• 1
  • 2
2010-09-11, 19:00
Medlem
demondayss avatar
Som rubriken säger vad hände egentligen?
Alla hus som byggs nu ska va så jädra moderna och bara ha ett vanligt dass.

Alla ni som har upplevt en bidé vet vad jag snackar om. Till och med japanerna har fattat detta och har det inbyggt i själva toan.

Tänk er själva om man är lite sunkig i bajjan och inte känner för att duscha efter toa-besöket så är ju en bidé guld!

För er som är födda på 90-talet och inte vet vad det är så kolla här http://sv.wikipedia.org/wiki/Bidé

Jag vet att när jag köper/bygger hus till mig och min familj så är bidén ett MÅSTE!

Tack för mig.
Citera
2010-09-11, 19:04
Medlem
jontäs avatar
Men lär dig att torka röven med papper för fan.
Citera
2010-09-11, 19:07
Medlem
Studsbolls avatar
En totalt onödig bögpryl. Tar upp en massa plats på toaletten och ingen använder dem. Att de byggde in dem på var och vartannat dass på 70-talet var bara en modefluga. Låt oss slippa det tramset igen.
Citera
2010-09-11, 19:09
Medlem
lendrygghs avatar
Bidén är en sjukt överflödig inrättning. Har man dusch och tvättställ (som alla laglydiga, rättskaffens medborgare) så har man ingen användning av en bidé.
Citera
2010-09-11, 19:11
Medlem
Jag har en. Aldrig använd. Något man ska tänka på när man tar bort den?
Citera
2010-09-11, 19:18
Medlem
Tack gode gud ! Äntligen någon som tänker likadant !
Mina föräldrar slängde ut sin när de renoverade sitt badrum för några år sedan. Besöken hos dom är sig inte lika längre. När jag var liten var den perfekt att duscha dockorna i den, och när jag blev äldre så upptäckte jag den verkliga tjusningen. Heja 70-talet, bidén vart tog du vägen !?
Till dig som aldrig använt din. Varför inte tvätta fötterna i den t ex ? Testa innan du tar bort den !
Citera
2010-09-11, 19:19
Medlem
lendrygghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjonas
Anlita en vvs-installatör så att det inte skiter sig.
Citera
2010-09-11, 19:22
Medlem
demondayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjonas

Tvätta håret snabbt!
Tvätta fötterna snabt!
Tvätta snoppen snabt!
Och såklart tvätta bajjan snabbt!!!!
Citera
2010-09-11, 19:24
Medlem
demondayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrocks
Tack gode gud ! Äntligen någon som tänker likadant !
Mina föräldrar slängde ut sin när de renoverade sitt badrum för några år sedan. Besöken hos dom är sig inte lika längre. När jag var liten var den perfekt att duscha dockorna i den, och när jag blev äldre så upptäckte jag den verkliga tjusningen. Heja 70-talet, bidén vart tog du vägen !?
Till dig som aldrig använt din. Varför inte tvätta fötterna i den t ex ? Testa innan du tar bort den !

Du vet vad det handlar om!

Det är skönt att va ren.
Citera
2010-09-11, 19:30
Medlem
Milwaukees avatar
Vi har bidé, precis lagom för katten att dricka vatten ur. I övrigt är den bara i vägen.
Citera
2010-09-11, 19:30
Medlem
Glengarnocks avatar
Om jag hade en så hade den nog aldrig kommit till användning. Behöver jag tvätta mig någonstans så tar jag en dusch!
Citera
2010-09-11, 19:39
Medlem
demondayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glengarnock
Om jag hade en så hade den nog aldrig kommit till användning. Behöver jag tvätta mig någonstans så tar jag en dusch!

Om du inte har tid att ta av dig sockorna då?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in