2023-05-06, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Men är du dum i huvudet? Hon är ju jättesmal nu och det är det vi diskuterar ovan. Hon har ”lyckats” för längesen. Jösses.

Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Jag tycker att vi fortsötter ignorera inläggen från WTFSTHLM, hen är helt off topic och larvar sig bara eller provocerar eller nåt....

Jo absolut men hon ÄR de facto inte jättesmal. Punkt.
Citera
2023-05-06, 07:07
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Fläskfia snyltar oförblommerat på pappas status som kändis Hötorgskonst kan också säljas med mördande reklam och utan sitt efternamn skulle ingen bry sig om vår lilla fröken proppmätt
Citera
2023-05-06, 14:17
Medlem
dwgs avatar
Har inte förstått på denna fröken, sett denna tråd många gånger men inte orkat brytt mig då jag inte känner igen henne.

Är hon känd eller har hon bara en känd pappa/mamma?
Citera
2023-05-06, 16:26
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Har inte förstått på denna fröken, sett denna tråd många gånger men inte orkat brytt mig då jag inte känner igen henne.

Är hon känd eller har hon bara en känd pappa/mamma?

Det enda hon har åstadkommit av egen kraft är fetman som hon är mest känd för. Tjockisen på söder är ju barn till hötorgskonstnären ernst och mamman är förvisso trevlig men ingen vidare bra morsa med tanke på hur tjock ungen blev.
Citera
2023-05-06, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Det enda hon har åstadkommit av egen kraft är fetman som hon är mest känd för. Tjockisen på söder är ju barn till hötorgskonstnären ernst och mamman är förvisso trevlig men ingen vidare bra morsa med tanke på hur tjock ungen blev.

Men snälla, alla fattar att du tycker att hon är tjock och att du gillar att klanka ner på tjocka. Du börjar låta rejält korkad med dina upprepningar. Men det kanske du är å andra sidan. Smal och dum, grattis!
Citera
2023-05-06, 23:02
Medlem
Citat:
Jag tycker att vi fortsötter ignorera inläggen från WTFSTHLM, hen är helt off topic och larvar sig bara eller provocerar eller nåt....

Jag är helt med på detta. Skäms nästan över att jag lät mig provoceras.
Citera
2023-05-07, 01:44
Medlem
zatars avatar
Kontroversiellt, ja, men sant ja. Elsa är inte smal. Hon har smalat ner sig, vilket nog är bra. Hon var rultig AF som ung. Ex ingen tjock mage. Men hon har en sån kroppsform som gör att hon aldrig kommer "bli" smal. Tjocka lår, mm. På den nivån håller jag med TS: Hon är inte "sinnessjukt" smal som vissa påstår i denna tråd. Många av oss därute ser annorlunda ut. De flesta av oss håller oss i någorlunda trim utan att handfalla oss för kroppspositivism. Vi vet att vi behöver träna för att hålla oss i trim efter 30. Få av oss har dock sådana grejor som inte försvinner med träning, några har det. Elsa har det när det kommer till fett på underben mm. Med det sagt finns det säkert folk därute som tänder på sådant....inte jag iaf. Inte tänder Elsa-supporters på det heller, för de tycker hon borde käka mer tårta (ja, jag är full, och agiterande).
Senast redigerad av zatar 2023-05-07 kl. 01:47.
Citera
2023-05-07, 01:54
Medlem
zatars avatar
Ps. Att någon lagt om till en mer hälsosam livsstil är bra. Från att vara en val till att vara lite större än en genomsnittlig 25-årig svensk tjej, som kan racka in applåderingar hos en viss grupp av människor, är väl en grej. Sedan finns det fortf naturligt snygga tjejer i den åldern Elsa är i som inte kör botox i ansiktet, tränar men äter gräåddtårta i smyf mm. Ds.

Känn dig gärna välkommen att spruta ditt hat mot mig, men tänk ett extra varv. Varför tycker män kvinnor är attraktiva, och tvärtom. Män med lönnmage och inga muskler och ingen karaktär är inte heller attraktiva generellt sett för kvinnor. Sluta promota medioker svennebanan skit skit som "smalt".
Citera
2023-05-07, 09:17
Medlem
Så sjukt intressant om alla ni perfekta Flashbackare som rackar ner på andra skulle ställa upp er på rad. Gissar på att ni är både smartare, rikare, mer begåvade, mer vältränade, har snyggare stil, posar bättre på bilder, har mindre issues med er barndom mmmm än genomsnittet 😉
Citera
2023-05-07, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borras
Så sjukt intressant om alla ni perfekta Flashbackare som rackar ner på andra skulle ställa upp er på rad. Gissar på att ni är både smartare, rikare, mer begåvade, mer vältränade, har snyggare stil, posar bättre på bilder, har mindre issues med er barndom mmmm än genomsnittet 😉

Amen just ja, är man inte perfekt själv så får man inte ha åsikter om andra.
Jag tänker att väljer man att vara en offentlig person, livnära sig på att blogga t ex, så får man räkna med att granskas och att folk har åsikter. Bättre att ventilera dem här än att skriva sura kommentarer i bloggarens kommentarsfält.
Citera
2023-05-08, 17:34
Medlem
Citat:
Amen just ja, är man inte perfekt själv så får man inte ha åsikter om andra.
Jag tänker att väljer man att vara en offentlig person, livnära sig på att blogga t ex, så får man räkna med att granskas och att folk har åsikter. Bättre att ventilera dem här än att skriva sura kommentarer i bloggarens kommentarsfält.

Vill mest bara belysa att det är rätt genomskinligt att en del av all skit som står här bygger på avundsjuka. Till dem kan jag känna för att säga, väx upp, ta tag i dig själv och sluta förhärliga dig själv genom att snacka skit om andra. Typ så.
Citera
2023-05-09, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borras
Vill mest bara belysa att det är rätt genomskinligt att en del av all skit som står här bygger på avundsjuka. Till dem kan jag känna för att säga, väx upp, ta tag i dig själv och sluta förhärliga dig själv genom att snacka skit om andra. Typ så.

Man måste vara perfekt själv för att få kritisera någon annan och kritiserar man någon är man ändå bara avundsjuk på hur perfekt den är jämfört med en själv. Got it!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in