• 6
  • 7
2009-07-29, 07:32
Medlem
kunskapsmalmos avatar
Kom igen nu! Nån måste redan hunnit ta en suparresa denna sommaren. Upp med era storys!
Citera
2009-08-11, 17:52
Medlem
Någon som kan dela med sig med något?
Citera
2009-08-11, 21:48
Medlem
Inte ifrån denna sommaren, men från en sommar för 2 år sedan..

Var i Turkiet med mina familj och några nära vänner till familjen i en vecka. I slutet av veckan var jag sjukt uttråkad, och söp ner dottern till min fars vänner (jag var 20, hon var 17) och vi gick ut på några klubbar. Där hittade vi ett gäng britter som vi tillbringade kvällen med, och jag och en britt blev lite mer "intima". Vi gick ner till stranden, och det hettade till lite extra i en solstol.. Iallafall, efter några minuter slås spotlights på, och lyser på oss. Några börjar skrika på turkiska, och två stycken vakter springer ut. Jag får eld i röven, drar på mig trosorna och springer så fort jag kan tillbaks till hotellet (dottern till min fars vänner sitter lite längre bort och ser att jag kommer springades med panik i blick och kommer springande efter.)

Jag hinner undan vakterna som tur är, hur det gick med britten vet jag inte. Hade skrubbsår på både armbågarna och knäna dagen efter tack vare plastsolstolen.. Good times!
Citera
2010-05-05, 22:16
Medlem
Tobias123s avatar
bump...

Mvh
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto