2011-04-05, 04:33
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Håret är där för att samla upp skit, detta befrämjar bildandet av konkelbär.

På samma sätt som astronauter dricker sitt kiss är det såhär norrlänningar äter kvällsmat.
Citera
2011-04-05, 05:16
Medlem
ta lite vatten på pappret när du torkar dig bara
Citera
2011-04-05, 06:13
Medlem
Waxa bort allt
Citera
2011-04-05, 08:47
Medlem
Bergamotts avatar
Australiensarna har en lösning på problemet.

http://www.abc.net.au/btn/story/s2275684.htm
Citera
2011-04-05, 08:51
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trofl
Har fan varit för feg för att starta en tråd som denna. Men har dragit slutsatsen att detta måste vara ett vanligt problem dock.

Själv har jag problemet att toalett papper fastnar i rövskägget, lol.
Försvinner dock efter att jag duschat.

Går dock inte runt med torkat skitpapper på vardagen, anpassar duschtiderna efter toalettbesöken :P
Men det märks att det är extrema skillnader i hygienvanor, dusch efter varje kabelläggning? Låter fan extremt för mig, på inte tal om slöseri med varmvatten.

Visst det är inte fräscht, men det är inget någon har dött av och inte nått andra går och tänker eller funderar på. Tror jag åtminstone.
Finns ju ingen anlednig att ta en extra dusch av hela kroppen. https://www.flashback.org/sp29888617
Ofattbart att bidérna blev omoderna. Antaglien hade det samband med att det vanligt att duscha varje dag. Men som jag ser det - bidén ingen ersättning för den dagliga duschen utan ett kompliment. Ta bort hår eller ducsha? Både och såklart om man vill känna sig fräsch.
Citera
2011-04-05, 11:13
Bannlyst
Ryck av det. Ja, med fingrarna.
Fungerar som att du blir vaxad där bak, fast det gör inte lika ont.
Och så blir det inte så helvetiskt stickigt som när man rakat sig.
Citera
2011-04-05, 12:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hemskt
Vilket i-landsproblem..
Ja du får väl torka dig nogare eller något..

varför bara inte raka om du har sånna problem?

Jo, det kan man lugnt säga. Niggrerna i afrika torkar sig i röven med en sten. Ja det är faktiskt sant.

Är det en god idé att smeta tvål i röven verkligen? Känns som att det borde torka ut/irritera.
Citera
2011-04-05, 12:14
Medlem
demondayss avatar
Nu låter inte min trådstart så dum längre va!
https://www.flashback.org/t1293954
Citera
2011-04-05, 12:17
Medlem
Eliza CTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sremla
Jo, det kan man lugnt säga. Niggrerna i afrika torkar sig i röven med en sten. Ja det är faktiskt sant.

Är det en god idé att smeta tvål i röven verkligen? Känns som att det borde torka ut/irritera.

Det finns speciella tvålar och produkter för varsam intimhygien. Besök apoteket. Fråga personalen om du inte hittar.
Blir du väldigt torr så du får besvär kan du också göra det man gör med barn (och andra med) använda en mycket liten mängd olja och torkar efter med (OBS - i droppvis).
Citera
2011-04-05, 12:20
Medlem
sjpatriks avatar
Prova ett lavemang dvs ändtarmssköljning
Citera
2011-04-05, 12:51
Medlem
Hett tips, köp rätt dasspapper! Det finns inget värre än brudarnas Lambi extra-super-mega-soft-med-gulliga-hjärtan-som-ska-dekoreras-med-avföring-papper. För oss härdade snubbar som skiter en epoxyliknande massa samt är stolt behårade i ingemansland finns det bara två alternativ:
  • Sandpapper GROV
  • Edet Extra.. 100 m returpapper per rulle, som garanterat inte klumpar ihop med skiten och rövhåret. Det finns inte ens perforering för bitar, du bygger själv dina längder. Manligt som fan.

Vatten är också ett hett tips.
Citera
2011-04-05, 13:29
Medlem
Karmans avatar
Hade samma problem som TS när jag var i 20-30-års åldern. Nu när jag är 40+ så har problemet försvunnit. Tappar man hår när man blir äldre (förutom på huvudet...)? Det verkar så. Jag har också fått mindre hår på nedre delen av benen...

Så vänta X antal år, så försvinner problemet, förhoppningsvis...Fram till dess är det nedklippning av arselhår som gäller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in