2011-05-02, 17:29
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Detta fenomen har fått min uppmärksamhet, både på forum och i verkligheten, när svenska kvinnor skrattar åt sina egna svenska landsmän och oavbrutet förlöjligar sin egen etniska grupp. Man skryter om hur man särar benen för icke-svenskar; man tydliggör den svenska mannens brister, glorifierar horeri med negrer, araber, muslimer och andra grupper, och likaledes förkastar sin egen identitet eftersom man betraktar den med förakt och avsky. Mången kvinna av nämnda sort är även feminist som inte lever som man bör.

Detta fenomen förekommer inte lika frekvent på andra håll. Inom de flesta kulturer och folkgrupper anses det vara en synd att häckla den egna gruppen - vilken den än må vara. Det anses vara oacceptabelt helt enkelt.

I Sverige är det annorlunda; här gäller det att smutskasta sin egen familj så mycket det går. Att många svenskor är lösaktiga och lättfotade madrasser är inget nytt, men hur man kan håna sina egna män på detta vis är egentligen bortom all kritik. Denna form av smädanden förekommer även på medial nivå; krönikörer och mediaskribenter som skriver spaltmeter efter spaltmeter om hur tragisk den kristna, heterosexuella, vita mannen är med fokus just på svenskar.

På precis samma sätt resonerar den sexuellt frustrerade kvinnan:

"Haha, titta på mig, svenska äckel! Jag blir påsatt av två grova, svarta män!"

Varför gör ni detta? Besitter ni ingen heder, stolthet eller moral? Vad är det med er egna grupp som ni avskyr så mycket? I min bok är den som inte är stolt över sitt ursprung, historia och identitet detsamma som just en identitetslös ledsagare som inte är värd någon som helst respekt.

Att svenskor dessutom lägger sig platt på rygg med vidöppet skrev bara för att "sätta rasisterna på plats", visar på den givna saknaden av heder, självbevarelse och sund sensmoral. Det är inte agerandet i sig som är problemet, utan på det vis ni gör det och det hånfulla sätt ni säljer ut er.

Det går inte ens att jämföra svenskan med andra kvinnor. Jag tycker verkligen synd om svenskarna.

Fattar inte vad du pratar om?
"Smutskasta sin egen familj"?
"Säljer ut sig"?
"Skryter om horeri med araber"?

Vad grundar du allt på?
Två krogragg?
Upplever det inte alls sådär.
Visst, den svenska kvinnan ligger runt OCH?
Ska vi dra burka över alla eller?
Förstår inte vad du vill med texten.
Och vad gör tråden i I&I?
Senast redigerad av Mvk 2011-05-02 kl. 17:32.
2011-05-02, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deadwood
Äh, TS! Knip igen, du lever i Fablernas Värld.

Jag gillar absolut inte neger- och blattesnubbar och har aldrig varit med en sådan. Däremot föredrar jag och kanske många svenska tjejer "européer" framför många svenska män.

Vet inte vad det är, men jag har extremt svårt för "prillan-i-käften-&-dricka-massor-med-bärs"-svenskar i grabbgäng, oavsett om de är 20 eller 40. Det är bara ngt så himla ospännande och avtändande med svenska snubbar, av den anledningen. De har inget av intresse att tillföra.

Flockbeteendet som uppkommer i samband med sprit när de umgås i grupp, tex, är extremt avtändande. Men det betyder i-n-t-e att jag vill besudla mig med avarter, tack. Långt ifrån.

Men man önskar ett mer chevalieriskt och moget uppträdanden. Inte en jättebebis som får kläderna tvättade av mamma, fastän han är vuxen, och som sitter och spelar tv-spel hela dagarna, samt inte kan hantera sprit utan att bli dyngis.
Precis, svenska män är totalt värdelösa, inte konstigt att alla svenska tjejer man ser dejtar blattar och andra utlänningar.

Svenska kvinnor kommer äntligen blanda bort det helt värdelösa folkslaget av män som kallas svennar från jordens yta. Vi blattar ska tillsammans med svenska guzzar bygga ett nytt Sverige, dit hör inte bleka äckel svennar hemma som tur är.

Alla svenska tjejer jag känner erkänner att svenska män har minst kuk och är fula som fan, alla dem vill inget hellre än att bli tillsammans med negrer eller mörka blattar, det är bra att ni svenska tjejer insett vilka undermänniskor svenskar egentligen är, svenska guzzar tillhör blattarna helt och hållet.
2011-05-02, 17:33
Bannlyst
Svart= Guling

Svart > Vit
Guling > Vit

Enough said.
2011-05-02, 17:34
Medlem
Fettbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaSallskapet
men de kvinnor som föder rasbastarder hittar man generellt i miljonprojekten.
Mina två länkar vittnar om motsatsen(Du glömde Alban som är tandläkare). Har du någon källa till ditt påstående? Mångfaldsbarometern visar att akademikerkvinnor är positiva till mångkultur och den här tabellen att sverigedemokrater återfinns på landet.
2011-05-02, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saturos
Precis, svenska män är totalt värdelösa, inte konstigt att alla svenska tjejer man ser dejtar blattar och andra utlänningar.

Svenska kvinnor kommer äntligen blanda bort det helt värdelösa folkslaget av män som kallas svennar från jordens yta. Vi blattar ska tillsammans med svenska guzzar bygga ett nytt Sverige, dit hör inte bleka äckel svennar hemma som tur är.

Alla svenska tjejer jag känner erkänner att svenska män har minst kuk och är fula som fan, alla dem vill inget hellre än att bli tillsammans med negrer eller mörka blattar, det är bra att ni svenska tjejer insett vilka undermänniskor svenskar egentligen är, svenska guzzar tillhör blattarna helt och hållet.

Kunde inte hålla med mer. Svenska killar är rentav oattraktiva, tyvärr. Att det faktum att de inte vet vad god hygien innebär är inte ett plus i kanten. Gulröda finnar överallt. Jag får mardrömmar.
2011-05-02, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deadwood
Äh, TS! Knip igen, du lever i Fablernas Värld.

Jag gillar absolut inte neger- och blattesnubbar och har aldrig varit med en sådan. Däremot föredrar jag och kanske många svenska tjejer "européer" framför många svenska män.

Vet inte vad det är, men jag har extremt svårt för "prillan-i-käften-&-dricka-massor-med-bärs"-svenskar i grabbgäng, oavsett om de är 20 eller 40. Det är bara ngt så himla ospännande och avtändande med svenska snubbar, av den anledningen. De har inget av intresse att tillföra.

Flockbeteendet som uppkommer i samband med sprit när de umgås i grupp, tex, är extremt avtändande. Men det betyder i-n-t-e att jag vill besudla mig med avarter, tack. Långt ifrån.

Men man önskar ett mer chevalieriskt och moget uppträdanden. Inte en jättebebis som får kläderna tvättade av mamma, fastän han är vuxen, och som sitter och spelar tv-spel hela dagarna, samt inte kan hantera sprit utan att bli dyngis.

Haha jag gillar att du gör exakt det TS påstår att svenska kvinnor gör.
så här är alltså alla svenska killar?

prillan-i-käften-&-dricka-massor-med-bärs"-svenskar i grabbgäng, oavsett om de är 20 eller 40. Det är bara ngt så himla ospännande och avtändande med svenska snubbar, av den anledningen. De har inget av intresse att tillföra.
2011-05-02, 17:46
Medlem
Rodimusprimes avatar
Citat:
Vad har hänt med dig? Förut var du någorlunda frisk och kunde ändå försöka hålla ton. Nu har du bara blivit totalt batshit.

https://www.flashback.org/t1454294

Citat:
Det är så att jag har asiatisk härstamning och förra veckan när jag raggade på en krog i staden så fick jag nobben av en tjej att hon inte vill vara med män som har liten penis, fast jag sade att jag inte var liten så trodde hon inte på mig för att hon sa att alla kineser har en liten penis.

Jobbigt att ha ett sånt tillkortakommande. Svenskar har inte små kukar. Kineser däremot.

Svenskor uppfostras av feministerna som får dem att tro att det är kvinnligt att bete sig som män, detta stämmer såklart inte. Svenska kvinnor skulle aldrig kunna bli bra fruar utomlands, men madrasser är de när de åker till t.ex Grekland och festar.
Senast redigerad av Rodimusprime 2011-05-02 kl. 17:49.
2011-05-02, 17:47
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lampara
Svart= Guling

Svart > Vit
Guling > Vit

Enough said.
Du försöker bilda någon sorts allians mellan svarta och gula?
Här har du ett intressant inlägg av gulingen Saturos:
Citat:
Bland kineser så ses rasblandning med vita inte som lika fult som blandning med svarta.

Kineser ser svarta som mindre värda och aggressiva och våldsamma. Vita ser kineser som något mer på vår nivå men vi ser ändå kineser som bäst eftersom det är en stark nationalism man får sedan tidig ålder i skola och liknande.

Men mina föräldrar skulle troligen aldrig acceptera om jag var med en svart tjej, min gammla mor hade nog blivit helt förkrossad och pappa hade blivit väldigt arg. Det finns inte hos äldre kineser att man gör sådana saker, men många av oss yngre är mer öppna för sådant, speciellt kinesiska tjejer tycker det är spännande att dejta andra typer av killar. Men vita accepterar kineser mer än svarta, som ses som väldigt ointelligenta.

Min egen pappa som äger en Kina-restaurang i Stockholm säger att han hatar när svarta och liknande är i hans restaurang, min pappa är rädd för svarta folk men svenskar gillar han av någon anledning.
https://www.flashback.org/sp30376604
2011-05-02, 17:49
Bannlyst
Citat:
Kunde inte hålla med mer. Svenska killar är rentav oattraktiva, tyvärr. Att det faktum att de inte vet vad god hygien innebär är inte ett plus i kanten. Gulröda finnar överallt. Jag får mardrömmar.

Lampara vilket ursprung har du?

Det var inget. Somalia var det tydligen. Här har vi ett urval av Somaliska "snygga" män http://www.google.se/imgres?imgurl=http://cdn-english.alshahid.net/wp-content/uploads/2010/04/suspected_somali_pirates_kenyan_court.jpg&imgrefur l=http://english.alshahid.net/archives/6449&usg=___TJFTUyvyE5-BY6CgcLyNFmrIsM=&h=325&w=510&sz=34&hl=sv&start=0&z oom=1&tbnid=01LZhmbNLK1BtM:&tbnh=138&tbnw=216&ei=w NK-Te7XDMaAswaEppGNBg&prev=/search%3Fq%3Dmen%2Bof%2Bsomalia%26um%3D1%26hl%3Dsv %26sa%3DN%26biw%3D1680%26bih%3D784%26tbm%3Disch&um =1&itbs=1&iact=hc&vpx=504&vpy=266&dur=2328&hovh=17 9&hovw=281&tx=121&ty=103&page=1&ndsp=34&ved=1t:429 ,r:11,s:0
Senast redigerad av SaltyFish 2011-05-02 kl. 17:51.
2011-05-02, 17:52
Bannlyst
Citat:
Precis, vi gulingar och svarta kanske kan skaffa barn tillsammans? Jag tror att jag som kines kan bli god man till en somalisk tjej som du.

Men mina föräldrar kanske blir besvikna men det spelar lite roll
2011-05-02, 17:52
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltyFish
Lampara vilket ursprung har du?
Den överlägsna somaliska kvinnan har jag hört.
2011-05-02, 17:54
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Precis, vi gulingar och svarta kanske kan skaffa barn tillsammans? Jag tror att jag som kines kan bli god man till en somalisk tjej som du.

Men mina föräldrar kanske blir besvikna men det spelar lite roll
Nu vet jag inte hur ni har det borta i Kina, men på vissa restauranger och affärer i Japan är svarta icke välkomna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in