Jag vill ha en kontroll till mitt series X med funktionen som jag tror kallas hair trigger. Dvs. att triggerknapparna bara klickar. Vilken ska jag köpa?
Kravlistan lyder:
*Elite är för dyr
*Trådlös ett måste
*Helst en switch för att koppla på/av hair-funktionen
* Inget ombyggnadskit
Har en xbox x. Familjen spelar en del och hårddisken är full. Vill inte radera de spel som finns så funderar på att köpa en extern hårddisk.
Några förslag på en hyfsat billig och bra hårddisk som funkar för ändamålet minimum 4 Tb ?
Skulle vilja ha en 5m lång laddsladd till PS5 Pro' s handkontroller och undrar om någon känner till om det finns att köpa någonstans? Det behöver vara USB-C till USB-C. Jag spontanköpte en 5m lång sladd från CDON som visade sig inte passa handkontrollen trots att det var en USB-C till USB-C-sladd (den såg likadan ut på utsidan men insidan var annorlunda jämförts med den sladd som kom med vid köpet av PS5 Pro). Så behöver ju vara nåt som funkar helt enkelt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!