Citat:
Ursprungligen postat av WhiteOleander
Svenska män är inte min "grupp", bara för att jag råkar vara född i samma land måste jag inte tvingas att gilla dom. Svenska män är inte speciellt intressanta och dessutom raggar dom knappt, då är det väl klart att man får upp ögonen för män från andra kulturer? Dom är mycket mer framåt, ger mer komplimanger, är manligare, enklare att vara med. Jag ser inte hur jag på något sätt skulle ha mindre moral eller stolthet p.g.a det.
Att man skulle vara mindre värd bara för att man njuter av sin sexualitet är din personliga åsikt.
Precis, det är detta inga svenska män fattar. De fattar inte att svenska tjejer skiter fullständigt i dem, vilken svensk tjej vill ha en äcklig blond svenne äckel när hon kan få negrer och andra blattar med stor kuk och bra utseende?
Alla de problem som finns med rasism i Sverige kommer försvinna för alla svenska tjejer älskar blattar och pissar på svenska män, som det ska vara.
Vi utlänningar och svenska kvinnor ska forma nytt Sverige utan de vidriga as som kallas svenska män.
Det är därför vi utländska killar gillar svenska tjejer så mycket, ofta så hatar ni svennar lika mycket som vi gör. Alla svenska tjejer jag känner snackar konstant skit om svenska killar och de dejtar alla negrer och andra blattar.
Svenska tjejer får bli en del av det nya mångkulturella Sverige, men det är de svenska männen som måste bort, de äcklar oss blattar med deras utseende och vi vill ha alla svenska brudar åt oss själva på direkten.