar. Och vilka har då pengar i unga år, jo de som är kriminella. Vilka driver klubbarna i städerna, hur kommar man lättast in, jo genom att vara ihop med någon kusin till invandraren som äger stället.
När tjejerna senare växer upp och blir mer mogna kommer dom att inse att de svenska, ärliga killarna är de som håller i längden, som man är beredd ta med hem till släkten. Ser inte speciellt många blandäktenskap, utan det är mer de korta minuterna i rampljuset som lockar.

Din analys är utan tvekan intressant och om än det finns andra faktorer också, så tror jag att du har minst en poäng här. Däremot tror jag att samhället kommer att polariseras allt mer i framtiden, konflikten och segregationen mellan etniska svenskar och invandrare att accentueras. Som en konsekvens kommer också uppfattningen att svenska kvinnor som varit "blattemadrasser" är damaged goods, och därmed icke intressanta för andra svenska killar än möjligen de som hamnat sist i kön, att bli mer spridd.

Jag märker detta när jag hör hur tonårskillar av idag diskuterar ämnet. De har stenkoll på vilka brudar som besudlats och vill inte ta i dem med tång en gång. Personligen förstår jag dem till fullo och ser den verklighet du beskriver och hur många svenska kvinnor uppträder som ytterst beklämmande.

De här kvinnorna kommer inom en snar framtid att vara lika populära som "tyskejenter" i Norge efter andra världskriget. När de väl inser att svenska killar är "de som håller i längden" får de förhoppningsvis stå sitt kast och stå där med lång näsa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in