2024-07-25, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkmamma
Håller med. Elsas barn har inte valt offentligheten. Vi kan diskutera Elsa här, men kan vi snälla lämna hennes oskyldiga barn utanför.

Tycker dock att man får diskutera föräldraskap, i generella termer, särskilt om influencers/offentliga personer ofta tar upp/skriver om sitt föräldraskap.

Btw. Är så j'vla glad att sociala medier inte fanns när jag var liten/ungdom. Tycker föräldrar idag är så sjukt gränslösa i vad dom visar upp på sina barn. Inte bara influencers utan även privatpersoner. Hade jag haft hela min barndom + tonår på bild på min förälders instagram eller tiktok öppet för hela världen att se så hade jag i vuxen ålder krävt att allt raderades. Värst är föräldrar som har sjuka barn och dedikerar hela kontot till att visa upp barnets sjukdom. Kräks. Så sjukt integritetskränkande.

Är det någon som ska ha cred så är det Isabella Löwengrip, hon har konsekvent dolt sina barn från start. Dom är med på bild ibland men ansiktet är alltid dolt och det är ofta "neutrala" vinklar, typ bakifrån, eller där dom är med lite i periferin/långt bort. Applåd Isabella.

Nämn aldrig mer Blondinbella & cred eller applåder i samma mening.
Citera
2024-07-25, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Nämn aldrig mer Blondinbella & cred eller applåder i samma mening.

Det kan vara DET ENDA hon gjort bra. Säger inget mer .
Citera
2024-07-25, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkmamma
Det kan vara DET ENDA hon gjort bra. Säger inget mer .

Hon gör inget bra och hon hör absolut inte hemma i denna tråd.
Citera
2024-07-25, 19:46
Medlem
Dishys avatar
Så trött på de där svarta skorna med nitar eller vad det är. Matchar verkligen inte en vit skir klänning. Är det samma symtom som Sandra B och den orangea väskan, att är det dyrt så tycker de att skorna/väskan matchar allt eller.
Citera
2024-07-25, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitipottan
Hur fan orkar ni bry er om vad en random kändisunge pysslar med? Inte underligt att influencer är drömyrket för fjortisar.
Så vad gör du själv i denna tråd om en influencer?
Citera
2024-07-25, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jossefina
Så vad gör du själv i denna tråd om en influencer?
Jag förundras över er.
Citera
2024-07-26, 16:26
Medlem
Så du är endast här för att visa ditt förakt för de som följer EB:s blogg? Låter inte vidare kul.
Citera
2024-07-29, 22:01
Medlem
Dishys avatar
Lite trött på Gotland-inläggen nu, ser fram emot när de är tillbaka i stan och börjar fixa med lägenheten. Vill gärna se lite bilder från sommar-Sthlm också. Bra fotograf är hon, det får man ge henne.
Citera
2024-07-30, 18:53
Medlem
countcatulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Lite trött på Gotland-inläggen nu, ser fram emot när de är tillbaka i stan och börjar fixa med lägenheten. Vill gärna se lite bilder från sommar-Sthlm också. Bra fotograf är hon, det får man ge henne.
Börjar nästan undra om hon har problem med minnet? Hon kan väl inte på fullaste allvar tro att någon bryr sig om ännu en dump med bilder på havet, Elsa i sommarklänning och BUS-ben, två bakverk, ballerinaskor, en härlig sallad/charkbricka, naturporträtt i motljus och en smoothiebowl?! Alla inlägg på Instagram och på bloggen är EXAKT likadana varje dag. Det är ju ingen nyhet men tycker det känns ännu mer oinspirerat nu när hon är på Gotland. Om hon nu har ”sommarlov” så kan hon väl lika gärna ta det på riktigt istället för att posta samma saker om och om igen.
Citera
2024-07-30, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countcatula
Börjar nästan undra om hon har problem med minnet? Hon kan väl inte på fullaste allvar tro att någon bryr sig om ännu en dump med bilder på havet, Elsa i sommarklänning och BUS-ben, två bakverk, ballerinaskor, en härlig sallad/charkbricka, naturporträtt i motljus och en smoothiebowl?! Alla inlägg på Instagram och på bloggen är EXAKT likadana varje dag. Det är ju ingen nyhet men tycker det känns ännu mer oinspirerat nu när hon är på Gotland. Om hon nu har ”sommarlov” så kan hon väl lika gärna ta det på riktigt istället för att posta samma saker om och om igen.
Jag vet inte, jag gillar hennes nedvarvade inlägg med bilder man känner lukten av. Kanske lite extra nu för man känner av spänningen innan den nya lägenheten introduceras ordentligt? 🤔
Citera
2024-07-31, 10:58
Medlem
om hon inte visar upp frukostbullarna så räknas de inte som influensercontent som dras på företaget så då måste hon betala för bullarna med privata pengar? och kanelbullen kostar 38 kr...
Citera
2024-08-04, 08:27
Medlem
Dishys avatar
Det som är fint med Elsa, som är dragningen enligt mig, är att hon är kreativ och verkar verkligen älska det vackra. Bra fotograf och starkt öga för "det", det som ger en känsla och stämning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in