2020-06-03, 18:30
Medlem
Kalle-Swartss avatar
Den du gillar förslagsvis.

Köp alla och gör ett smaktest, så kan du berätta i tråden sen.

Är du någotsådär charmig, så passa på att spela in ett youtubeklipp och få tillräckligt med lajks för att tjäna ihop stålarsarna som gick åt till ostpinnar och sås.
Citera
2020-06-03, 23:17
Moderator
NewDeers avatar
Sammanfogat ämnen /mod
Citera
2020-07-14, 10:52
Medlem
Nån mer som sett deras nya idiotgrej?

Eftersom svenska pass inte är lika användbara som de brukar denna sommaren erbjuder vi ett alternativ, passen kan omvandlas till stämpelkort i våra restauranger. För varje ny stämpel får du en ny burgare.

Så fungerar det

1. Ta med ditt pass till närmaste Burger King restaurang.

2. Passet fungerar nu som ett stämpelkort – för varje stämpel i ditt pass ger vi dig en burgare från vår World Gourmet meny.

3. Max fem stämplar per pass, och du kan endast hämta en burgare per dag.

Villkor

- Var god notera att ditt pass riskerar att bli obrukbart om du väljer att stämpla det. (WTF?)

- Burger King tar inget ansvar om ditt pass blir obrukbart.

- Gäller dig som är över 18 år.

- Gäller endast svenska pass.

- Burgaren har ett värde av 79 kr.

- Kampanjen pågår en begränsad tid.

- Erbjudandet gäller ej i Drive thru.

- Utgångna/hålade pass godtas.
Citera
2020-07-14, 11:59
Medlem
Nattsmygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dapperman69

Eftersom svenska pass inte är lika användbara som de brukar denna sommaren erbjuder vi ett alternativ, passen kan omvandlas till stämpelkort i våra restauranger. För varje ny stämpel får du en ny burgare.

Så fungerar det

2. Passet fungerar nu som ett stämpelkort – för varje stämpel i ditt pass ger vi dig en burgare från vår World Gourmet meny.

Villkor

- Var god notera att ditt pass riskerar att bli obrukbart om du väljer att stämpla det. (WTF?)

Detta är faktiskt inte ett försenat aprilskämt.
https://www.burgerking.se/worldgourmet
Filmen liknar den misslyckade reklamfilmen från SAS, kan den vara från samma reklambyrå?
Citera
2020-07-14, 18:19
Medlem
Novus4212s avatar
Ja, ganska bra genomtänkt kan man tycke och helt OK att man uppmanar folk till att begå handlingar som kan få stora konsekvenser och sen står man på sig.

Löjeväckande.

"– Vi kollade upp saken och såg att det är möjligt att passet blir obrukbart. Det ser vi allvarligt på, men vi tycker själva idén rent kommunikativt är relevant"

https://www.expressen.se/dinapengar/...-bli-ogiltigt/
Citera
2020-07-15, 06:26
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dapperman69

Så fungerar det

Villkor

Absolut inga problem om man har gamla pass liggande eller ett som kommer gå ut.

Mitt gick ut för någon månad sedan så det är bara att inkassera ett stycke burgare 5 dagar kommande veckan.
Citera
2020-07-17, 15:30
Medlem
var med ett gammalt pass på mitt lokala burger king igår, fick burgare och en hel meny gratis, dem satte endast en "burger king" stämpel och tog ett foto av den via deras personal telefon/mobil.
fel fritt och snabbt gratis burgare
Citera
2020-07-17, 20:36
Medlem
hade ju missat att det var en gratis burgare per stämpel och max fem stämplar

Antar att det blir burger king fyra dagar till nu
Citera
2020-07-22, 15:24
Medlem
Har aldrig använt det där med att recensera maten. Har kanske mer än tillräckligt
av rabattkuponger. Hur billigt som helst behöver det ju inte vara.

Servering vid bordet idag (ffg för mig) och jag fick skylt nummer fem att vifta med ...
Citera
2020-07-24, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Har aldrig använt det där med att recensera maten. Har kanske mer än tillräckligt
av rabattkuponger. Hur billigt som helst behöver det ju inte vara.

Servering vid bordet idag (ffg för mig) och jag fick skylt nummer fem att vifta med ...

Table Service 0.00 står det på notan. Men vänta bara. Snart nog
inför BK säkert serveringsavgift för att kompensera intäktsbortfallet
under Coronan ...
Citera
2020-07-24, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Har aldrig använt det där med att recensera maten. Har kanske mer än tillräckligt av rabattkuponger. Hur billigt som helst behöver det ju inte vara.

Om du menar BK feedback-undersökningen som ger halva priset på några menyer, när du pratar om att recensera maten, så har jag använt mig av det några gånger. Rabattkupongerna har aldrig gett mig en Whopper-meny till halva priset, så det funkar ju att göra feedback som komplement.
Citera
2020-07-27, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfly
Om du menar BK feedback-undersökningen som ger halva priset på några menyer, när du pratar om att recensera maten, så har jag använt mig av det några gånger. Rabattkupongerna har aldrig gett mig en Whopper-meny till halva priset, så det funkar ju att göra feedback som komplement.

Nej, men man kan ju fundera på hur man vill äta. Alltid Whopper och alltid svara på enkät ger
ett genomsnitt på 75 % av Whoppers menypris. Men att bara köpa det billigaste på menyn (en
liten kaffe ?) sparar ju pengar även om du inte blir mätt. Om du använder kupong och t ex köper Whoppermeny plus en gratis Whopper får du å andra sidan mera mat för pengarna.

Men det är tröttsamt att fylla i alla frågor så jag kanske äter på MAX med kupong (deras har mera begränsad giltighetstid) nästa gång ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in