2017-09-20, 18:38
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Det låter kanske märkligt men jag håller med föregående talare, Whopper Pepper var godare med fefferoni.

Det jag gillar med jalapeños är att dom nästan är lite söt/syrliga och samtidigt starkare än fefferonis. Men hade varit intressant att testa med fefferonis ändå just to be sure
Citera
2017-09-21, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuskenstein
Tråkigt och konstigt att dom inte kunde ge en rabattkupong på deras nyhet, bacon king.

De räknar väl med att denna nyhet skall sälja bra av sig själv, utan att man behöver
locka några snåljåpar som bara äter hamburgare när det vankas rabattkuponger ...
Citera
2017-09-23, 16:20
Medlem
TheStifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStifmeister
Låter underbart! Ser fram emot denna burgaren, tänkte åka senare i veckan och köpa en meny. Ska ge min recension efter det

Riktigt god och rejäl burgare som inte var överdrivet slabbig. Bra kött med mycket bacon och perfekt med ost på!

4/5 Burgare får den av mig
Citera
2017-09-29, 03:26
Medlem
Andersdamaans avatar
Tog en till King Bacon idag och den var precist lika god som förut. Bra storlek på burgaren dessutom. Mindre bra är tyvärr priset då en plusmeny och en ostdipp gick loss på 101 kr! Värt pengarna dock då burgaren smakar fint och mättnadskänslan efter intaget nästan är i klass med paltkoma!
Citera
2017-10-02, 14:20
Medlem
Så många kuponger och så få dagar kvar. Måste ta tag i det här. Lutar åt
Big King Meal för 49 kr idag.
Citera
2017-10-03, 13:40
Medlem
phosphors avatar
Tog hem två menyer och det visade sig att de glömde lägga in en fjärdedel av maten Kan man få pengarna tillbaka eller något?
Citera
2017-10-04, 14:44
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phosphor
Tog hem två menyer och det visade sig att de glömde lägga in en fjärdedel av maten Kan man få pengarna tillbaka eller något?

haha oj va oväntat.. jadu ring stället och säg vad som hände? har du kvar kvittot? gå annars dit och förklara. Och ändå har dessa kedjor mage att ta såna priser när dom inte ens kan leverera vad man beställt, man får ju lustigt nog aldrig för mycket dom gånger man äter på donken eller burger king max osv....
Citera
2017-10-04, 14:46
Medlem
afrodisiaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phosphor
Regel nr 1 är att alltid kolla sin beställning, färsking.
Citera
2017-10-04, 16:55
Medlem
Kom på att Burger King är sämre än Max de ggr man tar ett meal plus en
hamburgare gratis m h a kupong. Man blir faktiskt alltför mätt på BK med
"samma" erbjudande ...
Citera
2017-10-04, 17:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Kom på att Burger King är sämre än Max de ggr man tar ett meal plus en
hamburgare gratis m h a kupong. Man blir faktiskt alltför mätt på BK med
"samma" erbjudande ...

Är det någon som tvingar dig att äta upp maten?
Citera
2017-10-04, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cdec
Är det någon som tvingar dig att äta upp maten?

Min matmoral. När jag växte upp fick man inte slänga någonting ...
Citera
2017-10-07, 13:10
Medlem
Stakeholders avatar
För äckligt att blanda olika sorters kött. Att blanda bacon in i burgaren gör att det känns som att äta gamla rester från ett julbord.

Kan inte förstå att någon äter detta. Hamburgare ska ha nötkött, grönsaker och eventuellt ost. Sen är det stopp!

Kan i och för sej medge att jag aldrig ätit det men tanken gör att jag mår illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in