2005-12-03, 22:26
Medlem
Deca7000s avatar
japp o inte så kul o låta någno gräva en i röven.. inte så manligt precis..
hehe så jag har itne varit hos läkaren än men det har gått över känner inget nu men bara en liten böld utanpå..men har alltid haft de..för jag kommer ihåg att för något årsen var det så oxå.. men aldrig så ont som denna gång..
Citera
2006-01-31, 01:18
Medlem
Har fått en en riktig fuling i röven. Smärtan går inte att beskriva... åker direkt ner till apoteket imorgon och köper en laddning stolpiller. Hjälper verkligen den receptfria varianten? Inte så lätt att sova när det känns som om nån försöker tatuera mig mitt i krysset.... arrghh!!!
Citera
2006-01-31, 19:25
Bannlyst
hur ser hommoröjder ut?
Citera
2006-01-31, 19:32
Medlem
Darwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannelito
hur ser hommoröjder ut?

I lättare fall(då det handlar om synliga H. vid ändtarmsmynningen) ser det ut som en liten gulaktig böld som sitter vid äntarmsöppningen, vid svårare fall kan det tydligen bli som en hel vindruvsklase av bölder som det sprutar blod från när man skiter...
Citera
2006-02-01, 23:42
Medlem
Haft problem med fiffle ett tag nu.
Idag var jag på ytterligare koll.
Först så var det en yngre tjej som var läkar studerande som skulle vara med under själva undersökningen, skitkul...
Läkaren börjde trycka in nått instrument i pastejköket med tillhörande paniksmärta vilket fick mitt annars så stolta fortplantingsorgan att vilja krypa in i magen, självklart så skulle den yngre tjejen hämta något framför mig vilket gjorde att hon fick klar insyn på min nu jordnöts stora manslem. Hon brydde sig säkert inte det minsta men jag gjorde det ialla fall.

Summa sumarum var att det krävdes ett kirurgiskt ingrepp med vad läkaren beskrev som mycket svåra smärtor i en till två veckor.
Gör det verkligen så ont efter narkosen?
Hur mycket lindrar medicinen man får? Får man någonting?
Kan man sitta överhuvudtaget?
Rakar dom skitskägget?
Om det kan spricka när man bajsar vad händer då? Kan man typ förblöda?

Känner mig verkligen orolig men inser väl att det måste fixas. Det värsta var väl att läkaren sa att det fanns inga garantier för att det kan lyckas utan att det kan komma tillbaka.
Citera
2006-02-01, 23:43
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corvelay
Har fått en en riktig fuling i röven. Smärtan går inte att beskriva... åker direkt ner till apoteket imorgon och köper en laddning stolpiller. Hjälper verkligen den receptfria varianten? Inte så lätt att sova när det känns som om nån försöker tatuera mig mitt i krysset.... arrghh!!!
Ja, det hjälper oerhört bra
Citera
2006-05-25, 10:54
Bannlyst
Hemorojder??

Fy fan säger jag bara... sen igår har jag haft ont som satan i röven! Det började med att jag hade käkat för mycket sockerfritt så jag blev jävligt lös i magen. Det sved rätt duktigt när jag sket, och sen idag gjorde det så jävla ont att det svartnade för ögonen! Det är nästan så jag funderar på att sluta äta på ett tag så jag slipper skita. Det gör ont när jag sitter också.
Hemorojder?
Citera
2006-05-25, 19:43
Medlem
Supersmurfens avatar
De låter mer som att du har haft för lös och osmält avföring vilket irriterar anus. Hemorrojder är typ åderbråck i anus som ibland kan uppkomma vid portastas, du kan känna dem med fingret, tvätta dig efteråt . Sen kan det ju vara analcancer, analfissurer eller nåt annat som du kan oroa dig över.
Citera
2006-05-29, 14:24
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersmurfen
De låter mer som att du har haft för lös och osmält avföring vilket irriterar anus. Hemorrojder är typ åderbråck i anus som ibland kan uppkomma vid portastas, du kan känna dem med fingret, tvätta dig efteråt . Sen kan det ju vara analcancer, analfissurer eller nåt annat som du kan oroa dig över.

Går på medicinering för det just nu, har läst mig till att över 50% kommer att genomlida detta minst en gång under sin livstid.

Har inte jätteont, men det är MYCKET obehagligt

Funderar nästan på att skära hål på eländet för att få slut på helvetet..
Citera
2006-05-29, 14:29
Bannlyst
Det är förjävligt....!

Och idag var jag så puckad att jag gick på Kinarestaurang och åt en buffé fullständigt INDRÄNKT i Sambal Oelek...
är man dum så är man
*gruvar mig för att skita*
Citera
2006-05-29, 14:37
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukmolekylen
Det är förjävligt....!

Och idag var jag så puckad att jag gick på Kinarestaurang och åt en buffé fullständigt INDRÄNKT i Sambal Oelek...
är man dum så är man
*gruvar mig för att skita*

Är du säker på att du har hemorrojder?
Citera
2006-05-29, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Är du säker på att du har hemorrojder?
Jag är inte 100% säker, men mycket tyder ju på det.. många symtom stämmer in...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in