Citat:
Ursprungligen postat av 2dope
Ämnet i cannabis vet du lika väl som jag att det inte heter något annat än THC..
420 (16:20) Är klockslaget då alla knegare / skolelever går och träffas bakom knuten och tänder en spliff och slappnar av efter en lång dags arbete / pluggande.
Cannabis innehåller inget som heter 420.. Fan vad korkat sagt, sitta här och snacka som att du vet allting medans du faktist bara sitter och skriver massa värdelöst och felaktigt dravel.
On topic: Roligt sammanträffande.
Ska alltid tänka på det den 20 april i fortsättningen när jag ligger och puffar.
May he burn like a spliff, in hell.
Haft en dålig dag? Du behöver definitivt röka för att lugna ner dig lite polarn. Och det är klart jag vet att ämnena heter THC men det är en ord för alla ämnen/substanser och jag har inte ens sagt något om att det inte skulle heta THC, jag snackar om substanser.
Citat:
Ursprungligen postat av ...as...
Jasså?
Jag har fått lära mig att det heter 4:20 eftersom man slutar jobbet kl 4 (16:00)
och det tar 20 minuter innan man kommit hem och satt sig i sin favoritfåtölj
och hunnit tända sin spliff. Den perfekta tiden på dagen att röka alltså.
Källa på de 420 ämnena?
Till TS. Lär dig var nazism är.
http://www.420thc.com/ , om ni hade läst mina andra inlägg där jag skrev ungefär "Jag sa kanske för mycket, som sagt det var vad jag har hört men jag är inte helt ute och cyklar för det kan mycket väl ha med det sambandet att göra."