2011-05-02, 21:01
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frulinder
håller faktiskt med deadwood,jag träffade en kanadensare,nu är vi gift&1barn tilsammans,svenska killar=INGEN STIL...

Varför inte bo i Kanada? Fast det kanske du gör i och för sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Tuff datakille
Svenskar minskar i båda absoluta och relativa tal.

Det är sant. Men det är dock inte rasblandningen som ligger bakom detta, utan att invandrarna skaffar fler barn än svenskar. Och att svenskar minskar betyder inte nödvändigtvis att de dör ut. Finns det tysk minoritet i Brasilien och vit minoritet i Sydafrika så tror jag att det kan finnas svensk minoritet här i framtiden också.
2011-05-02, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deadwood
Tack Är själv gift med en halvengelsk-, halvbelgisk man. Kultiverad och alltid sbyggt klädd. Jobvar hårt, men klagar aldrig. Ambitiös! Kärleksfull och romantisk. Skulle aldrig sitta och fisa i soffan eller bajsa med dörren öppen som många äckliga svenska snubbar anser sig ha "rätt" till, samtidigt som de undrar varför tjejen slutat vilja ha sex

Logiken är ej på topp.

+1

Du bekräftade just det jag alltid har sett hos svenska killar.

Glöm inte att deras hygien är avskyvärd. Ingen hudvård och luktar blöt hund...
2011-05-02, 21:03
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Men din dumme jävel, du kan inte jämföra turism med ett förhållande.

Jo, det kan jag visst göra. Du skyller på att svenskar super och att irländare och engelsmän skulle vara bättre på något sätt. Att påstå att britter är duktiga med alkoholen är grov humor och den där länken visar det.
2011-05-02, 21:03
Medlem
Deadwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanus
Det samma gäller ju svenska tjejer också.

Helt sant. Förstår dig.
2011-05-02, 21:04
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lampara
+1

Du bekräftade just det jag alltid har sett hos svenska killar.

Glöm inte att deras hygien är avskyvärd. Ingen hudvård och luktar blöt hund...

Och detta kommer från en neger.
2011-05-02, 21:04
Bannlyst
Citat:
Tack Är själv gift med en halvengelsk-, halvbelgisk man. Kultiverad och alltid sbyggt klädd. Jobvar hårt, men klagar aldrig. Ambitiös! Kärleksfull och romantisk. Skulle aldrig sitta och fisa i soffan eller bajsa med dörren öppen som många äckliga svenska snubbar anser sig ha "rätt" till, samtidigt som de undrar varför tjejen slutat vilja ha sex

Logiken är ej på topp.
Din svartmuskiga man och du kommer få många härligt svartmuskiga barn.

ÄNNU EN MINDRE BLOND ÄCKEL SVENNE I VÄRLDEN! Jippie!!

Tråden blev som väntat, alla invandrare och svenska tjejer ägnar tråden åt att håna svenska män. Man tycker synd om alla de stackars svenska tjejer som är tillsammans med svenska män på grund av brist på alternativ, tänk hur jobbigt de har det som alltid måste tänka på negrer och blattar när de har sex för att kunna njuta?

Det är fantastiskt att svenska tjejer avskyr svennar så mycket, perfekt för blattar.
2011-05-02, 21:05
Medlem
Citat:
Har inget emot svenska män, men önskar de inte så ofta vore som jag skrivit ovanför. Många väninnor tycker precis likadant. Det blir bara så jävla ospännande.

Det där håller inte. Du och dina väninnor konstruerar jämförelsen på det viset. Jag har inte spelat TV-spel på 15 år men jag lovar er att ni skulle säga att jag är en TV-spelare. Direkt.

Svenska män tjänar mer än svenska kvinnor... men ambitionslösa ändå? Det spelar ingen roll om "lönegapet" vore dubbelt så stort - det kan inte spela roll.

Jag, t.ex., är ambitionslös oavsett vad. Enligt dig, och troligen dina väninnor. Ni förstärker era egna åsikter. En ekokammare.

Och till skillnad från så många andra så vet jag att dina åsikter och dina väninnors "åsikter" (om man kan kalla dem det) är väldigt vanliga.
Medlem
Deadwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Jo, det kan jag visst göra. Du skyller på att svenskar super och att irländare och engelsmän skulle vara bättre på något sätt. Att påstå att britter är duktiga med alkoholen är grov humor och den där länken visar det.

Har aldrig skrivit ngt om irländare och skrev dessutom "till viss del" engelsmän. Läs innantill, din analfabet.
Medlem
Aragons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturos
En skrämmande (För er svenskars del) av era kvinnor skaffar nu mulatter och halv blatte barn med svartmuskiga män.

Denna utveckling kommer naturligtvis fortsätta i framtiden och bli ännu vanligare. Svenska män får köpa desperat fattiga kvinnor från Thailand för att ens få en tjej då svenska tjejer och alla andra tjejer i Sverige avskyr svennar!

men att du bara inte tar och åker hem till ditt jävla risätar land då käpp-kines?

för övrigt så tror jag ts påstående om den svenske kvinnans avsaknad på heder och moral stämmer ganska så bra. men tror även mycket hänger på att den svenske kvinnan börjat förstå att många av oss svenska män inte längre är intresserade av dem och därför vänder de nu sitt intresse mot det mer exotiska.

för övrigt du lille käpp-kines så är inte alla svenska män blonda.
2011-05-02, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Varför inte bo i Kanada? Fast det kanske du gör i och för sig.

Det är sant. Men det är dock inte rasblandningen som ligger bakom detta, utan att invandrarna skaffar fler barn än svenskar. Och att svenskar minskar betyder inte nödvändigtvis att de dör ut. Finns det tysk minoritet i Brasilien och vit minoritet i Sydafrika så tror jag att det kan finnas svensk minoritet här i framtiden också.

Det är bra. Vi går en härlig framtid till mötes.
2011-05-02, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Och detta kommer från en neger.

Vad har det min vackra ljusbruna klara hy att göra?

Era egna svenska kvinnor springer ifrån er. Bajsa och prutta på soffan, blodsprängda finnar ÖVERALLT(mest på ryggen och ansiktet) och luktar blöt hund. Finns det något värre? Verkligen inte.
2011-05-02, 21:07
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Har aldrig skrivit ngt om irländare och skrev dessutom "till viss del" engelsmän. Läs innantill, din analfabet.

Ska du säga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in