Citat:
Ursprungligen postat av
Bassess.
Hörrödu, det ena behöver väl inte utesluta det andra? Man kan väl få hylla hitler på ett mordent progressivt sätt genom att tända en feting i hans ära?
Det är helt okej, mer än okej! Jag tycker bara det är en lam ursäkt för en stoner att tända till då han förmodligen gör det varje dag ändå