2011-04-13, 16:12
Medlem
Jafan89s avatar
Har inget problem alls med assyrier, om något så är det en av grupperna som relativt har visat sig vara bättre änn tillexempel andra liknande grupperingar.

Vist, de är inte perfekta, men jämför dem med somalier och araber, så är de mycket bättre.
2011-04-13, 16:13
Medlem
drPlutoniums avatar
Assyrier är relativt sköna för att vara just invandrare-- de värsta invandrarna är somalier, albaner, araber, turkar och marockaner.
2011-04-13, 16:22
Medlem
Finns självfallet dåliga assyrer men de flesta jag träffat är trevliga osv och dem är inga direkta bidragsfall då dem jag känner oftast jobbar mycket mer än en medelsvensson...
Tycker att dem är ganska så lyckat folk när det gäller arbetslivet/sättet dem beter sig på.
Att dem våldtar folk osv händer säkert i vissa fall men det är knappast en vanlig sak eller var Haga mannen assyr?
2011-04-13, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drPlutonium
Assyrier är relativt sköna för att vara just invandrare-- de värsta invandrarna är somalier, albaner, araber, turkar och marockaner.

Albaner,turkar?inte riktigt där!! du har inget riktigt koll du!dom som jobbar mest inga våldtäkter mord etc.
2011-04-13, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkmaniak
Albaner,turkar?inte riktigt där!! du har inget riktigt koll du!dom som jobbar mest inga våldtäkter mord etc.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahaa....
Påstår du att albaner arbetar mest? På svarta marknaden då eller? Turkar arbetar och sliter dock! Tycker att dem sliter som syrianer/assyrer om inte mer i vissa fall.
2011-04-13, 16:38
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totallyrandom
Påstår du att albaner arbetar mest? På svarta marknaden då eller? Turkar arbetar och sliter dock! Tycker att dem sliter som syrianer/assyrer om inte mer i vissa fall.

Jag tror att Bosnier är den invandrargrupp där det är mest folk som arbetar. Sen alla arbetsinvandrare som kom ifrån Serbien, Turkiet och Italien på 70 talet arbetar de med. Även bland Iranier och Syrianer är det många som arbetar, det är mest de nya invandrarna som inte arbetar. Speciellt Somalier men även många araber är arbetslösa.

Albaner vet jag inte, i Skåne är de så många så där är det nog en hel del som är arbetslösa, men de är ju inte som Somalier.

(Sen har vi ju såklart Zigenare som aldrig arbetar lol)
2011-04-13, 16:42
Medlem
highstakess avatar
Aldrig haft problem med assyriska snubbar, men däremot assyriska tjejer är nog bland det jobbigaste som finns, mer klängiga och kaxiga tjejer får man leta efter, och vilken attityd dem har, dock så gillar jag att de gå rakt på sak
2011-04-13, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totallyrandom

Ett gott skratt förlänger livet!inte för att stödja nån men det finns statistik i tyskland !!albaner serber kroater minst arbetslösa i tyskland! jag vet inte men absolut albaner jobbar och begår inte våldsbrott som andra jag känner nårra albaner alla jobbar har ett ordnat liv samma gäller andra europer!ni andra får jätte gärna lämna landet för gott ingen kommer sakna er!!
2011-04-13, 16:53
Medlem
NyanNyans avatar
Är inte användaren Elias alucard assyrier?
Har stor respekt för honom iaf.
2011-04-13, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halliewuud
Vafan snackar du om? Är du kurd eller? De Assyrer jag känner är bland de bästa människor jag känner!

Skall tilläggas också att många Assyrer och Syrianer är SD röstare.. Tack vare sådana som dig (KURDER) och andra smuts som somalier...

Har träffat en massa från Syrien men de säger sig vara kurder och en av dem är min bästa vän

De jag träffat hittills har det inte varit någon problem med, alla varit jätte trevliga.
2011-04-13, 16:54
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Vi är väldigt driftiga och kreativa. För folk som är lata så kan det kännas jobbigt.
Ha, ha.
Rasisten i dig träder fram när du känner dig påhoppad av en somalier.
2011-04-13, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkmaniak
Ett gott skratt förlänger livet!inte för att stödja nån men det finns statistik i tyskland !!albaner serber kroater minst arbetslösa i tyskland! jag vet inte men absolut albaner jobbar och begår inte våldsbrott som andra jag känner nårra albaner alla jobbar har ett ordnat liv samma gäller andra europer!ni andra får jätte gärna lämna landet för gott ingen kommer sakna er!!

Haha har du källa på det? Tyskland är inte sverige dock.. Balkan är i stora hela rätt kriminellt? Bosnier och albaner speciellt? Kroater är duktiga dock

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in