2011-04-04, 23:12
Medlem
Netscouts avatar
Skidmarks? Sweet Men seriös varmt vatten, funkar varje gång.
Citera
2011-04-04, 23:32
Medlem
jag brukar nypa åt håren med toapapper och göra rent dom noggrant till där inte är nån skit kvar
Citera
2011-04-04, 23:39
Medlem
Tvag dig med vatten för i helvete. Hur svårt kan det vara?

Sedan undrar jag vad fan det är för sorts människor som rakar rövhåret. "Nej, det här med vatten är så jobbigt. Som tur är kom jag på idén att dagligen ställa mig med arslet mot spegeln och raka runt hålet. Mycket smidigare!"
Citera
2011-04-04, 23:44
Medlem
Skit innan du duschar.. problem solved
Citera
2011-04-04, 23:44
Medlem
Ett problem som förekommer hos relativt många tror jag. Raka bort rövhåret runt anuset åtminstone eller duscha efter varje gång du har skitit och du har märkt att det har fastnat.
Citera
2011-04-04, 23:50
Medlem
Zomrazils avatar
Detta är enkelt, hoppas att jag kan förklara nu på ett bra sätt efter några pilsner.

1. När du sätter dig på toalettstolen vill du se till att sära på skinkorna innan du slår dig ned, på så vis slipper bajset passera "rövväggarna", eller "innerskinkorna" på vägen ut.

2. När du sedan skall torka dig så torkar du bara runt själva bajshålan, du skall alltså inte smeta ut allt bajs överallt, då är steg ett helt förgäves. Har allt gått enligt planen så skall ditt stjärthål fortfarande vara blottat, och slappnar du nu av lite kan du även passa på att torka lite lätt på insidan av ändtarmen för extra fräschör.

Avslutar gör du genom att dutta din rumpmun med lite blötlagt papper och torkar sedan bort överflödigt vatten.

Detta gör jag alltid, och jag har en mycket hårig, men vansinnigt hygienisk röv.

GLHF
Citera
2011-04-05, 00:04
Medlem
HaloMannens avatar
Älskar när såna här trådar kommer upp!! (Iaf att detta är mitt första inlägg) Har smygläst tidigare

Topic: Bästa är väll att plöta toapapper och försöka ta bort, går inte de så ta en dusch. Händer de varje gång så får du nog raka dig
Citera
2011-04-05, 00:08
Medlem
RastaHundens avatar
jag känner igen mig!

man får aldrig riktigt rent, man skiter sen så går man till jobbet på morgonen men måste då torka sig när man har kommit fram för då har det kletat ut sig igen. Så jävla jobbigt, man pallar ju fan inte duscha efter varje tömning. Men raka sig kanske vore något, om inte vaxa så det inte växer ut så snabbt igen.
Citera
2011-04-05, 00:25
Medlem
duscha är ett bra tips, men det bästa tipset är att raka bort skiten!
Citera
2011-04-05, 01:20
Medlem
Aizels avatar
Förstår inte hur folk lyckas få det här problemet. Är det för att ni skiter med era skinkor ihoppressade (som att, ni är överviktiga eller kniper), för att ni inte vet hur man använder toapapper eller för att ni är lata?

Tips från coachen:
- Sära på skinkorna. Annars kommer ni inte åt.
- Torka MOT rövhålet. Dvs både framifrån fram till hålet, samt bakifrån fram till hålet. När pappret är rent tar ni från sidorna, också tills pappret inte visar någonting. Sedan tar ni hålet.
- Man kan spola flera omgångar. Speciellt bra då modernare toaletter är "klenare".
- Får du sällskap, torka en sista gång med en blöt bit papper.

Folk som säger att man ska raka bort håret för att bli av med avföringsrester måste vara helt bakom flötet. Det kräver betydligt mer energi än de extra 30 sekunderna varje toabesök. Dessutom kan du inte visa dig utanför centrala Stockholm utan att bli utskrattad som en metrosexuell superhomobögfjolla. Sen är det jävligt obekvämt också.
Citera
2011-04-05, 01:22
Bannlyst
stoppa in dammsugarslangen en bit in i röven varje gång du skiter och sätt i gång den istället för att gå på toaletten dina bajskorvar sugs upp innan de når rövhåren!!

kom bara ihåg att stoppa undan dammsugaren på nåt bra ställe då den kommer lukta som en bajshög efteråt.
Citera
2011-04-05, 01:22
Medlem
Jag särar på skinkorna jättemycket och torkar hårt men då får jag anusproblem gör jätte ont och luktar popcorn överallt, blöttpapper bara fastnar överallt sen fastnar bajset i pappret nästa gång och då är det äckligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in