2018-01-20, 10:04
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InflatableBoppo
Om jag var den som bestämmer har jag lanserat frukost istället för korv eller tagit något annat ifrån US menyn som inte finns på den svenska menyn för att stå ut ifrån Max och sibylla. McDonalds finns inte överallt och alla har inte drive through tänk att få sätta tänderna i något liknande. Eller inspirerats av andra länders lokala BK menyer Indien har alltid något spännande

https://www.bk.com/menu/breakfast

Det är lite lustigt att BK inte har frukost, de har väl aldrig haft det i Sverige? Å andra sidan har väl Max haft frukost, men har väl inte det nu? Det kanske inte är så poppis med frukost på hamburgerhak. Jag har käkat frukost på McDonalds några gånger, även om det var länge sen. Ingen klang och jubel-föreställning direkt, men väldigt behändigt eftersom de finns "överallt" och har generösa öppettider.
Citera
2018-01-22, 18:44
Medlem
Har BK så kallade expresskassor? Ni vet såna som Donken och Max har där man får välja mat själv på en skärm.
Citera
2018-01-22, 21:24
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funkyfudge
Har BK så kallade expresskassor? Ni vet såna som Donken och Max har där man får välja mat själv på en skärm.

Ja, de har börjat med det. Finns åtminstone på Vasagatan i Stockholm. Har fortfarande inte testat dem och vet inte hur många restauranger som har infört det.
Citera
2018-01-23, 21:52
Medlem
Prodelins avatar
Fördelen med BK är att man alltid kan beställa extra kött, bara säga dubbel så fixar dem det.

BK är absolut bäst av alla, man blir någorlunda mätt på en Big King XXL.
Citera
2018-01-23, 22:27
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Fördelen med BK är att man alltid kan beställa extra kött, bara säga dubbel så fixar dem det.

BK är absolut bäst av alla, man blir någorlunda mätt på en Big King XXL.

Jag blir någorlunda proppmätt av en Big King XL som den heter numer. Var på BK för en dryg vecka sen och det verkar gå ner sig mer o mer. Fick en ynklig liten påse med pommes och min Chili Cheese Chicken var knappt ljummen och ingen smält ost.

BK var som bäst runt 05 - 06 när de hade sina mumsiga baguetter.
Citera
2018-01-24, 00:24
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin

Säg en enda hamburgerrestaurang/snabbmatskedja som inte kan det. En som serverar hamburgare då. En enda. Jag lovar dig, du kommer inte lyckas. McDonalds fixar dig gladeligen en tiodubbel om du ber om det.
Citera
2018-01-24, 05:33
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss

Mums!

Grilled Chicken Baguette. Kycklingfilé, rödlök, senap, majo, sallad, tomat. Allt i en nybakad baguette. Sjukt god!
Citera
2018-01-24, 23:20
Medlem
Rebali179s avatar
har testat korvarna nu och det är med blandade känslor.
Den var ändå rätt OK men det är ända inte BK signum att sälja korv.

Antingen gillar man den eller inte.
Själv så är jag mitt i så jag får ge det en chans till med tiden
Citera
2018-01-29, 18:33
Medlem
cosmic_dancers avatar
Varför börjar de sälja korv? Vem ska köpa tänker de? Är man inte jättehungrig så visst men då bör det väl finnas bättre alternativ för en korv blir man inte mätt på eller jag blir det då rakt inte. Äter jag korv blir det i regel chorizo och då två med senap, ketchup, räksallad och rostad lök. Vanlig grill/kokkorv trycker jag lätt i mig 4-6 stycken av. Så jag ställer mig frågan igen vem går in på burger king för lite intagande av snabbmat och väljer korven?
Citera
2018-01-29, 21:16
Medlem
foodcomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Jag blir någorlunda proppmätt av en Big King XL som den heter numer. Var på BK för en dryg vecka sen och det verkar gå ner sig mer o mer. Fick en ynklig liten påse med pommes och min Chili Cheese Chicken var knappt ljummen och ingen smält ost.

Jaa fan va de var goda Som jag saknar de baguetterna!!
Citera
2018-01-29, 21:49
Medlem
Chronicals avatar
Provade korven, en uppsminkad gris med bismak av bensinmackskorv -05. Alltså inte skit, men jag hade faktiskt högre förväntningar än så
Citera
2018-01-30, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Nej, men kupongen börjar bränna i plånboken ...

Så fick man då sina korvar ätna. Tyckte brödet var sådär. Men jalapeno funkade bra.
Chilicheese varianten alltså ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in