Okej, då kör vi en till.
Tidpunkten är mitten på 90-talet, jag är tillsammans med min äldste bror på Rhodos för att jobba på nattklubb, dit vi åkt i tron att vi skulle kunna spara undan lite stålar...
Men icke, vi kastades snabbt in i en helt sjuk karusell av krökande, drogande och allmänt rock n rollliv.....
Min bror, som inte för intet går under smeknamnet "Uruk-Hai" är otrevlig och burdus redan när han är nykter, blir helt för jävlig när han krökar, för att inte tala om när han pundar...
Efter flera veckor av jobb & festande utan någon som helst vettig sömn, så har det kaosat totalt för min bror.
En morgon när jag har stapplat ut för att köpa nått att äta, så hör jag världens liv utanför affären. Känner givetvis igen rösten, och mina värsta farhågor besannas. Det är min bror som står och hotar butiksinnehavaren till livet pga. att han vägrar släppa in honom i affären. Anledningen är min brors klädsel. Hawaiiskjorta och inget mer. Inget mer alls. Kalle Anka-style

Jag bryter själv ihop totalt och skrattar hysteriskt, medans folk ringer polisen.
Efter mycket strul för jag honom därifrån innan snuten dyker upp.
Samma kväll är vi ute på nattklubb, jag är helt färdig, vill inte supa mer, men följer med bara för att jag känner att brorsan i detta läge är kapabel till vad som helst.
Jag står i baren och är helt seg, när en svensk tjej kommer fram "Det är ju du från affären i morse, fan vad cooooool du är" Hon är helt stenad och babblar på om hur oooootroligt häftigt det var att jag gjorde så.
Försöker förklara ungefär 200ggr att det inte var jag, utan min bror (vi är ganska lika till utseendet och säkert ännu mer lika när man som hon partat hårt hela natten...)
Helt plötsligt dyker min bror upp bredvid, i en helt djävulsk form.
Han är nu i ett tillstånd som Hunter S. Thompson skulle vara stolt över...
Han och bruden är definitivt på samma våglängd så de börjar prata med varandra på ett språk som är helt obegripligt för alla utom dem själva.
Efter 10 minuter har jag tröttnat totalt. de båda dansar nu på varsitt bord, brorsan med sina brallor i handen...
Jag känner att , nä nu skiter jag i detta, vill han sitt i häkte så är det hans jävla problem.
Går ut och är på väg mot hotellet när jag hör brorsan komma efter mig, nu komplett naken, med tjejen på ryggen. Hon vrålar oavbrutet "VILDA VÄSTERN, VILDA VÄSTERN" medan brorsan pratar/skriker med mig samtidigt som han utstöter gnäggande hästljud...
"Vänta för fan, du måste komma med och knulla henne"
"???"
"JA, hon vill inte knulla med bara mig, hon vill knulla med Kalle-Anka mannen"
"Men det är ju du!"
"Men hon tror att det är du"
Och så fortsatte det....
Det blev till slut så att vi båda gick till hennes hotellrum, väl där kände jag att jag måste komma ikapp för att stå ut i denna allt mer bizarra värld, så jag klipper en halvliter tequila rakt upp och ned.
Vi har sex med henne (om det var bra eller dåligt är svårt att svara på, det var mest absurt...)
Hennes kompis kommer hem och väcker oss tidigt på morgonen, då samtliga inblandade har tvärdäckat.
Vi vaknar till och båda är i ett helt twistat tillstånd, hon blir jagad ut ur hotellrummet av mig och brorsan, med kukarna vilt viftandes och båda två gnäggandes som hästar
[Historien har en återkoppling till denna tråd>>
http://forum.flashback.info/scandina....php?t=151027]
D.