Citat:
Ursprungligen postat av MinStarkaSida
Är det bara jag eller är detta ett extremt roligt sammanträffande då majoriteten av cannabisrökare, åtminstone i länder såsom USA är svarta?
420 är inte ett datum, utan en tid. 16:20, då folket kom hem från jobbet och tände sin första spliff. Det är så numret har kommit fram, och betydelsen blev en dag, 4 april (4/20).
Så det är bara ett sammanträffande.
Sen för årets dummaste citat (

) så var inte Hitler direkt emot svarta, och det är inte en majoritet inom cb kulturen.

Sen ska du inte ta med alla latinos i Amerika med? Dom röker mycket dom med
Nu blev det en massa

men dom passar bra här.