2011-05-02, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteOleander
Svenska män är inte min "grupp", bara för att jag råkar vara född i samma land måste jag inte tvingas att gilla dom. Svenska män är inte speciellt intressanta och dessutom raggar dom knappt, då är det väl klart att man får upp ögonen för män från andra kulturer? Dom är mycket mer framåt, ger mer komplimanger, är manligare, enklare att vara med. Jag ser inte hur jag på något sätt skulle ha mindre moral eller stolthet p.g.a det.

Att man skulle vara mindre värd bara för att man njuter av sin sexualitet är din personliga åsikt.
Precis, det är detta inga svenska män fattar. De fattar inte att svenska tjejer skiter fullständigt i dem, vilken svensk tjej vill ha en äcklig blond svenne äckel när hon kan få negrer och andra blattar med stor kuk och bra utseende?

Alla de problem som finns med rasism i Sverige kommer försvinna för alla svenska tjejer älskar blattar och pissar på svenska män, som det ska vara.

Vi utlänningar och svenska kvinnor ska forma nytt Sverige utan de vidriga as som kallas svenska män.

Det är därför vi utländska killar gillar svenska tjejer så mycket, ofta så hatar ni svennar lika mycket som vi gör. Alla svenska tjejer jag känner snackar konstant skit om svenska killar och de dejtar alla negrer och andra blattar.

Svenska tjejer får bli en del av det nya mångkulturella Sverige, men det är de svenska männen som måste bort, de äcklar oss blattar med deras utseende och vi vill ha alla svenska brudar åt oss själva på direkten.
Senast redigerad av Saturos 2011-05-02 kl. 00:19.
2011-05-02, 00:17
Medlem
Citat:
Svenska män är inte min "grupp", bara för att jag råkar vara född i samma land måste jag inte tvingas att gilla dom. Svenska män är inte speciellt intressanta och dessutom raggar dom knappt, då är det väl klart att man får upp ögonen för män från andra kulturer? Dom är mycket mer framåt, ger mer komplimanger, är manligare, enklare att vara med. Jag ser inte hur jag på något sätt skulle ha mindre moral eller stolthet p.g.a det.

Att man skulle vara mindre värd bara för att man njuter av sin sexualitet är din personliga åsikt.

Så varför flyttar du inte till det landet vars grupp du känner dig tillhöra, gillar du araber eller negrer?
2011-05-02, 00:19
Medlem
Svenska kvinnor är väl knappast unika i det här avseendet, och i jämförelse med brittiskorna torde de framstå som kyska nunnor och rasmedvetna pionjärskor ur NS-Frauenschafts led... Har svårt att tänka mig att situationen är särskilt mycket annorlunda i andra sekulariserade västländer där traditionella familjeband har upplösts såsom Nederländerna, Tyskland eller Danmark. Har det f.ö. inte varit en massa klagomål om att fransyskorna i allt större utsträckning frotterar sig med manliga kolonialimporter?
2011-05-02, 00:20
Medlem
Mad monks avatar
Man kan i alla fall trösta sig med att de får betala dyrt för sitt svek.
2011-05-02, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaSallskapet
Jag kommer inte dissekera mitt inlägg för att placera källhänvisning efter varje mening. Undrar du något konkret kan du formulera en frågeställning som jag kan ta mig tiden att besvara med en källa. Är du bara "nyfiken" föreslår jag att du tillbringar ett par timmar i följande forum:

Forum 288
Forum 34
Forum 147
Riktigt nyfiken är jag inte. Visst, citerar då;
-"Detta beror uteslutande på judisk indoktrinering och propaganda."
-"Strax över hundratusen vita svenskor lade sin röst på Sverigedemokraterna; dessa kvinnor sysselsätter sig sannolikt inte med rasöverskridande reproduktion eller annat tvivelaktigt."
-"Att kvinnor låter sig erövras ligger för övrigt i hennes genetiska struktur och fyller en evolutionär roll (den hanne som kan garantera avkommans överlevnad är den hanne hon väljer)."
Med sanktionerade källor, tack.
Är dessa endast påståenden du ser som adekvat för din bild av samhällets reform?
Senast redigerad av n.e.beckett 2011-05-02 kl. 00:27.
2011-05-02, 00:30
Medlem
WhiteOleanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuntsucker
Så varför flyttar du inte till det landet vars grupp du känner dig tillhöra, gillar du araber eller negrer?

Jag tillhör inte några män. Killarna i den här delen av forumet måste verkligen lära sig att svenska kvinnor inte tillhör dom. Och tro mig, jag vill flytta. Kan tyvärr inte.
2011-05-02, 00:32
Medlem
mr.demons avatar
Det jag tycker är mest hemskt med en del svenska tjejer ( observera en del ) och det är de som hänger med invandrargäng som misshandlar svenska killar utan anledning. Det är för mig ett stort mysterium.
2011-05-02, 00:33
Medlem
Caens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturos

De flesta svenska tjejer föredrar ju blattar framför svenskar, detta har varit känt länge och ökar bara varje år, det är därför man kan finna så många kvinnor av den sort du nämner helt enkelt.
Intressant, varför är då de flesta svenska tjejer tillsammans med svenska killar och inte blattar då?
edit: Lade märke till att du var ett troll, hitta något att spendera din fritid på vännen.
2011-05-02, 00:36
Medlem
Citat:
Jag tillhör inte några män. Killarna i den här delen av forumet måste verkligen lära sig att svenska kvinnor inte tillhör dom. Och tro mig, jag vill flytta. Kan tyvärr inte.

Tro mig, du tillhör män. Det gör varenda kvinna som vandrar denna jord. Många är dock omedvetna om det.
2011-05-02, 00:36
Medlem
Caens avatar
Citat:

Blir väl så när bägge parter har lika mycket innanför pannbenet!
2011-05-02, 00:37
Bannlyst
Citat:
Precis, svennarna måste fatta att svenska guzzar tillhör oss blattar vilket ni själv vet om.

Vi blattar ska knulla så många svenska guzzar så att vi utrotat alla äckliga svenska nördar inom några decennier genom blandade barn.

Bara då kan vi bygga ett mångkulturellt Sverige, svenska män hör inte hemma i ett sådant.
2011-05-02, 00:42
Medlem
SummaSummarums avatar
Kvinnor är sociala varelser och går ogärna emot strömmen av rädsla för social utfrysning. Det gör dem till lätta offer för propaganda och reklam mm. Att mångkulturpropagandan varit i stort sett emotsagd under lång tid i media och skolväsendet i Sverige har gjort att de många kvinnor tagit den till sig som lag. De har inte uppmärksammat att det gått för långt och flyr hellre in i önsketankar än att konfrontera problem. De faller lätt för känsloargument och värdeladdade ord som ofta kommer från mediavänstern. De tenderar inte att vara realister. På något sätt så måste vi få med oss kvinnorna om vi någonsin skall kunna styra upp denna skutan som kallas Sverige dock.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in