2011-05-03, 09:49
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturos
Visst kanske det är så, men jag har noterat att blatte-generna är väldigt starka så blandbarnen kommer bli blattiga övermänniskor som det sig bör.

Det är också ett plus att du hjälper till att utrota svenskar genom att skaffa barn med svenska kvinnor, att enbart knulla dem hindrar inte dessa svenska kvinnor att sedan skaffa blonda barn med svenska män, men om blattar bildar familj med dem så hindrar det att de skaffar svenska barn.

Så det är win win enligt mig och blandning mellan invandrarmän och svenska kvinnor måste uppmuntras på alla sätt och vis, var inte orolig att din kultur försvinner, du kan få den svenska kvinnan att bli muslim, bära slöja och följa det du vill om du indoktrinerar henne en del innan bara.

Blattiga övermänniskor haha, snarare är de ett virus som degenererar våra gener. Ditt förakt för Sverige och svenskarna lyser igenom i varje vidrig mening du skriver. Åk hem till Kina ditt jävla troll.
Senast redigerad av Mad monk 2011-05-03 kl. 09:51.
2011-05-03, 09:52
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OutOfIdeas
Det ligger i kvinnans natur att vilja blanda gener. Sedan är det inte bara svenska kvinnor som vill blanda och ge. Åk som svensk man till Nordafrika, Asien, Sydamerika, Öststaterna osv. Du kommer att vara mycket välkommen.
Nej, det ligger i kvinnans natur att vilja bli befruktad av de starkaste generna.

Vita män har länge varit jordens mest högstående män, och således har vita kvinnor velat ha vita män och inga andra. Idag är den vite mannen en förslappad, feg, stillasittande mes som sitter på YT och spammar "SD 2010!", medan de araber och negrer som väller in aldrig backar för att slåss för sig själva, sin släkt, sina "bröder", sina kvinnor (vilka de anser sig äga) eller sin världsåskådning Islam. Vem tror du att kvinnan väljer?

Kvinnorna kommer att vända sig tillbaka till vita män när vita män tar sig i kragen och börjar kämpa emot det här helvetet.

Och givetvis blir man som vit man uppskattad överallt i världen förutom i Europa.
Senast redigerad av Mannus 2011-05-03 kl. 09:55.
2011-05-03, 09:53
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Blattiga övermänniskor haha, snarare är de ett virus som degenererar våra gener. Ditt förakt för Sverige och svenskarna lyser igenom i varje vidrig mening du skriver. Åk hem till Kina ditt jävla troll.
Har han ändå inte en poäng?

Borde inte svenska män verkligen agera nu, och sätta stopp för vansinnet?
2011-05-03, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Detta fenomen har fått min uppmärksamhet, både på forum och i verkligheten, när svenska kvinnor skrattar åt sina egna svenska landsmän och oavbrutet förlöjligar sin egen etniska grupp. Man skryter om hur man särar benen för icke-svenskar; man tydliggör den svenska mannens brister, glorifierar horeri med negrer, araber, muslimer och andra grupper, och likaledes förkastar sin egen identitet eftersom man betraktar den med förakt och avsky. Mången kvinna av nämnda sort är även feminist som inte lever som man bör.

Detta fenomen förekommer inte lika frekvent på andra håll. Inom de flesta kulturer och folkgrupper anses det vara en synd att häckla den egna gruppen - vilken den än må vara. Det anses vara oacceptabelt helt enkelt.

I Sverige är det annorlunda; här gäller det att smutskasta sin egen familj så mycket det går. Att många svenskor är lösaktiga och lättfotade madrasser är inget nytt, men hur man kan håna sina egna män på detta vis är egentligen bortom all kritik. Denna form av smädanden förekommer även på medial nivå; krönikörer och mediaskribenter som skriver spaltmeter efter spaltmeter om hur tragisk den kristna, heterosexuella, vita mannen är med fokus just på svenskar.

På precis samma sätt resonerar den sexuellt frustrerade kvinnan:

"Haha, titta på mig, svenska äckel! Jag blir påsatt av två grova, svarta män!"

Varför gör ni detta? Besitter ni ingen heder, stolthet eller moral? Vad är det med er egna grupp som ni avskyr så mycket? I min bok är den som inte är stolt över sitt ursprung, historia och identitet detsamma som just en identitetslös ledsagare som inte är värd någon som helst respekt.

Att svenskor dessutom lägger sig platt på rygg med vidöppet skrev bara för att "sätta rasisterna på plats", visar på den givna saknaden av heder, självbevarelse och sund sensmoral. Det är inte agerandet i sig som är problemet, utan på det vis ni gör det och det hånfulla sätt ni säljer ut er.

Det går inte ens att jämföra svenskan med andra kvinnor. Jag tycker verkligen synd om svenskarna.

Jag har hört från den andra sidan också. Jag vet en irakisk kvinna (katolsk) som sa att de (irakiska kvinnorna) gillar mer svenska män, för att de är trevligare och snällare. Hon erkände senare också att svenska mannen i regel är vackrare än deras egna "långa smala och ljusa, med blå ögon". Hon sa att de flesta av hennes väninnor föredrar svenska män men kan inte alltid välja en sån. Hon sa att en blattekvinna kan leva med en svensk man men en blattekille klarar inte av en svensk kvinna.
Det finns mer att berätta om vad hon sa men det här räcker.

Sen verkar det som vi känner olika folk. Dom flesta kvinnor jag talar med gillar inte blattar.
2011-05-03, 11:16
Medlem
OutOfIdeass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannus
Nej, det ligger i kvinnans natur att vilja bli befruktad av de starkaste generna.

Vita män har länge varit jordens mest högstående män, och således har vita kvinnor velat ha vita män och inga andra. Idag är den vite mannen en förslappad, feg, stillasittande mes som sitter på YT och spammar "SD 2010!", medan de araber och negrer som väller in aldrig backar för att slåss för sig själva, sin släkt, sina "bröder", sina kvinnor (vilka de anser sig äga) eller sin världsåskådning Islam. Vem tror du att kvinnan väljer?

Kvinnorna kommer att vända sig tillbaka till vita män när vita män tar sig i kragen och börjar kämpa emot det här helvetet.

Och givetvis blir man som vit man uppskattad överallt i världen förutom i Europa.

Det dinns faktiskt bevis på att kvinnan vill blanda generna. En mix av DNA ger ett bättre immunförsvar vilket bland annat får en kvinna att instinktivt attraheras av en partner baserat på den doft som pekar på kompletterande DNA.

Men det är också sant att kvinnan attraheras av det som hon uppfattar som alfahannar. WT-tjejer uppfattar ofta ett aggressivt beteende som ett alfabeteende och kan därför bli attraherad av "bergsturkar". Såna tjejer är jag ändå inte attraherad av så dessa får bergsturken behålla för sig själv.
2011-05-03, 11:17
Medlem
Fortsätt sprida rykterna att Svenska kvinnor är horor om ni mår mycket bättre då och att dom sätter på er invandrare

Finns ingen vidare sanningen i detta men om det känns bättre för ni ska tro att ni får sex och sen samtidigt trycka ner den manliga Svensken.

I Sverige har vi något som heter fri vilja vilket något som invandra folk inte känner till.

Med invandra folk så menar jag muslimer för alla andra kvinnliga invandrare har fri vilja och har minst lika mycket sex som den svenska kvinnan om inte mer.

Att bara snacka om något dyligt som detta är för mig

Sen att den Svenska kvinnan väljer att ha sex med en hårig rygg och krokig näsa är helt upp till dom brist på omdöme skulle jag själv säga men helt upp till denna person.

För alla oss som är/har varit bortsatta utomlands vet att detta rykte finns i alla länder.
Så att det skulle vara något som enbart gällde Svenska kvinnor är inte sant.
2011-05-03, 11:29
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Det dinns faktiskt bevis på att kvinnan vill blanda generna. En mix av DNA ger ett bättre immunförsvar vilket bland annat får en kvinna att instinktivt attraheras av en partner baserat på den doft som pekar på kompletterande DNA.

Är "en mix av DNA" viktigare än intelligens, hur väl mannen behandlar henne, hur genetiskt stark avkomman kommer att bli, hur väl han kan ta hand om henne och hur bra han kan skydda henne?
2011-05-03, 11:44
Medlem
Morgonribbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturos
Varför försvarar du äckliga svennar om du är blatte? Alla blattar hatar svenska äckel vet jag om och gläds för det.

Blattar ska utrota och ersätta svenskar genom rasblandning, det är det enda rätta. Svenska män är genetiskt underlägsna och undermänniskor måste bort från jordens yta! Svenska kvinnor tillhör blattar som dig, svenska män ska enbart arbeta enligt mig så kan blattar chilla och knulla svenska tjejer.

Det största problemet för dig att blanda upp din ras lär vara din lilla penis. Det är välkänt att asiater aldrig blir män utan förblir småpojkar pga sina små penisar. 8-10 cm i erigerat tillstånd funkar inte för europeiska kvinnor, vars sköten är anpassade för grövre doningar för att kunna få njutning....

En operatioin kanske?
2011-05-03, 11:53
Medlem
Morgonribbas avatar
Citat:

Men det är också sant att kvinnan attraheras av det som hon uppfattar som alfahannar. WT-tjejer uppfattar ofta ett aggressivt beteende som ett alfabeteende och kan därför bli attraherad av "bergsturkar". Såna tjejer är jag ändå inte attraherad av så dessa får bergsturken behålla för sig själv.

Jaha, så det är dessa bevis om instinkter som gör att så många svenska tjejer nöjer sig med en ros, några komplimanger och ett smutsigt knull i turkiet? Jag tycker det låter mer som vanlig dumhet, modell större, fast det kanske inte är okej att säga det rakt ut? Om myten om könsurvalet och kvinnans val hade stämt, så undrar jag hur det kommer sig att så många tjejer sitter med blåsta nollor till killar som till på köpet inte ens respekterar dom? Jag tror förklaring inte är vetenskaplig, utan handlar om vanlig dumhet.
2011-05-03, 11:54
Medlem
OutOfIdeass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannus
Är "en mix av DNA" viktigare än intelligens, hur väl mannen behandlar henne, hur genetiskt stark avkomman kommer att bli, hur väl han kan ta hand om henne och hur bra han kan skydda henne?

Svårt att säga. Intelligens är för övrigt överskattat som sexuell attraktionskraft. Spannet mellan vad som av kvinnan uppfattas som mycket ointelligent=mycket oattraktivt och mycket intelligent=mycket attraktivt är ganska smalt. Det räcker med medelintelligens för att uppfattas som mycket intelligent. För mycket intelligens kan snarare verka kontraproduktivt.

Behandling och omhändertagande är inte direkt sexuellt attraherande. Däremot kan det vara bra för fas 2, efter betäckandet eller mellan ägglossningarna.
2011-05-03, 11:59
Medlem
OutOfIdeass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonribba
Jaha, så det är dessa bevis om instinkter som gör att så många svenska tjejer nöjer sig med en ros, några komplimanger och ett smutsigt knull i turkiet? Jag tycker det låter mer som vanlig dumhet, modell större, fast det kanske inte är okej att säga det rakt ut? Om myten om könsurvalet och kvinnans val hade stämt, så undrar jag hur det kommer sig att så många tjejer sitter med blåsta nollor till killar som till på köpet inte ens respekterar dom? Jag tror förklaring inte är vetenskaplig, utan handlar om vanlig dumhet.

På vilket sätt står detta i motsats till varandra? Vårt moderna samhälle är några hundra år gammalt. Hur skulle evolutionen kunna anpassa sig till en så snabb förändring om det inte ens innebär några drastiska förändringar i barnafödandet? Så länge som barnen fortsätter att pluppa ut så kommer detta urgamla urval att fortsätta.
2011-05-03, 12:44
Medlem
Nalle-Brums avatar
Visst är den svenska kvinnan sen att t.ex. rösta konservativt och nationalistiskt men att hon skulle sakna heder och moral är enligt mig en överdrift. Att hon skulle förakta svenskar så väldigt mycket och hylla invandrare ser jag heller inte mycket av i min vardag. Visst i teorin, när det kommer till feministers enkelspåriga "debatter" med varandra, men inte när det handlar om att hitta sig en karl som de kan bygga en sund relation med och skaffa barn med. Svenska män måste forma sin egen identitet mellan omhändertagande latte-mannen och bestialiska hustrumisshandlaren. Han bör bl.a. vara rättvis, modig, balanserad, vänlig men bestämd när så behövs.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in