2008-01-16, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Mitt anala äventyr involverat nyköpta xyloproct-piller har idag slutat med praktfiasko

För det första innehöll förpackningen ynka 10 skott för en 50-lapp, sedan var asbest/aliminium-folien runt skottet omöjlig att avlängsna, övervägde ett tag att bara slå sönder skiten med slägga & sedan mortla innehållet & lösa upp i vattenglas..& sedan hälla det i skåran, ett annat problem var att dom var halvsmällta som nya, ska man förvara packetet i frysboxen brevid laxen eller vad är det frågan om? mina tidigare piller jag fick av läkaren var mycket fasstare konsistensmässigt, det ska kännas som när vi har kateder-kritan i röven kort sagt..med ett tuggmotstånd, någon som har någon teori?

Men iaff när patronen var i röven la jag mig på rygg & inväntade miraklet, miraklet kom i form av vit-kladdiga kortkalsonger(av fel anledning) det har t.o.m gått igenom till byxera, tur att jag hade möjlighet att använda min egen hemm-stol & inte pot en jobbstol i fikarummet att dela till eftervärlden med kladd mellan skinkorna stuttsade jag nyss julbent till köket för att tillreda lunch, pga av xyloprocts inflytande råkade jag dock vällta ut halva makaroniförpackningen på golvet, fick damnsuga utan att kunna böja mig med risk för att skunkhalvorna skulle sära på sig, detta intermesso gjorde att jag glömde skruva ner plattan från 12:an, som falukorven fick därav 90 % brännskador.

Vad tror ni andra om att man ska ligga på mage när man tagit moonrocket!? istället för på rygg..det stod ju inget om det i den Polska manualen!
Iaff så sitter jag nu byxlös framför datorn & känner smaken av brända djur i munnen..kanske borde jag gått på salvan istället som RaxXz & Jonny förelsog

JAG DÖÖÖÖÖR AV SKRATT!!! Samtidigt som jag lider med dig.
Citera
2008-01-16, 20:29
Medlem
med tanke på den klena kontroll du verkar ha på din fisring undrar jag om du brukar skita ner dig om du är lös i magen? Eller har du tänjt ut ditt rövahål med homofila sexuella handlingar?
Citera
2008-01-18, 13:33
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarklyft
med tanke på den klena kontroll du verkar ha på din fisring undrar jag om du brukar skita ner dig om du är lös i magen? Eller har du tänjt ut ditt rövahål med homofila sexuella handlingar?

Värre ska det bli, vet inte om stolpills genrellt har en laxerande effekt? för jag tycks släppa regält mycket väder just efter införandet vilket inte är så mysigt..jag har nu uppfunnit ett begrepp som ska heta heter röv-fontän(TM) dvs det bubblar till som smatterband vid fjärt som dessutom grisar ner kallsiperna med vita bromspår, jag har försökt kolla ifall det ev går upp en jetstråle när jag ligger på fläsket & skiter, men det är svårt att se för jag brukar inte känna för att klä av mig naken hemma, man tvingas alltså skjuta ut tabletten igen..med en fart av chamapne kork ut ur röv ungerfär, iaff nu har jag ett lager här med 2 fillingar som måste tvättas pga av detta (den ena har undertecknad forfarande på sig) jag vill att Kayo gör detta

Är det någon som känner igen sig i problematiken?

Men för att svara på din fråga nej jag är alldrig lös i bajsen, det är snarare att det är tvärtom som är problemet, manlig lekamen i gruvan har alldrig korrelerat ihop nej..men är jag verkligen så slapp, sitter man i en stol med stolpiller i flaket pressas den ju fan inte direkt uppåt iaff!..knappast ej för dig heller såvida du inte är omskuren därback
Citera
2008-01-18, 23:06
Medlem
men om nu själv gojset flög ur röven på dig och solkade dina fina underkläder så kan det bara finnas två anledningar till detta:
a) du stoppade inte in pillret tillräckligt långt
b) din fisring är så slapp så den ständigt läcker
Citera
2008-01-22, 13:04
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarklyft
men om nu själv gojset flög ur röven på dig och solkade dina fina underkläder så kan det bara finnas två anledningar till detta:
a) du stoppade inte in pillret tillräckligt långt
b) din fisring är så slapp så den ständigt läcker

jag tippar på (ab) isfl!
Citera
2008-01-22, 13:50
Moderator
Falukropps avatar
Uhh, nu har också fått hemorrojdnoja efter att ha läst det där om fiberfattig kost och stress.

Vaknat upp ett par gånger mitt i natten och haft så jävla ont strax under svanskotan att det går runt i skallen. Det har ofelbart varit runt 4 på natten, och det håller väl på 15-30 min, sen släpper det ganska plötsligt. Känner mig samtidigt skitnödig utan att vara det egentligen heller, så antar det har nånting med röven att göra. Däremellan är jag helt besvärsfri.

Och för att gardera mig mot kommentarer, nej, Läder-Lennart har inte vart på besök.

Nu har det väl inte hänt på ett halvår eller så, men nån kanske kan ställa en diagnos?
Citera
2008-01-22, 14:17
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falukropp
Uhh, nu har också fått hemorrojdnoja efter att ha läst det där om fiberfattig kost och stress.

Vaknat upp ett par gånger mitt i natten och haft så jävla ont strax under svanskotan att det går runt i skallen. Det har ofelbart varit runt 4 på natten, och det håller väl på 15-30 min, sen släpper det ganska plötsligt. Känner mig samtidigt skitnödig utan att vara det egentligen heller, så antar det har nånting med röven att göra. Däremellan är jag helt besvärsfri.

Och för att gardera mig mot kommentarer, nej, Läder-Lennart har inte vart på besök.

Nu har det väl inte hänt på ett halvår eller så, men nån kanske kan ställa en diagnos?

Det du beskriver kan mycket väl vara ett vanligt "rövhugg", jag tror att det faktiskt är bajs som håller på att ta sig ner till tjocktarmen, eller ner till rövhålet typ. Hur som helst, då kan det hugga till utav helvete. Det är så att man måste ta sig för röven och hålla andan, oftast kommer det ett litet rövhugg till efter det första, och ibland får man som en liten varning att "nu, nu gör det snart ont".
Smärtan kommer snabbt och är både djup och skarp på samma gång, som om tarmväggen ska spricka typ.

Aja, jag får väl hoppas att det är detta du upplever och inte hemorrojder.

Edit: Vet inte riktigt var "under svanskotan" är placerat, men det kanske rör sig om prostatan? Eller är det i rövhålet?
Citera
2008-01-22, 14:24
Medlem
This_is_me_s avatar
Hoppas att man aldrig drabbas av detta. Låter inte så roligt.
Citera
2008-01-22, 17:50
Moderator
Falukropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Det du beskriver kan mycket väl vara ett vanligt "rövhugg", jag tror att det faktiskt är bajs som håller på att ta sig ner till tjocktarmen, eller ner till rövhålet typ. Hur som helst, då kan det hugga till utav helvete. Det är så att man måste ta sig för röven och hålla andan, oftast kommer det ett litet rövhugg till efter det första, och ibland får man som en liten varning att "nu, nu gör det snart ont".
Smärtan kommer snabbt och är både djup och skarp på samma gång, som om tarmväggen ska spricka typ.

Aja, jag får väl hoppas att det är detta du upplever och inte hemorrojder.

Edit: Vet inte riktigt var "under svanskotan" är placerat, men det kanske rör sig om prostatan? Eller är det i rövhålet?

Jo, det skulle kunna vara en möjlig orsak, det är ju rätt sporadiskt som sagt. Har du några källor om rövhugg (vad får mig att tro att det inte är den korrekta medicinska termen?) man kan kolla på?

För mig har det gjort så jävla ont att jag suttit där på dasset och det har svartnat för ögonen. Varit ytterst nära att tuppa av nån gång, satt där och var halvt vid medvetande. Blir kallsvettig och jävlig.

Vill inte säga att det går snabbt, det tar säkert 30 sekunder tills smärtan toppar. Vill inte beskriva det som att det "hugger till". Hur länge det hållit på innan jag vaknar av det vet jag inte, men jag har alltid hunnit vakna innan det blivit som värst. Det med djup och skarp smärta stämmer dock bra.

Med "under svanskotan" menar jag att det verkar komma nånstans från det område som bör ligga mellan svanskota och ändtarm om jag minns anatomin rätt. Det är garanterat inte prostatan som spökar i alla fall.
Citera
2008-01-31, 12:06
Medlem
toxicitys avatar
hej

åkte på detta i måndags, köpte salvan alcosanal.
Känss lite bättre nu, men hur mycket brukar det blöda? Det har kommit lite blod till och från sedans igår?
Har haft detta förr kommer dock inte ihåg hur mycket det blödde då.

mvh toxicity
Citera
2008-02-06, 13:31
Medlem
PurrePs avatar
Tjena

Har åkt på hemorrojder, utvändig har jag läst mig till. En "kula" bredvid analen alltså.

Fick tipset om att köpa Xyloproct men det var slut överallt så det blev Alcosanal istället. Med tuben följde en liten extra "pip" att föra upp därbak för behandling därinne.

Min fråga är om jag skall applicera både in- och utvändigt? Hade inte en tanke på att trycka in salva i röven innan jag såg detta lilla tillbehör till tuben.
Citera
2008-02-07, 00:13
Medlem
timpakays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PurreP
Tjena

Har åkt på hemorrojder, utvändig har jag läst mig till. En "kula" bredvid analen alltså.

Fick tipset om att köpa Xyloproct men det var slut överallt så det blev Alcosanal istället. Med tuben följde en liten extra "pip" att föra upp därbak för behandling därinne.

Min fråga är om jag skall applicera både in- och utvändigt? Hade inte en tanke på att trycka in salva i röven innan jag såg detta lilla tillbehör till tuben.

Tryck in det också, det är på insidan som hemorrojderna börjar. Hellre trycka in lite salva i baken för att vara på den säkra sidan än att vakna upp med en valnöt där bak.

Herr Bökberg:
Släpp aldrig gas då du använder stolpiller. Pillrena är omgivna av hårdfett som rinner genom absolut alla plagg du har på dig och där du sitter. Det är nästan helt omöjligt att få bort också.

Toxicity:
När jag hade som värst så rann det bokstavligen talat blod när jag sket, slutade med att jag fick åka till doktorn som stoppade upp ett glasrör med ungefär samma omkrets och form som en penis. Det var minst sagt extremt obekvämt.
Senast redigerad av timpakay 2008-02-07 kl. 00:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in