2012-10-14, 09:10
Medlem
skogsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burek4Real
Är det möjligtvis scuf du tänker på? Fast där måste man köpa hela kontrollen men de ska snart införa att man kan lämna in kontrollen så får man paddlar. De flesta proffs använder det så det är allt du behöver om du vill satsa på att bli proffs
vad är det för speciellt med den kontrollen? och finns det någon bild på dessa paddlar?

JAG HITTADE DET JAG SÖKTE! FRÄNT!
http://www.youtube.com/watch?v=jhhPcfstkBY
Senast redigerad av skogsluder 2012-10-14 kl. 09:18.
Citera
2012-10-14, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsluder
vad är det för speciellt med den kontrollen? och finns det någon bild på dessa paddlar?

JAG HITTADE DET JAG SÖKTE! FRÄNT!
http://www.youtube.com/watch?v=jhhPcfstkBY

Gå in på sidan jag länkade

Jag tycker du inte borde köpa "N-control" utan satsa på scuf (om något). Du får även använda scuf på stora turneringar som MLG och EGL
Citera
2012-10-14, 22:19
Medlem
skogsluders avatar
Citat:
Gå in på sidan jag länkade

Jag tycker du inte borde köpa "N-control" utan satsa på scuf (om något). Du får även använda scuf på stora turneringar som MLG och EGL

Jo jag blev väldigt intresserad av en scuf med välvda spakar och paddlar till B och Y, men skiten är ju så jävla dyr.
1300kr för en kontroll, det tål att tänkas på.
Citera
2012-10-15, 16:37
Medlem
Citat:
Jo jag blev väldigt intresserad av en scuf med välvda spakar och paddlar till B och Y, men skiten är ju så jävla dyr.
1300kr för en kontroll, det tål att tänkas på.

ca 700 kr för denna
Citera
2012-10-15, 18:19
Medlem
skogsluders avatar
Citat:
ca 700 kr för denna

Nej det är grundpris 700kr. Om man sen vill ha välvda joysticks, paddlar och stoppare så går det på betydligt mer. Lägg till en i kundkog så ser du.
Citera
2012-10-15, 20:32
Medlem
Citat:
Nej det är grundpris 700kr. Om man sen vill ha välvda joysticks, paddlar och stoppare så går det på betydligt mer. Lägg till en i kundkog så ser du.

O visst ja, ta bort allting förutom trigger stops så får du den ännu billigare. Allt annat är bara onödigt, det kan jag garantera dig
Citera
2012-10-15, 21:56
Medlem
skogsluders avatar
Citat:
O visst ja, ta bort allting förutom trigger stops så får du den ännu billigare. Allt annat är bara onödigt, det kan jag garantera dig

Men det känns som om välvda joysticks skulle vara skönare att spela med.
Sen om man tänker cod så skulle det gå jävligt snabbt att byta vapen om man har en pad bakom till Y-knappen.
Citera
2012-10-16, 18:56
Medlem
Citat:
Men det känns som om välvda joysticks skulle vara skönare att spela med.
Sen om man tänker cod så skulle det gå jävligt snabbt att byta vapen om man har en pad bakom till Y-knappen.

Då lägger man till välva joysticks. Att ha Y knappen på en av paddlarna är onödigt tycker jag. De flesta proffsen har A och B. Du får själkvklart ta vad du vill men det jag nämnde sist är nog bäst.
Citera
2012-10-16, 19:17
Medlem
skogsluders avatar
Citat:
Då lägger man till välva joysticks. Att ha Y knappen på en av paddlarna är onödigt tycker jag. De flesta proffsen har A och B. Du får själkvklart ta vad du vill men det jag nämnde sist är nog bäst.

Jo B-knappen kan jag förstå, men jag tror inte jag hoppar så mycket på COD så att jag skulle vilja ha A-knappen till en pad.. Vi får se helt enkelt, men tack för ditt tips!
Citera
2012-10-17, 20:10
Medlem
Citat:
Jo B-knappen kan jag förstå, men jag tror inte jag hoppar så mycket på COD så att jag skulle vilja ha A-knappen till en pad.. Vi får se helt enkelt, men tack för ditt tips!

Exakt därför har man en A-knapp som pad då det blir mycket lättare. På MW3 har du bättre chans att döda någon när du hoppar än när du drop-shotar. Det är därför man skaffar scuf (det blir svårare att hoppa i strid). Tycker iaf att du inte borde köpa den där N-control Avenger, verkar väldigt onödigt. Hoppas du blir nöjd med vad du än köper
Citera
2012-10-17, 23:41
Medlem
skogsluders avatar
Citat:
Exakt därför har man en A-knapp som pad då det blir mycket lättare. På MW3 har du bättre chans att döda någon när du hoppar än när du drop-shotar. Det är därför man skaffar scuf (det blir svårare att hoppa i strid). Tycker iaf att du inte borde köpa den där N-control Avenger, verkar väldigt onödigt. Hoppas du blir nöjd med vad du än köper

Nej men N-controlen har jag lagt på is. Tror nog det blir en Scuf
Citera
2012-10-18, 18:16
Medlem
Edit: Fel tråd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in