2011-04-29, 02:26
Medlem
SpencerBills avatar
Den 20:e april är även "an hero"-day. Nu lärde ni er något mer era sunkiga naziknarkare. Nu kan ni med gott samvete skjuta ert haschish och heila armen ur led.
Citera
2011-04-29, 02:28
Medlem
SwiftDeletes avatar
När kommer tårtan?
Citera
2011-04-29, 02:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SwiftDelete
När kommer tårtan?

Tårta
Citera
2011-04-29, 02:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerBill
Den 20:e april är även "an hero"-day. Nu lärde ni er något mer era sunkiga naziknarkare. Nu kan ni med gott samvete skjuta ert haschish och heila armen ur led.

a hero*
Citera
2011-04-29, 04:20
Medlem
kek123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cretek
Det förvånar mig hur korkade alla är i denna tråden...

Välkommet till cannabisforumet
Citera
2011-04-29, 05:06
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinStarkaSida
Är det bara jag eller är detta ett extremt roligt sammanträffande då majoriteten av cannabisrökare, åtminstone i länder såsom USA är svarta?

Haha, va??

Ge mig en källa på det där, tack. Bor själv i USA och har studerat på universitet här vilket gjort att jag kommit i kontakt med den troligtvis största cannabismålgruppen som finns, och det du skriver är inget annat än dumma jävla fördomar. Vita och latinos röker precis lika mycket (om inte mer) cannabis som de svarta.
Citera
2011-04-29, 15:19
Medlem
Sigstens avatar
Tänk om lill Hitler hade rökat på. Då kanske vi hade kunnat fira hans dag som hjälten som gjorde cannabis lagligt i hela världen. I stället för att villa utrota judarna kanske han hade spridit love, peace and spliff for everyone
Citera
2011-05-01, 20:11
Medlem
Primat91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
Har faktiskt tänkt på det här förut, såg också att både Muhammed, (profet, grundare av islam) och Napoleon faktiskt också föddes just 4/20

Nappe föddes i augusti...
Citera
2011-05-03, 09:15
Medlem
VonGlides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaxe
Ditt inlägg är fyllt med lögner. Jag firade Hitlers födelsedag.

Men nu är du ett undantag, du är för öppen Nazist bakom en vit datorskärm. Får jag fråga hur du firade denna dag?

Mvh/ VG
Citera
2011-05-03, 14:13
Medlem
SpencerBills avatar
Citat:
a hero*

Nej, an hero. Sitt inte och rätta folk när du inte vet vad du pratar om. Ja, det korrekta är "a" men det hör inte hit.
Citera
2011-05-03, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerBill
Nej, an hero. Sitt inte och rätta folk när du inte vet vad du pratar om. Ja, det korrekta är "a" men det hör inte hit.

Oho big man, a hero är som sagt det korrekta, skiter fullständigt i om det finns en dag som heter det, uppenbarligen så var grundaren dum i huvudet.
Citera
2011-05-04, 00:18
Medlem
SpencerBills avatar
Citat:
Oho big man, a hero är som sagt det korrekta, skiter fullständigt i om det finns en dag som heter det, uppenbarligen så var grundaren dum i huvudet.

Må så vara men ska man vara besserwisser på internet får man se till att ha fakta bakom sina uttalanden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in