Citat:
Ursprungligen postat av Brandon Boyd
Jag har med haft mina hemorojder riktigt länge. men har aldrig haft några direkt problem med det. Det gör sällan ont och när det väl gör det så är smärtan överkomlig. Det är väl därför jag dragit mig för att gå till en läkare och kolla upp det ordentligt.
Men men. Kommer de någonsin försvinna av sig själv, eller krävs det alltid läkarvård för såna långvariga hemorojder att försvinna? Då behåller jag dem nästan hellre

Ah..en ideologisk broder, vi så att säga sitter på samma
mugg (symbal) jag har varit 1 gång på sjukstugan när det debuterade för 2 år sedan..och tilllät inte proktologen att kolla min fisring då, han uteslöt ändå cancer för att jag är så ung..ingen cancer i släkten & är ständigt sjukt stillasittande, utan jag fick 1 packe stolpiller som tog slut skapligt fort, vete fan om det hjälpe..i två års tid har jag haft hit & run hemorojder, som slår till kanske 1 gång i månaden vid 3-4 närliggande skitningar sedan försvinner det, det är jävligt obehagligt varje gång det blöder..men samtidigt försöker jag intala mig stjälv att om det här vore bajs-cancer hade jag varit död eller iaff betydligt sjukare vid det här laget med tanke på att detta pågått så länge, så därför går jag inte tillbaka till nån läkare eftersom inget annan åkomma än ovanstående kan vara värd den hemska undersökningen/behandlingen anser jag..ovissheten är jobbig varje gång det
skiter sig men det är
skit (symbal) man får ta anser jag
Det jag oroar mig för lite är att jag ska få anemi, frågan är om blodet jag förlorar hinner återskapas på nån månad? nån som har koll på hur snabbt kroppen skapar nytt blod?