• 1
  • 2
2004-09-20, 00:45
Medlem
Tjena!

Satt med grabbarna i helgen och vi snackade om allt möjligt, och inte helt oväntat kom vi in på sex...

Var och en berättade lite olika minnen och upplevelser från sina charterresor.
Allt från avsugningar på tak, trekanter och orgier, till fullständigt katastrofala upplevelser.

Nu är jag lite nyfiken på om ni har några smaskiga minnen att dela med er av???
Citera
2004-09-20, 03:46
Medlem
Mjauvs avatar
Jag har en som drabbade min brorsas kompis.
Dock så vill jag varna för att det kan röra sig som en skröna, inte för att jag misstror min bror utan därför att jag tycker att lite vanlig skepticm är förståndigt när man snackar om semesteräventyr.

Min brorsas kompis och hans två polare åkte ner till Mallis två veckor för att leva rövare som alla andra svenskar. De bodde på ett halvtaskigt hotell där främst unga bodde. I rummet intill bodde två tjejer som två av killarna började ragga på. De fem träffades på krogen en kväll och det femte hjulet (dvs den tredje killen) söp sig dyngrak så de fick hjälpa honom hem.
Väl hemma i killarnas lägenhet efterfestar de och de två paren börjar hångla.

Allt är frid och fröjd tills nästa dag då tjejerna börjar rådissa killarna och fortsätter ge dem kalla handen i flera dagar.
En av killarna blir ursinnig och väntar tills en dag då tjejerna går ned till stranden. Därefter klättrar han över till deras balkong (balkongerna låg precis intill varandra och avskildes enbart av en liten plastskiva) och tog sin in i lägenheten då balkongdörren stod öppen.

Där inne i rummet hittar han en engångskamera tjejerna har med sig ner, han hittar även på toaletten deras tandborstar.
Som en liten rolig grej så stoppar han in båda tandborsthuvudena i röven och låter sin kompis ta kort på detta med kameran.

Därefter las sakerna tillbaka igen och killarna hoppade över till sin balkong.
de visste ju att tjejerna inte skulle framkalla korten förräns de kommit tillbaka till Sverige...
Citera
2004-09-20, 04:11
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjauv
Dock så vill jag varna för att det kan röra sig som en skröna, inte för att jag misstror min bror utan därför att jag tycker att lite vanlig skepticm är förståndigt när man snackar om semesteräventyr.

Min brorsas kompis och hans två polare åkte ner till Mallis två veckor för att leva rövare som alla andra svenskar. De bodde på ett halvtaskigt hotell där främst unga bodde. I rummet intill bodde två tjejer som två av killarna började ragga på. De fem träffades på krogen en kväll och det femte hjulet (dvs den tredje killen) söp sig dyngrak så de fick hjälpa honom hem.

Allt är frid och fröjd tills nästa dag då tjejerna börjar rådissa killarna och fortsätter ge dem kalla handen i flera dagar.
En av killarna blir ursinnig och väntar tills en dag då tjejerna går ned till stranden. Därefter klättrar han över till deras balkong (balkongerna låg precis intill varandra och avskildes enbart av en liten plastskiva) och tog sin in i lägenheten då balkongdörren stod öppen.

Där inne i rummet hittar han en engångskamera tjejerna har med sig ner, han hittar även på toaletten deras tandborstar.
Som en liten rolig grej så stoppar han in båda tandborsthuvudena i röven och låter sin kompis ta kort på detta med kameran.

de visste ju att tjejerna inte skulle framkalla korten förräns de kommit tillbaka till Sverige...

Rätt ball liten historia, hade dock själv inte satt in något i min röv, men ball. Jag antager att man aldrig fick reda tjejerna reaktion, det hade varit ball.
Citera
2004-09-20, 12:21
Medlem
Röv-olles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjauv

hmm...antingen rör det sig om en skröna eller så har snubbarna blivit inspirerade av en gammal vandringssägen. har hört den här historien flera gånger förr i lite olika tappningar.
Citera
2004-09-20, 12:31
Bannlyst
När vi muckade från militärtjänsten så drog vi till Kanarieholmarna för två veckors ohämmat supande. Det hände visserligen många konstiga saker men den som etsats sig fast hårdast är dock denna:
En kille lyckas ragga upp en engelsk brud på ett av diskoteken. (Till historien hör att det enda han tjatat om innan resan var att han skulle leta reda på en brud som skulle få suga av honom i flera timmar.) Väl hemma på rummet så kör dom igång. Hon suger och suger och det tar faktsikt flera timmar av denna sysselsättning tills han slutligen slocknar och tjejen drar iväg till nästa rum och behandlar kompisen på samma sätt. På morgonen efter vaknar killarna och inser att det sitter massor av tuggummi fastklibbat i brösthåret och på magen. De försöker på alla sätt och vis ta bort det men det slutar med att de båda får raka bort allt hår. Den ena av killarna har sån fruktansvärd hårväxt att det efter någon dag ser ut som stubb på magen Man lägger även märke till att det finns fler killar som tvingats raka sig på samma sätt...
Citera
2004-09-20, 13:38
Medlem
Alladins avatar
Kompisen fick med sig en brud hem till lägenheten på en av deras resor, dagen efter sitter partygrabbarna bakfulla och jävliga vid bordet och käkar frukost när killen som tagit med bruden hem säger:
- "Du Johan, där hade inte jag lagt min macka"
- "Vadå då?" säger Johan och tittar upp.
- "Tror jag sölade där igår....", svarar polaren ochh fortsätter äta.
Citera
2004-09-22, 16:29
Medlem
Reverent Mishaps avatar
Medelhavet -95 & -96 spritresa och de hittils enda charterresorna för min del.

Ragg nummer 1 -95. Hyfsad tjej född -78 som luktade lite kiss men det var inget jag la någon större vikt vid. Det blev lite focky focky relativt tidigt på kvällen på hotellet och planerade väl inte att se henne något mer. När undertecknad dock återkom till rummet märkte jag att min rumskompis inte var själv, guess who..? Självklart lyckades hon suga av en tredje kompis också under veckan samt att hennes resesällskap bestod av hennes mor som inte heller direkt låg på latsidan..

Ragg nummer 2 -95. En polare fick ett (enligt egen utsago ett helt ok) blåsjobb av nummer etts resesällskap.

Ragg nummer 3 -95. En jäkligt snygg tjej från Norrköping om jag minns rätt men som hade värsta grizzybjörnen, hugha.

Ragg nummer 4 -95. Mötte något chockad min "flickvän" som jag gjort slut med en vecka tidigare mitt på torget under värsta fyllan. Dåren hade förföljt mig, men jag var ju inte den som var den, (det var förövrigt inte en av mina polare heller som övertog henne dagen efter, och nej jag fick inte vara med).

Ragg nummer 1 -96. Träffade en helschysst blond tjej som dock överraskade med att ha ett decimeterlångt hårstrå på ena bröstet +o( .

Ragg nummer 2 -96. Två polare bonkade en rejäl tjockis varpå båda åkte på klamme.

Ragg nummer finlandsfärja. Jag vill dock understryka mitt avståndstagande till dessa resor, dock var jag med ett ungdomsförbund som hade konferens på resan. Hur som helst träffade undertecknad en troligtvis ful finska som jag släpade med till hytten där en polare låg och sov. Efter diverse språkförbistring och tal om "Kåndåms" blev det lite bonka. En kvart efter att Sirpa lämnat hytten började det spridas en (milt uttryckt) kraftig odör i hytten som troligen hade legat i luften hela tiden men fyllan och cigaretterna hade gjort sitt till för att skydda känselorganen. Nu började dock näsans funktioner komma tillbaka till en acceptabel nivå som slutade med att vi fick utrymma (bokstavligen ingen lögn eller överdrift) hytten på lakan och täcken. Jag vet i fan vad det var för stank jag har aldrig känt den igen, men äckligt var det.

Ragg nummer finlandsfärja återresa: två schyssta brudar från Karlstad i samma sällskap som oss andra varpå jag och en kompis genomförde, som i alla fall i någon utsträckning, kan kallas gruppsex för första gången.
Citera
2004-09-24, 02:32
Medlem
derangeds avatar
Året är 1991, Aiya Napa är fortfarande lite häftigt att åka till.
Stan är full av engelska marinkårssnubbar och på plats är även deranged, ung, frisk och tuff som satan.

På en bar träffar jag på en holländsk tjej, vacker som en ängel och med en riktigt kåt uppsyn.
Raggar på riktigt hårt och det går hem...nästan... en engelsk marinbasse kliver fram och hävdar att detta är hans flicka och att hon inte alls ska gå hem med någon "fokkin swede"

Givetvis hävdar jag att det ska jag visst.
Flickan i fråga blir alldeles till sig (en bartender berättadesenare att hon blev väldigt tänd av att snubbar slogs om henne...)
Vi går ut i en gränd och gör upp på klassiskt vis, med lite old school streetfighting. Engelsmannen är vältränad som fan och en riktig fighter, så det blir jämnt skägg och vi slåss i säkert 10 minuter innan jag till slut lyckas sänka honom.
Bruden är vid det här laget helt till sig, hon kutar fram till mig, sliter ner mina brallor och skriker och ber om att få bli knullad på stället.
Givetvis ställer jag upp, då jag slagits blodig för hennes skull.

Så vi gökar där på plats, i en portuppgång. Jag helt trasig med blodet rinnande från händer och ögonbryn, tjejens vita klänning som hon dragit upp är helt nedblodad. Samtidigt ligger engelsmannen kvar på backen, stönandes 20 meter bort... En totalt surrealistisk scen.

In i gränden kliver då 4 polare till killen jag just slagits med.
Detta gör att jag inte ens hinner avsluta akten utan får lägga benen på ryggen, då de fattar vad som hänt och genast ska utkräva hämnd.

Har fortfarande ett ärr i vänster ögonbryn som minne av händelsen.

Stay Tuned,
D.
Citera
2004-09-24, 03:05
Medlem
TomBombadills avatar
Var nyligen i Grekland och där hände inte ett jotta förutom att jag och min flickvän kullade som kaniner.

Vad jag däremot minns är att planet hem skakade så mycket att jag trodde vi skulle störta. Har nu avlagt en ed om att aldrig någonsin flyga ett passagerarplan någonsin igen. Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv
Citera
2004-09-24, 17:31
Medlem
derangeds avatar
Okej, då kör vi en till.

Tidpunkten är mitten på 90-talet, jag är tillsammans med min äldste bror på Rhodos för att jobba på nattklubb, dit vi åkt i tron att vi skulle kunna spara undan lite stålar...
Men icke, vi kastades snabbt in i en helt sjuk karusell av krökande, drogande och allmänt rock n rollliv.....

Min bror, som inte för intet går under smeknamnet "Uruk-Hai" är otrevlig och burdus redan när han är nykter, blir helt för jävlig när han krökar, för att inte tala om när han pundar...

Efter flera veckor av jobb & festande utan någon som helst vettig sömn, så har det kaosat totalt för min bror.
En morgon när jag har stapplat ut för att köpa nått att äta, så hör jag världens liv utanför affären. Känner givetvis igen rösten, och mina värsta farhågor besannas. Det är min bror som står och hotar butiksinnehavaren till livet pga. att han vägrar släppa in honom i affären. Anledningen är min brors klädsel. Hawaiiskjorta och inget mer. Inget mer alls. Kalle Anka-style
Jag bryter själv ihop totalt och skrattar hysteriskt, medans folk ringer polisen.
Efter mycket strul för jag honom därifrån innan snuten dyker upp.

Samma kväll är vi ute på nattklubb, jag är helt färdig, vill inte supa mer, men följer med bara för att jag känner att brorsan i detta läge är kapabel till vad som helst.
Jag står i baren och är helt seg, när en svensk tjej kommer fram "Det är ju du från affären i morse, fan vad cooooool du är" Hon är helt stenad och babblar på om hur oooootroligt häftigt det var att jag gjorde så.

Försöker förklara ungefär 200ggr att det inte var jag, utan min bror (vi är ganska lika till utseendet och säkert ännu mer lika när man som hon partat hårt hela natten...)
Helt plötsligt dyker min bror upp bredvid, i en helt djävulsk form.
Han är nu i ett tillstånd som Hunter S. Thompson skulle vara stolt över...
Han och bruden är definitivt på samma våglängd så de börjar prata med varandra på ett språk som är helt obegripligt för alla utom dem själva.

Efter 10 minuter har jag tröttnat totalt. de båda dansar nu på varsitt bord, brorsan med sina brallor i handen...
Jag känner att , nä nu skiter jag i detta, vill han sitt i häkte så är det hans jävla problem.
Går ut och är på väg mot hotellet när jag hör brorsan komma efter mig, nu komplett naken, med tjejen på ryggen. Hon vrålar oavbrutet "VILDA VÄSTERN, VILDA VÄSTERN" medan brorsan pratar/skriker med mig samtidigt som han utstöter gnäggande hästljud...

"Vänta för fan, du måste komma med och knulla henne"
"???"
"JA, hon vill inte knulla med bara mig, hon vill knulla med Kalle-Anka mannen"
"Men det är ju du!"
"Men hon tror att det är du"

Och så fortsatte det....

Det blev till slut så att vi båda gick till hennes hotellrum, väl där kände jag att jag måste komma ikapp för att stå ut i denna allt mer bizarra värld, så jag klipper en halvliter tequila rakt upp och ned.

Vi har sex med henne (om det var bra eller dåligt är svårt att svara på, det var mest absurt...)

Hennes kompis kommer hem och väcker oss tidigt på morgonen, då samtliga inblandade har tvärdäckat.
Vi vaknar till och båda är i ett helt twistat tillstånd, hon blir jagad ut ur hotellrummet av mig och brorsan, med kukarna vilt viftandes och båda två gnäggandes som hästar

[Historien har en återkoppling till denna tråd>>
http://forum.flashback.info/scandina....php?t=151027]

D.
Citera
2004-09-24, 21:21
Medlem
derangeds avatar
Har fått förfrågningar på att skriva en bok om mina reseupplevelser?
Ingen som känner för att agera spökskrivare?

En annan variant vore att köra reseprogram tillsammans med Linda Isaksson där vi kund erekonstruera mina charteräventyr

Nog om det.

Here we go>>>

Tiden är 1998, deranged är i sitt livs form, jag har tränat riktigt, riktigt hårt och nu när sommaren lider mot sitt slut ska jag äntligen ta ett brejk från träningen och åka på semester till Grekland, med en av mina mer sansade kompisar.
Tanken är inte att festa hårt utan bara vila upp mig 2 veckor för att sedan köra på igen med träningen.
Detta spricker kapitalt redan första kvällen, då vi träffar på ett gäng gamla kollegor till mig, som har åkt på en gemensam krökaskallenibitaroch gökajärnet-resa.

Givetvis börjas det hetsas friskt om vem som kan dra hem det mest "originella" ragget.
En kille öppnar hårt med att dra hem ett 50-årigt ras till alkoholiserad kvinna (!)
En annan snubbe svarar med att ha piss-sex med en enormt fet tysk negress(!!)
Så klart känner jag att jag måste toppa detta.
Jag hamnar således i säng med en otroligt vacker (otroligt korkad) 17-årig norska, som är där med mamma & pappa för att fira deras silverbröllop.

När jag berättar detta dagen efter för resten av dårarna så blir det självklara bytet...hennes mamma.
Denna stackars kvinna blir nu riktigt hårt ansatt på stranden, hon får drinkar och blommor, medans hennes make blir allt mer konfys och hon själv mer och mer smickrad smids det ränker för hur fan man ska få komma till.

Det slutar med att killen jag åkt med (som jag känt i 10 år och alltid tidigare varit mycket sansad & förnuftig)
en kväll, när han är mer än lovlig trasig på Ouzo, söker upp dem på deras hotell och erbjuder hennes make 10.000 för att få knulla hans fru...
Så klart blir det totalknas, min polare blir jagad därifrån av grekisk polis efter att ha sänkt hotellportiern, som skulle spela hjälte

I vilket fall så sista kvällen innan vi ska åka hem, så kommer 17-åringen upp till mitt hotell, när vi sitter och förkrökar
och förklarar att hon tänkt på mig hela tiden och säger att hon är jättekär i mig.
Som den dåliga människa man är utnyttjas detta till att få en helnatt med riktigt hämningslös sex.

På morgonen vill hon ta med mig och presentera mig för sina föräldrar.
Hon har inte hajjat det här med att det var min polare som knasade hos hennes föräldrar.

Jag vill bara fly och klara mig ur denna jobbiga situation min kuk återigen ställt mig i så jag ber att få ta med min polare som "moraliskt stöd" väl medveten om att de kommer att känna igen honom, sedan kommer det nog att lösa sig av sig själv

Sagt och gjort, han följer med, mamman öppnar dörren med ett förvänansfullt leende som sedan snabbt förvandlas till en grimas av ren och skär skräck när hon ser min polare. Jag ser min chans att avsluta detta bakom all möjlighet till räddning och säger till mamman "Tjena, det är jag som knullar din dotter i baken nu för tiden"
KAOS följer på detta och vi flyr i taxi till flygplatsen.
Citera
2004-09-24, 22:05
Medlem
W33Ds avatar
Ayia Napa sommaren 2000

Jag o polaren fick en kväll tag på två norsker, som hade betalt sin resa med några extra pengar de fått från någon sorts barnbidrag.
(Vi va 18, de va då mammor och 28 / 29 år)

Lång historia, men försöker dra den medellång.
Börjar hångla o hålla på, sedan dags o dra hem till hotellrummet o hämta lite mer pengar, kommer på en rolig idé att norskerna ska knacka på för att göra våran tredje kompis på rummet lite förvånad när det står två girls utanför.
Sagt o gjort, de knackar, han öppnar, de hinner säga He..., sedan flyger dörren igen, haha
grabben blev livrädd!!!
Fråga mig inte varför, denna lille kille fick alltid jättekonstiga idéer för sig i fyllan, alltid skriva meddelanden. (denna resa skrev han HEJ i blod på en gardin)

jaja, iallafall, ned till stranden, göka i vattnet i soluppgången, sedan till deras hotellrum, fortsätta där...
Min polares norska blev nästan kär i honom, haha

Annars fler historier, men inte särskilt kul annat än lite sex här o där.

Ska snart till Thailand i några månader/halvår, så lär väl ha lite sjukare berättelser efter det kanske... =)

deranged: efter att ha läst lite diverse poster, haha, du verkar va en riktigt skön en! (dock inte om man är ditt sällskap för kvällen, motståndare i en fight eller lover)

-xXx-: eeh, märks att du inte varit på en "partyresa"...
Någon gång kanske vissa ordval är lite överdrivna, men tro mig, även det som du absolut inte tror kan hända, det händer... =)

Skål!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in