Nu var detta inte på just Burger King utan på McDonald så ursäkta om det är off topic. Jag beställde en gång en Big Mac utan gurka. Anledningen är att just Big Mac blir så satans äcklig om den legat mer än någon minut i värmeskåpet så jag ändrade beställningen istället för att bara peta bort den äckliga gurkan för att få en nygjord. Jag fick en Big Mac med BARA gurka. Tre brödskivor, två köttskivor och en massa gurka. Hur fan kan de ens tro att det var det jag menade att jag ville ha?! Vem skulle beställa det på allvar?
OnT: Den där chili cheeseburger på Burger King var en liten smaskig sak. Min favoritbeställning för tillfället är:
Crispy Chicken meal med bacon. Lökringar istället för pommes. Fanta att dricka. Och en chili cheeseburger till det. Mums!
Testa med att lägga till rå lök på chili cheesburgaren. Blev verkligen pricken över i:et på den då jag kände att någonting saknades.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!