Mitt anala äventyr involverat nyköpta xyloproct-piller har idag slutat med praktfiasko
För det första innehöll förpackningen ynka 10 skott för en 50-lapp, sedan var asbest/aliminium-folien runt skottet omöjlig att avlängsna, övervägde ett tag att bara slå sönder skiten med slägga & sedan mortla innehållet & lösa upp i vattenglas..& sedan hälla det i skåran, ett annat problem var att dom var halvsmällta som nya,
ska man förvara packetet i frysboxen brevid laxen eller vad är det frågan om? mina tidigare piller jag fick av läkaren var mycket fasstare konsistensmässigt, det ska kännas som när vi har kateder-kritan i röven kort sagt..med ett tuggmotstånd, någon som har någon teori?
Men iaff när patronen var i röven la jag mig
på rygg & inväntade miraklet, miraklet kom i form av vit-kladdiga kortkalsonger(av fel anledning) det har t.o.m gått igenom till byxera, tur att jag hade möjlighet att använda min egen hemm-stol & inte pot en jobbstol i fikarummet att dela till eftervärlden

med kladd mellan skinkorna stuttsade jag nyss julbent till köket för att tillreda lunch, pga av xyloprocts inflytande råkade jag dock vällta ut halva makaroniförpackningen på golvet, fick damnsuga utan att kunna böja mig med risk för att skunkhalvorna skulle sära på sig, detta intermesso gjorde att jag glömde skruva ner plattan från 12:an, som falukorven fick därav 90 % brännskador.
Vad tror ni andra om att man ska ligga på mage när man tagit moonrocket!? istället för på rygg..det stod ju inget om det i den Polska manualen!
Iaff så sitter jag nu byxlös framför datorn & känner smaken av brända djur i munnen..kanske borde jag gått på salvan istället som RaxXz & Jonny förelsog