Citat:
Ursprungligen postat av Miaaaaao
Som akademiker är detta under min värdighet att ens kommentera, du visar tydligt att du tillhör det lägre samhällsskiktet, en som förmodligen inte ens gått ut gymnasiet.
Apropå håriga apor så får du raka din systers håriga rygg för svenska tjejer är riktigt jävla luddiga och såna som du NAZIGUBBE, tittar på vackra tjejer som mig dagligen. Trånande, inte ens en blick får ni

. för jag föredrar en snygg och lång syriansk kille med bakåtslickat hår och charm.
Alla är dessutom inte lika svarta som den bild du har i ditt mörka inre.
Hade jag haft en möjlighet, om jag inte var född i detta kyliga och deprimerande land, skulle jag dra för längesen. Jag hoppas att du skadas rejält i närheten av en självmordsbombare nån dag, då kommer du kanske att förstå skillnaden mellan kristen och muslim. Det var inte längesen som Sverige var kristet, glöm inte det.
Både religionerna är myter från bronsåldern och syrianerna och araberna och de här andra folken är alla bara olika klanfolk från mellanöstern, rent utseendemässigt är det samma ras i allting, det kan man även se på deras beteende, de är likadana inom allt och har samma våldsamma gener och inavel är lika förekommande överallt där nere.
Jag har ingen syster men varför skulle jag titta på en barbar med mer hår än en apa för? Jag är själv rik och snygg och bor i en fet villa och får hur många brudar som helst, jag skulle aldrig röra en undermänniska från Afrika och mellanöstern.
Ni svartingar hör hemma i ghetton som Ronna där ni kan ha kul med att bränna ner bilar och andra nöjen bara svartingar kan finna roliga på grund av er låga IQ.
Ditt värdelösa folkslag förtjänar all skit ni får av muslimerna, inavlade jävla bergsturkar.
NANCY TAVSAN DEN SYRIANSKA HORAN VÅLDTOGS OCH SLAKTADES AV EN NEGER HAHAHAHA I FRAMTIDEN KOMMER FLER NEGRER BERIKA ER SOM DE BERIKADE HENNE MED DÖDEN.....HAHAHAHA.
DRA NER TILL ÖKEN OCH BLI PÅSATT AV EN KAMEL DIN JÄVLA HÅRIGA SANDAPA.
Du bevisar förresten hur svårt inavlade ni svartingar egentligen är, bara för att du är född här gör det väl inte förbjudet för dig att flytta någon annanstans? Din jävla idiot, när man läser det du skriver inser man ju varför inavel är farligt, skapar håriga halvmänniskor med mindre intellekt än en apa.