2011-02-12, 11:21
Bannlyst
Det är så att jag har asiatisk härstamning och förra veckan när jag raggade på en krog i staden så fick jag nobben av en tjej att hon inte vill vara med män som har liten penis, fast jag sade att jag inte var liten så trodde hon inte på mig för att hon sa att alla kineser har en liten penis.

Hur ska jag kunna ragga tjejer när de redan innan tror att jag är liten för att jag är från Asien?
Citera
2011-02-12, 11:23
Bannlyst
alla tjejer är nog inte som den där uppblåsta bimbon fortsätt du ska du se att du också kommer hitta nån tjej
Citera
2011-02-12, 11:31
Medlem
Forbliranonyms avatar
Fy fan vad tragiskt att det ens finns så efterblivna tjejer. Skit i henne och gå vidare risken att du möter en sån idiot igen är förhoppningsvis minimal.
Citera
Medlem
menslutanus avatar
Har detta hänt fler än en gång? Om inte, du är dum i huvudet och detta var en engångsföreteelse.

Btw, har du liten kuk?
Citera
Medlem
Det är nog bara att ge upp. Satsa på killar istället, eller eskorter... helst både och, samtidigt!
Citera
2011-02-12, 11:32
Medlem
Antagligen trodde hon inte heller att du har en liten penis. Hon var bara ointresserad och ville dissa dig på ett roligt sätt. Kanske för att få en rolig historia att berätta för sina kompisar.
Citera
2011-02-12, 11:33
Medlem
Ja!s avatar
Jag tror hon "skämtade", eller att hon inte gillade dig pga något annat. Tror faktiskt inte att så många tjejer seriöst skulle nobba en asiat direkt för att de tror att han har liten kuk.

I värsta fall får du väl satsa på asiatiska tjejer?
Citera
Medlem
Kulles avatar
Det var nog ingen större förlust.
Citera
Medlem
Ree81s avatar
Du kommer nog snart att inse att det bara var bra att hon dumpade dig. Hade det funnits något slags recensionssystem på ex här i världen hade hon nog inte fått sig en relation på många år framöver. Inte förrän hon kunnat visa att hon växt upp.
Citera
2011-02-12, 11:36
Medlem
clas_ohlssons avatar
Äh, dessa tjejer är ändå inget att ha. Var glad att du fick reda på detta nu innan ni kanske hade gått vidare.
Citera
2011-02-12, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saturos
Hur ska jag kunna ragga tjejer när de redan innan tror att jag är liten för att jag är från Asien?

Ragga på andra asiater.... vore ju en lösning. Men det är nog inte ett alternativ eftersom vi känner till din inställning till Sverige. Eller?
Citera
2011-02-12, 11:45
Medlem
Pappageys avatar
Bry dig inte om den jävla horan..bara att jaga vidare i hor djungeln!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in