2011-07-17, 15:46
Medlem
HemligaSallskapets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flow91
Har du sett mitt könsorgan? Nej. Det är ett faktum att en 10cm penis inte tillfredställer en kvinna, oavsett om hennes könsorgan är slapp eller ej. Du kanske förnekar det för att du känner igen dig?

Nej, pojken ser inget annat än tjurig och läskig ut.

Nej, det är inte ett faktum. Det är fortfarande ett kön av normativ storlek. Besitter man själv inte ett kön av abnorm storlek (läs: slapp slidmuskulatur) är det inga problem.

Behöver du bli pullad med en hel manshand och inte något finger för att känna något också?
2011-07-17, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaSallskapet
Nej, det är inte ett faktum. Det är fortfarande ett kön av normativ storlek. Besitter man själv inte ett kön av abnorm storlek (läs: slapp slidmuskulatur) är det inga problem.

Behöver du bli pullad med en hel manshand och inte något finger för att känna något också?

Okey, där blev det för mycket.

Faktum kvarstår: 10cm är ingenting.
2011-07-17, 16:14
Medlem
PonDiGazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Men nu brister din logik här. De svenskor som har helsvenska (eller halvt något vitt) barn skryter inte över det som dessa skrytande kvinnor med "Afrika i blodet"-ungar gör. Hur kan det komma sig?

Alltså (inte "asså"), du har förmodligen en tvåsiffrig IQ. Nu orkar jag inte diskutera med dig längre på grund av det du säger själv, du är "emotionell" (det betyder att vara bortom flötet).
Men jag kan väl inte veta varför dom inte vill skryta om sina barn?
Moget av dig att köra med personliga påhopp
2011-07-17, 16:18
Medlem
PonDiGazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panfer
Att man över huvud taget behöver påpeka att det faktiskt finns bra negroida fäder talar för sig själv.
Vem som helst kan vara en dåliga pappa
2011-07-17, 16:23
Medlem
PonDiGazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Jag också. I Hollywoodfilmer och teveserier. Där är alla svarta hederligheten själv, familjefädrer som omhuldar WASP-ideal, medan vita är skurkar.

Men... och det här tar emot... jag måste berätta en hemlighet för dig: det du ser på film är INTE sant.

Svarta barn - oavsett land - lever ofta utan sin biologiska far. Bara i min hemstad vet jag flera vita (fläskiga) kvinnor som har rasblandat med negrer - och INGEN av dem har mannen i huset längre. Det är så förutsägbart att det nästan är komiskt.

Och som vi alla vet så får ensamstående barn den absolut sämsta starten i livet, sämst förutsättningar. De utgör minst 70% av internerna i fängelserna, dessa barn till ensamstående mammor. Och det är inte konstigt, för även utan den svaga utgångspunkten som ett enmanshushåll är så har vi två faktorer till som brukar främja en brottslig karriär:

Mamman är korkad. Hon är vitt slödder i 99% av rasblandarfallen. Barnet ärver således denna ringa intelligens, och låg intelligens är intimt förknippad med brottslighet.

Pappan är... neger. Med allt vad det innebär: tendens till lägre IQ och sämre impulskontroll.

Så... ett rasblandarbarn blir snabbt i livet ett skilsmässobarn, och pappan försvinner. Barnet har låg IQ i arv från sin mor och far, plus illvilliga negergener som kommer att ställa till det för mulatten i ett vitt samhälle.
Jag tänker bara kommentera en sak av det du sa, för jag orkar inte ge mig in i ännu en diskussion.

Jag tänkte inte ens på hur det va i filmer när jag skrev det, utan jag tänkte på mina egna erfarenheter av dom människorna jag mött
2011-07-17, 16:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Du behöver ju inte överdriva trådens underliggande ton - riktigt så illa är det knappast, långt ifrån faktiskt. Faktum är att svenska män är relativt populära runt om i världen, liksom de flesta européer är. Att kvinnor får "spykänslor" av blonda män är en lögn, det stämmer nog mer överens med somalier och en del svartmuskiga dvärgfolk med skog och vildmark på ryggen isåfall.

Halvkroaten och halvserben, du är lika svartmuskig som araberna, så varför klagar du?
2011-07-17, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaSallskapet
Konstigt. Det finns massa kvinnor i den nationalistiska sfären. Att "massan" följer rådande norm (som idag tycker att dödsknarksnazismen är jättedumig!!1) är varken kontroversiellt eller förvånande.
Förstår inte hur det hängde ihop med mitt inlägg. Jag skrev att det inte är ett vanligt fenomen att kvinnor skrattar åt sina egna landsmän och du kontrade med att det finns massa (sådana?) kvinnor i den nationalistiska sfären?
2011-07-17, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panfer
Men innan de bestämmer sig för att förräda sin ras för att leva ut sina bestialistiska lustar bör de få veta konsekvenserna av sina handlingar.
Att de svenska kärleksfulla, icke-bestialiska och icke-primitiva nationalisterna skriver på flashback att de måste avrättas för sveket.
2011-07-17, 17:19
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flow91
Rent generellt så är inte europida män så välutrustade faktiskt, ännu mindre i Sverige. De finns många som är välutrustade, men genomsnittet är låg.

Svenskar är i alla fall i topp här i Europa:

Citat:
Penis length in Europe

1. France, length:15.48cm, girth: 13.63cm
2. Sweden, length: 15.36cm, girth: 12.78cm
3. Estonia, length: 15.17cm, girth: 12.54cm
4. Hungary, length: 14.99cm, girth: 11.81cm
5. Italy, length: 14.95cm, girth: 11.95cm

http://www.bild.de/news/bild-english/news/french-have-longest-penises-in-the-eu-6709018.bild.html
2011-07-17, 17:25
Medlem
HemligaSallskapets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linola
Förstår inte hur det hängde ihop med mitt inlägg. Jag skrev att det inte är ett vanligt fenomen att kvinnor skrattar åt sina egna landsmän och du kontrade med att det finns massa (sådana?) kvinnor i den nationalistiska sfären?

Besynnerligt. Det inlägg jag besvarade var detta:

"Det är inget vanligt fenomen. Det är bara nationalister som likt emofjortisar intar fosterställning och tycker synd om sig själva. "Våra kvinnor hatar oss ""

Min egen respons på ditt uttalande var alltså denna:

"Konstigt. Det finns massa kvinnor i den nationalistiska sfären. Att "massan" följer rådande norm (som idag tycker att dödsknarksnazismen är jättedumig!!1) är varken kontroversiellt eller förvånande."

För personer med normal läsförståelse innebär det alltså kortfattat att jag dementerade ditt sakpåstående att nationalistiska män skulle lida över att kvinnor ur den egna rasen skulle "hata dem". Detta är inkorrekt då det förekommer kvinnlig representation i den nationalistiska sfären, och jag betvivlar att dessa skulle hata männen med samma ideal och värderingar...
2011-07-17, 17:29
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hape
Halvkroaten och halvserben, du är lika svartmuskig som araberna, så varför klagar du?

Herrreeeguuuud. Det kan inte vara lätt att besitta ett sådant oförstånd. Känns ganska lönlöst att börja diskutera rasbiologi och fenotypslära med en komplett idiot som inte begriper ett piss om världens olika folkgrupper; som sedan barnsben lärt sig att allt icke-blont och alla neråt "Syd" är araber och negrer.

Eftersom du är helt jävla dum i huvudet bjuder jag på denna: följt av denna:
Senast redigerad av Caine.Atrebatum 2011-07-17 kl. 18:20.
2011-07-17, 17:55
Medlem
AdoIfs avatar
Det finns kvinnor med heder också, särskilt inom min familj där samtliga kvinnor har sunda nationella åsikter. Men det är sant att många svenskor också saknar moral, troligen på grund av att dom kommer från trasiga familjer med skilsmässor, fattigdom och knark som en del av vardagen. Mina personliga idoler inom min släkt är dom äldre kvinnorna. En av mina äldre kvinnliga släktingar bad mig på sin dödsbädd att vakta mina systrar från svartingar, någonting jag kommer hålla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in