2011-05-02, 16:22
Medlem
OT: Låter som om någon inte får ligg.

OnT: Om du tror att det endast har att göra med att "hämnas" o.s.v. så är du sorglig, stolthet? Vad är de skyldiga dig, bara för att ni ser mer lika ut än andra? De är väl antagligen trevligare, charmigare och har en bättre mer attraktiv personlighet än du.

Men du tillhör väl dem som tror att invandrare bara får knulla genom att våldta, och som sörjer sin egen brist på sex sammanfattat i trådar som denna.
2011-05-02, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lydia94
Nu är det ju så att alla svenska tjejer inte är så, jag är en svensk tjej med en svensk kille också. Men ni svenska killar få fan ta och lugna ner er lite med ert tänkande och uttryckande om dom svenska tjejerna som '' svenska tjejer är inte värt ett piss'' '' tjejer ska bara stå i köket'' osv osv.

Jag tror det kan påverka lite varför tjejer väljer blattar

Kanske... tjejerna vet att blattarnas åsikter om dem är mycket värre. Men väljer dem ändå, för att de kan ha fått för sig att någon svensk kille någonstans tycker si eller så. Det kan ligga något i det. Faktiskt. Psykologiskt sett så bestraffar de då alla svenska killar och plötsligt känns allt bra igen.

Det finns en annan dimension i det här också. "Ni svenska killar får..", ok, alla fattar. Men denna uppmaning kan per definition inte ges till någon annan än just svenska killar. Alla uppmaningar går endast till en grupp. Endast en grupp gör fel. Någonsin. Per definition, som sagt. Det är ett intressant fenomen.
2011-05-02, 16:41
Medlem
Det beror väl på vad för människor man umgås med? Jag har på intet sätt vuxit upp med nationalister, men känner nog inte en enda kvinna som föredrar invandrare* framför svenskar. I de civiliserade klasserna går inte den typen av djuriskt beteende hem.

* Nu menar jag invandrare som även kulturellt skiljer sig från svenskar. Assimilerade invandrare särbehandlas nog inte överhuvudtaget, varken positivt eller negativt.
Senast redigerad av villhelm 2011-05-02 kl. 16:43.
2011-05-02, 16:44
Medlem
Deadwoods avatar
Äh, TS! Knip igen, du lever i Fablernas Värld.

Jag gillar absolut inte neger- och blattesnubbar och har aldrig varit med en sådan. Däremot föredrar jag och kanske många svenska tjejer "européer" framför många svenska män.

Vet inte vad det är, men jag har extremt svårt för "prillan-i-käften-&-dricka-massor-med-bärs"-svenskar i grabbgäng, oavsett om de är 20 eller 40. Det är bara ngt så himla ospännande och avtändande med svenska snubbar, av den anledningen. De har inget av intresse att tillföra.

Flockbeteendet som uppkommer i samband med sprit när de umgås i grupp, tex, är extremt avtändande. Men det betyder i-n-t-e att jag vill besudla mig med avarter, tack. Långt ifrån.

Men man önskar ett mer chevalieriskt och moget uppträdanden. Inte en jättebebis som får kläderna tvättade av mamma, fastän han är vuxen, och som sitter och spelar tv-spel hela dagarna, samt inte kan hantera sprit utan att bli dyngis.
2011-05-02, 16:53
Medlem
Pusts avatar
Alltså, hur många trådar ska det komma varje vecka om samma jävla eviga "diskussionsämne" egentligen?

Jag kan inte påstå att det är särskilt vanligt för mig att se svenska kvinnor tillsammans med invandrare. Kanske om man enbart räknar "muslimer", men sett till helheten (med latinos, sekulariserade iranier osv inräknade) så är det motsatta könet enligt min egen erfarenhet betydligt mer benäget till att gänga sig med invandrare. Om ni tittar i "invandrarsex-tråden" här på forumet så ser ni att det väldiga flertalet av skribenterna är av hankön. Så jag är nog inte ensam med att "hävda" detta. Deras eventuella avkommor är dessutom lättare att "försvenska" än muslimernas, så varför inte gnälla över denna grupp istället?
2011-05-02, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadwood
Äh, TS! Knip igen, du lever i Fablernas Värld.

Jag gillar absolut inte neger- och blattesnubbar och har aldrig varit med en sådan. Däremot föredrar jag och kanske många svenska tjejer "européer" framför många svenska män.

Vet inte vad det är, men jag har extremt svårt för "prillan-i-käften-&-dricka-massor-med-bärs"-svenskar i grabbgäng, oavsett om de är 20 eller 40. Det är bara ngt så himla ospännande och avtändande med svenska snubbar, av den anledningen. De har inget av intresse att tillföra.

Flockbeteendet som uppkommer i samband med sprit när de umgås i grupp, tex, är extremt avtändande. Men det betyder i-n-t-e att jag vill besudla mig med avarter, tack. Långt ifrån.

Men man önskar ett mer chevalieriskt och moget uppträdanden. Inte en jättebebis som får kläderna tvättade av mamma, fastän han är vuxen, och som sitter och spelar tv-spel hela dagarna, samt inte kan hantera sprit utan att bli dyngis.

Det här är ett ganska vanligt fenomen bland moderna svenska tjejer. Konstruktionen av jämförelsen på det här sättet.
2011-05-02, 17:00
Medlem
rosenrasandes avatar
Ts klagar på att kvinnor smutskastar sina landsmän, samtidigt som han kallar svenska tjejer för horor som "skryter om att de särar på benen för ikke-svenskar"

Det är alltså okej för killar att tala negativt om sina landskvinnor, men inte okej för tjejer att tala negativt om sina landsmän?

Jag blir så trött...
2011-05-02, 17:03
Medlem
Deadwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosenrasande
Ts klagar på att kvinnor smutskastar sina landsmän, samtidigt som han kallar svenska tjejer för horor som "skryter om att de särar på benen för ikke-svenskar"

Det är alltså okej för killar att tala negativt om sina landskvinnor, men inte okej för tjejer att tala negativt om sina landsmän?

Jag blir så trött...

+1!
2011-05-02, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosenrasande

Jag blir så trött...

Du blir så trött? Det som är synnerligen "okej" är för svenska kvinnor att tala negativt om svenska män. Det är motsatsen som inte är "okej". Det vet du mycket väl.
2011-05-02, 17:09
Medlem
Fettbacks avatar
Tvärtom visar mångfaldsbarometern att det är akademikerkvinnor som är mest förtjusta i mångkulturen. Inte är dessa kvinnor WT http://wwwc.aftonbladet.se/noje/0010/14/buba.html, http://robertpetersson.blogg.se/2009/july/stabild-som-faaan.html.
En modern, utbildad, etablissemangstrogen kvinna boendes i staden gillar mångkultur, det är på landet man hittar sverigedemokrater.
2011-05-02, 17:09
Medlem
Vintergrisens avatar
Äsch, visst finns det svenska tjejer som föredrar invandrarkillar framför "pursvenskar", men när man läser den här tråden får man ju en känsla av att det skulle gälla 99% av alla tjejer i det här landet och så är det förstås inte. Jag har utöver det aldrig hört en tjej proklamera att den hyser något agg mot svenskar även om den föredrar en partner av någon annan etnicitet.

Att svenska tjejer sedan skulle vara frigjorda jämfört med tjejer i andra länder kan väl stämma, vilket förstås kan verka märkligt om man kommer från ett land där det är otänkbart att en tjej ligger med någon annan än den kusin som hennes föräldrar valt ut åt henne ...

Vad som dock kan kännas lite trist är att många tjejer inte tycks ha ev. kulturella skillnader med i beräkningen när de väljer att inleda en relation med någon som inte har svenska rötter.
2011-05-02, 17:13
Medlem
HemligaSallskapets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettback
Tvärtom visar mångfaldsbarometern att det är akademikerkvinnor som är mest förtjusta i mångkulturen. Inte är dessa kvinnor WT http://wwwc.aftonbladet.se/noje/0010/14/buba.html, http://robertpetersson.blogg.se/2009/july/stabild-som-faaan.html.
En modern, utbildad, etablissemangstrogen kvinna boendes i staden gillar mångkultur, det är på landet man hittar sverigedemokrater.

Källa på att det är välutbildade och intelligenta kvinnor som gifter sig med negroider - du hänvisar till ett fall, där negroiden ifråga också är veterinär. Rasöverskridande sexualliv pågår säkert; men de kvinnor som föder rasbastarder hittar man generellt i miljonprojekten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in