2004-09-24, 22:34
Medlem
jobes avatar
Inte charter, kanske inte så smaskig men rätt kul.

När det begav sig var man ute en del på lokal. Fick ragg på en höna, men ville inte lämna polaren jag var ute med. Lösning: vi tar med oss damen hem på en två-etta. Han bodde närmast, så det fick bli hans lägenhet. Ner i bingen och in i matchen. Precis när vi börjat ha samvaro med damen, hör vi en nyckel i låset Skit, kompisens tjej! Fort som fan slängde vi in vårt kvinliga sällskap i garderoben och hann precis slänga oss under täcket när kompisens tjej rycker upp sovrumsdörren och frågar vad fan vi håller på med. När hon sagt det tar hon ett steg framår och rycker av täcket. Och där ligger vi med världens jävla ståfräsar.

De är gifta idag och hon fattar fortfarande inte riktigt vad som egentligen hände, men hon tittar väldigt snett på mig.
Citera
2004-09-24, 22:38
Medlem
derangeds avatar
Också upplevt under den vansinniga tiden på Rhodos (Är inte "Rhodos" latin för "knarkpsykos"?)

Anyway>>

Jag är ute med en dansk snubbe som jobbar som bartender på samma krog jag sköter dörren för.
Vi är rejält packade när jag springer på en svenska, halvsnygg och ungefär lika packad som undertecknad. Hon vill knulla bara efter ett par minuters dösnack. Sagt och gjort, vi ilar ned till stranden för lite boogie-woogie i månskenet.
När jag får handen i hennes trosor tycker jag även genom mitt rus att det känns märkligt kladdigt, men i mitt intoxikerade tillstånd är det inget jag reflekterar vidare över utan kör på järnet, samkvämet resulterar för övrigt i rejäla skavsår på Långe Jan, pga att sandkorn har hamnat fel...

Dagen efter visar det sig efter lite pusslande bland minnesluckorna att samma tjej har blivit påsatt av dansken jag var ute och körka tillsammans med. Kladdet jag kände var alltså hans avfällningar, och damen i fråga hade inte ens låtit det torka inna hon gick på mig

Det är sånt som bara händer på charter. Fråga mig inte vad det är som händer med skötsamma svenka flikkor på charter, men hämningarna lämnar de fan hemma
Citera
2004-09-27, 19:31
Medlem
derangeds avatar
Vi är nu tillbaka på Rhodos.
In this foul year of our Lord, 1995.

Det har varit en kortare period av relativ lugn.
Vi jobbar regelbundet och dricker mycket lite.
Vi har tom. tagit oss tid att träna emellanåt.

Och givetvis kommer då rastlösheten smygande...

Det spårar ur en morgon då jag skickat brorsan för att köpa frukost.
Tanken är att äta lite frukost och sedan dra och träna.
Det borde ha tagit 20 minuter fram och tillbaka till affären.
(Den närmsta affären är han inte välkommen till längre )

Nu har det gått nästan 2 timmar.
Jag har dock somnat om och märker inte detta förren lägenhetsdörren flyger upp och in kommer herr Uruk-Hai himself. Tvärdyngig och pårökt, med en blondin under varje arm.
"Det här är Linda & Maria"
"De är skådespelerskor och de är ju så bra att jag har lovat dem en varsin roll i din nästa film"

"??????"

Han står nu bakom dem och skakar frenetiskt på skallen.

Jag fattar ingenting, men vi presenteras, och jag upptäcker att de är lika väck som brorsan.

De är skitfnittriga och uppspelta och här är det inte är några som helst problem att få komma till...

Tar ut brorsan i köket för att undra vad i H-E han har sagt och varför han är så tankad.
Ja, jag blev törstig, träffade på de här damerna och.....

Och vadå???

Vi började snacka och de är båda skådespelerskor. Jag ljög kanske lite och sa att du var en känd regissör.
Att de inte hört talas om dig beror på att du bara har jobbat i Hollywood....

Vad gör man, jag blev förbannad och imponerad på samma gång.

Vi bestämmer sonika vem som ska ta vem och i vilket rum.

Det var strax efter det här vi åkte hem från Rhodos...
Det började bli liiiite rörigt där

D.
Citera
2004-10-06, 03:32
Medlem
Coffeemans avatar
Jag inser självklart att jag inte har mycket att kommer med men ändå en grej som jag tyckte var lite rolig;

8 killar i Aya Napa, jag tror det var -94 eller möjligen -95 vi är 22-23 år gamla allihop.

Naturligtvis försöker vi fixa så mycket som möjligt men för dom flesta går det ganska grumligt. Efter tre dagar så är vi två som i alla fall haft lite sex.

Jag och min kompis som är den enda i sällskapet jag kände innnan resan har fått det sämsta rummet. Vi har en lägenhet med dubbelsäng där vi sover. Dom andra har singelsängar, dock i samma rum.

Dag fyra får vi nya grannar i lägenhetshotellet. Tre finskor. Vår första kontakt är på kvällen när vi sitter lite lagom tankadepå terassen och dom flyttar in varefter vi fäller lite dumma kommentarer då dom inte verkar förstå svenska. Detta baserat på att vi rejält klumpiga och naturligtvis fulla försöker få dom att umgås med oss. Det går kort sagt inte så bra ;-)

En sådär åtta timmar senare går det dock bättre. Klockan fem vid efterfesten i poolen lyckas jag på något sätt haka på en av finskorna. Jag inser då även om jag är sjukt full att sällskapet består av två systrar och en kompis till storasystern. Jag har hakat på lillasystern även om jag tycker storasystern och kompisen är väldigt mycket snyggare.

Nåväl man tar vad man har och jag hamnar med lillasyster i soffan i deras lägenhet. Jag frågar på svenska om hon vill knulla men är osäker på om jag lyckas göra mig förstådd. Hon börjar i alla fall suga mej men jag är extremt frusen efter att ha badat i två timmar och tycker inte att det är någon bra ide. Speciellt inte eftersom jag tyckte storasysterna och hennes kompis som sover i dubbelsängen i rummet bredvid är mycket snyggare. Jag går således in dit. Dom ligger såklart och sover, jag har väntat för länge.

Nåväl, skitsamma - jag skulle tro att jag väckte nån av dom men insåg snabbt att har man dissat lillasyster så får man inte knullla storasyster... - jag somnar således mitt i dubbelsängen mellan dom vackra finskorna.

Det är nu som det börjar göra ont; Jag vaknar av ett kvitter, högljutt, en grekisk städerska skriker åt mig - jag vet inte var jag är men försöker snabbt finna mig och reser mig upp och försöker se bestämd ut. Säger förmodligen något på engelska åt henne såsom "Good Morning Madam!" men får bara skrik och galna fnitter tillbaks.
Inser att jag är på bortaplan och måste ta mig därifrån och går "hem" till min lägenhet bredvid. Där blir jag utskrattad av såväl städerskorna som är där som min rumskamrat - jag förstår inte varför.
Jag måste dock lätta på trycket och går därför in på toaletten och förstår då varför denna glädje.. Dom trevliga finskorna har målat på mig en rejäl mustasch, ett mycket vackert silvernagellack på såväl fingrar som tår och dessutom skrivit TARZAN på bröstet med tuschpenna.. well jag kan se det roliga idag även om det tog över tre månader att bli av med det...

Där kunde det hela ha slutat men tre dagar senare, kvällen innan vi skulle resa hem träffade jag på lillasysterfinska utanför min dörr klockan fem när jag skulle gå hem och lägga mej. Vi skulle åka därifrån klockan tio.

Helt plötsligt pratade hon perfekt svenska och hade, pinsamt nog, förstått alla våra dumma kommentarer hela veckan men ville av någon outgrundlig anledning ändå följa med mig in på rummet. Jaja ni förstår säkert vad som hände.

Vi hade det rätt roligt faktiskt och när vi var klara var tvungen att gå på muggen. När jag kom därifrån låg hon utslagen naken med benen brett isär. Jag förstog då vad hennes tidigare förstulna kommentar betydde... Hon hade mens och hela sängen var mer eller mindre full av blod och eller sperma. Jag hade inte haft linserna i så jag gick tillbaks till muggen och kollade i spegeln - såg inte så bra ut... Men trött som fan var jag så jag gick in i sovrummet igen, torkade av mig på kudden bredvid i dubbelsängen och somnade.

Vaknar två timmar senare av att min kompis trillar in, säger "schysst bäver" till finskan som ligger med en meter mellan benen naken och sedan lägger sej och sover på kudden jag torkat av mig på...
Citera
2004-10-07, 13:47
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Jag hade trekant med två 40-åriga kommunalare från Järfälla på cypern när jag var 23. Hände inget särskilt, turades om att bli påsatta av mig. De rörde aldrig varandra, men sög av mig samtidigt i alla fall.
Citera
2005-04-07, 15:10
Medlem
derangeds avatar
Under en lunch med en polare idag dök en charterhistoria upp som jag sedan länge förträngt.
Kanske beroende på de stora minnesluckor jag själv har från händelsen.

Återger historien baserad på det som jag fått berättat för mig själv av de andra som var med och av de små fragment jag själv kan minnas.

Tidigat nittotal, Rhodos. Innan jag var där och jobba.
4 grabbar som åker ned en vecka.

Efter 4 dagars intensivt festande sitter vi på kvällen i baren och upptäcker att spriten inte biter så bra längre.
En kille i sällskapet kommer på den geniala idén att skaffa droger.
Efter några timmars frånvaro kommer han tillbaka med en plastpåse cola och några tabletter.
Han har ingen aning om vad det är för tabletter men rastafarin han köpte av hade lovat att det var "good shit"
Borde anat oråd redan där.

Men vid det laget har vi andra ändå lyckats fyllna till ganska bra och omdömet är något bedövat, varför jag gladeligen sätter i mig två ljusgula piller polarn fiskar upp ur påsen och lite cola.
Vi tar en grogg till sedan är det slut på minnen.

Det nästa jag minns klart är att jag vaknar upp i sängen, eftermiddagen efter med en baksmälla som inte är av denna värld, stort bandage runt ena tummen och satans ont i fötterna.

I minnet finns bara små fragment av händelser och de bekräftar tyvärr vad som andra sa hände.

Jag inledde starkt med att beställa in ett stort glas tequila med mycket tabasco i.
Varför tabasco??

Vi går vidare till nästa bar, efter ytterligare en groog ställer jag upp mina skor på bardisken (förklarar ont i fötterna) och begär att få dem fyllda med öl.
Märkligt nog nekas jag...
Tjafsar som fan om detta och vi blir utskickade.
Jag ger bartender en svensk hundring i dricks för hans goda service (?)

Kommer ut igen, jag barfota, och nu börjar eländet på allvar.
Jag går omkring och vrålar till alla damer jag ser "VILL NI HA KUUUUUUUUUUUK" svenska
som utländska...
En av mina polare har hamnat i ett liknande stadie nu, så han är inte sen att hänga på.
Vi lyckas skapa en sång som vi glatt skrålar på i stil med, "Vill ni ha kuk, kuk, kuk,
vill ni ha kuk, kuk, kuk vill ni ha flera meter kuk"

Kompisen som jag åt med idag sa att det första han tänkte på när han hörde Lena PH´s "Det gör ont"
var att hon snott melodin från vår "låt"
Men lugnt Lena, jag ska inte anmäla låtstölden

Någonstans i denna villervalla lyckas vi få tag på en flaska rom, som jag efter ett tag har sönder och skär mig på tummen.
Vägrar att låta någon annan plåstra om mig, utan river sönder min t-shirt och gör ett bandage av den.
Så nu är jag alltså iklädd endast byxor och halvt sönderriven blodig t-shirt.

Strax därefter träffar vi på två svenska tjejer.
Efter en del rabalder så följer vi med hem till dom.
Hur vi lyckas har jag ingen aning om, eftersom de två polare som hade förståndet i behåll väljer att lämna oss nu.
Helt förståeligt...

Efter vad tjejen berättar när jag sista dagen springer på henne på flygplatsen så har vi sex två gånger under natten, min polare och den andra tjejen blev det inget av då han under hångel lyckas spy ned henne totalt...
Själv har jag inget som helst minne av sex eller av hennes hotellrum över huvud taget.
Tydligen har jag agerat riktigt märkligt under natten.

Bland annat vrålat mitt eget namn skithögt, vänt upp och ned på rumemt i jakt på sprit, frågat om hon vill gifta sig med mig när vi kommer hem och kanske märkligast av allt, gått ut på balkongen efter sex och skrikit om att det fan får börja snöa nån gång och därefter tokslocknat naken på balkongen.
Efter en timme hade hon börjat bli lite skraj och väckt mig.
Då hade jag helt radiostyrd gått upp, klätt på mig brallorna och gått. Tydligen hade jag hittat hem.

När jag kommit till mitt hotell så hade jag klivit rakt in, muttrat om "satans jävla sossar" och somnat.
Citera
2005-04-10, 08:18
Medlem
Bandits avatar
På våran muckarresa så var det en av de minsta grabbarna som däckade i korridoren på hotellet. Väl där blev han upplyft(!) av en storväxt brud som bokstavligen släpade in honom på sitt rum och våldtog honom så att den där frenulumsträngen vid ollonet gick sönder. Det här visste vi andra inte om förrän han efter att ha badat i saltvatten i två dagar bröt ihop på stranden efter allt saltvatten i såret och berättade allt.
Citera
2005-04-11, 02:15
Medlem
El Kamels avatar
Det här är väl inte direkt någon charter, utan kanske min första inblick i den fantastiska värld som väntar utanför...

Var på fotbollsläger/turnering i Amsterdam med juniorlaget när jag var 15, resten av laget var också mellan 14-15 år. (Vi var med andra ord helt grymme kåta allihopa). Med på resan var vår helt pantade tränare och hans assistent, som tyckte det var askul när vi drev med tränarn, som inte var speciellt svårt men väldigt kul... Kan ju tilläggas att jag är uppväxt i en förort med en stor muslimsk population, så också i laget, därav hade flera av mina medspelare en ganska konservativ och naiv uppfostran sexuellt sätt.

Iallafall, väl i Amsterdam så försökte jag och min polare hitta till 'Red Light District' som vi hade hört mycket om . Efter lite letande så visade det sig att vi inte bodde så långt därifrån. Vårt enda mål blev nu att på något sätt ta sig in på en utav klubbarna, det spelade liksom inte nån roll vilken, om man så bara hade sätt en tutte så hade det varit tillräkligt...

Efter två dars spanande och planerande så hade vi hittat en klubb i utkanten som inte hade så mycket skyltar och "reklam" utanför, vakterna hade tom börjat småflina när vi med stora ögon passerade klubben om och om igen.

Femte dagen när vi återigen passerat utanför "vår" klubb (säkert för fyrtionde gången) så vissla en av vakterna på oss, vi blev lite halv skraja och linkade fram. Han började skoj tjöta lite på engelska med oss, och fråga om vi inte jätte gärna ville komma in och se lite 'live shows', (då visste iaf inte jag vad 'live shows' var riktigt, trodde att det var nog en benämning på striptease eller liknande). Visst sa vi, gärna. Han svara ju såklart att man måste va 20 för att komma in på den här klubben... suck, tänkte vi; men jag slängde iaf till med att om vi tog med våran fotbollstränare, som var närmare 40, så borde vi ju få komma in, typ som i målsmans sällskap. Vakten bara flinade och sa att om våran fotbollstränare gick med på det så var vi välkomna.

Yes, tänkte vi, det här blir ju ingen match... Nästa dag hade vi vår sista match, och innan matchen sa jag till tränarn att jag och min polare hade sett att det fanns ett grymt bra coverband som härmade ELO (Electric Light Orchestra) på en klubb här i Amsterdam. Vår tränare som var helt galen i ELO, lyste upp och sa: "Asså, de va som fan, men ni unga kids, gilla väl itte sån skit, det ska väl bara va rapp å annan gojja?" Jag svara med världens största smile, att eftersom det hade varit så roligt på den här resan och att allt hade gått så bra, så hade det ju varit en rolig avslutning om vi hade kunnat gå dit och titta... Min tränare svarade att det kanske vi kunde göra.

Efter matchen hade han iaf bestämt sig, han kunde inte missa en sån här chans till att höra ELO låtar live. Så vi linka iväg till "klubben", väl framme fråga tränarn på rasslig engelska: "Is der here vere the ELO plays?" Vakten bara flinade och tittade på oss, en flummig tränare, hans flummigare assistent, och 14 stycken ~15 åringar iförda träningskläder och fortfarande blöta i håret... Han skaka på huvudet och sa: Välkomna in, föreställningen skall strax börja...

Vi gick in så där lite bortkommet, jag trodde knappt det var sant, tänkte att när det väl kommer att studsa upp brudar här så kommer jag ju att spruta ner hela brallorna. Vi satte oss ganske långt fram, det var ganska tomt i lokalen, eftersom det inte var särskilt sent. Vi beställde var sin läsk, och vår tränare sa dom berömda orden som vi aldrig kommer att glömma: "Så här é det å komma ut i stora värden, lira boll, å gå på lajv konsär, det trodde ni aldri va, att ni skulle gå på lajv konsär å höra rikti musik."

Efter nån minut gled drapperiet framför scenen upp ganska hastigt, samtidigt som nån porrmusik starta. På scenen stod en brunnstig neger och besteg en sleten blondin bakifrån... Dom ansiktsutryck som mina lagkamrater visade kommer jag aldrig att glömma, från stor förvåning, till stor glädje, blygsamhet, och rädsla. Dessutom sa min pantade tränare: "É fy fan, han bonkar ju på henne, va fan é ELO..."

Priceless, han fick aldrig följa med på nått träningsläger nån mer gång...
Citera
2008-03-14, 14:16
Medlem
derangeds avatar
Jag känner att det är dags för att förmedla ytterligare lite rese-vansinne från ungdomens svunna dagar. Det är inte charter, men det är en resa i varje fall....

När jag tränade som mest med vikter, så blev jag erbjuden att följa med några vänner som coach/medhjälpare på en större tävling i Helsinki.

Resan dit, med båt givetvis, var mycket lugn, då tävlingen var av hög internationell klass.

Efter tävlingen däremot var det dags för festligheter och eftersom det var i Finland, så bar det av ut i skogen till en bastuanläggning. Kosken dracks i kopiösa mängder och redan efter någon timme märktes det att flertalet inte borde bland sprit med de hormondoser de dagligen smällde i sig...

Det var övervägande killar där, men efterhand kom det in lite damer, dock de flesta av lyftartyp, ådror och finniga ryggar..
Gemensam bastu förstås och snart var det si och så med handduksbärandet. En del gigantiska klitorisar hängdes ut till allmän beskådan.
Ganska bisarr samling människor överlag, såg ut som en förvirrad freakshow inne i den gigantiska bastun.

I rummet utanför bastun kom det fram en riktigt stadig lyftarfinne och jag såg på ögonen att nu skulle det testas.
Han höll på och tjafsa på sitt mongospråk ett tag, tills jag sa åt honom att lägga av och gå hem till sin mamma och be om en avsugning.
Då började han greppa mig, varpå ett enkelt bensvep och en handflata i bröstet skickade hans långsamma, stela kropp i golvet. Bakhuvudet SMACK i marmorgolvet och han tokslocknade direkt.

Ojdå, ryggen mot väggen och se ut en bra stol att använda som tillhygge, för det här skulle bli jobbigt, trodde jag, när hans polare skulle ge sig in.
Min enda bundsförvant i rummet var ordentligt packad och dessutom allt för snäll för en rekorderlig fight.

Men inget hände, tydligen var det bara skönt att någon lärt honom en läxa, han var känd som en jobbig typ på fyllan.

När jag förstått att läget är under kontroll och folk återigen börjat skratta och supa, så stormar en av mina andra polare in. En mycket liten, mycket, mycket elak liten jävel.
Iklädd endast handduk och täckt med barr och löv (han hade lägrat nån dam med enorm klitta) hade han ändå fått nys om att det var en bra fight på gång och nu står han vildögd med en liten yxa i handen. Var han fått den ifrån förstår ingen, då han som sagt kom från skogsknullet.
Men han är en naturbegåvning.
En gång på en fest, så blev han avriden av lägenhetsinnehavarens brud i deras säng och när hennes snubbe, lägenhetsinnehavaren, en känd gatuboxare, kastar sig över min polare för att göra slut på honom, så ryggar han sekunden tillbaka med ena kinden hängandes löst. Polarn har känt på sig att det här kommer att bli knas, så under akten har han skruvat ned en glödlampa från sängbelysningen och obemärkt slagit av toppen, så att han i handen har rakbladsvassa glödlampeskärvor. En naturbegåvning som sagt.

Han blir lugn då jag förklarar läget och finnen börjar vakna till, våldsamt spyendes, hjärnskakning förstås.

Festandet fortsätter, nu är det en regelrätt freakshow. En mycket ådrig brud håller på och trasar sönder en av rottingstolarna, för att impa på nån annan, smalare brud hur stark hon är.
En annan lyftarbrud skriker på finska om att hon vill ha stryk, en tredje bryter arm med en känd, finsk, manlig boxare.

Nu har det även kommit fram röka, så dimman ligger tät av både ånga och gräs.
Två transor har gjort entré, tillsammans med ett gäng mycket feminina bögar och några bodybuildartyper. Vissa av dessa var tydligen par och någon av bögarna betalade byggarna mycket bra för sex. Det var byggarnas sätt att hålla på med bara bodybuildning och inte behöva jobba, fick jag förklarat för mig.

Nu är det fram på småtimmarna och jag är fruktansvärt berusad på både det ena och det andra.
Jag sitter i bastun, själv tillsammans med en av transorna, hon/han fullt påklädd. Jag näck sånär som på en soumi-keps.
Transan vill prompt bli påsatt i bastun. Jag nekar, då blir jag erbjuden en avsugning. Okej då, kör för fan.
Då har redan en av de sköna lyftardamerna tidigare hållit på en sväng med min snabel i hopp om att få komma till, men av någon okänd, dimmig anledning blev det inget mer än lite ryckande.
I vart fall håller transen på ett tag, men det blir aldrig någon avslutning. Jag reser mig upp och sedan är det bara dimma, inga fragment alls. Vaknar framåt morgonen på en handdukstrave. Bredvid ligger en riktigt fin, normalbyggd tonårstjej.
Vad som hänt mellan oss har jag ingen aning om. Mest troligt ingenting....

Samlar ihop spillrorna och beger oss tillbaka till hotellet. Sova en timme och sen färjan tillbaka hemåt.
En skånsk 40-taggare med enorma bröst får jag syn på efter att snabbt ha fyllnat till i hytten, på medhavd Kosken.
Det finns gott om fräschingar på båten, men det är henne jag ska ha. Problematiskt att hon är där med sin man och deras barn tillsammans med några grannar.

Det håller på att bli handgemäng när maken och svensson-grannarna ska börja protestera mot mina handfasta närmanden.
Min förståndiga vän tar mig åt sidan och ut i friska luften. Där står ett riktigt ras och kräks över relingen.

Tjock och ohyggligt ful, slår jag snabbt fast att hon får duga.
Polarn protesterar och ber mig tänka efter, men inser att det är lönlöst...
Vaknar i hennes hytt. Hennes polare ligger i sängen bredvid. Bara någon grad bättre skick.
Går upp på muggen. Kräks i handfatet. Går därifrån, tillbaks till min egen hytt.
Citera
2008-07-30, 01:01
Medlem
coleporters avatar
semesterraj

Kommer ihåg en skön semester i västindien i början av 90-talet, min polare var ett träningsfreak och surade mest på rummet och drömde om gymmet därhemma- själv var jag ute på galej om kvällarna och hittade redan andra kvällen en sjukt snygg negress som badade i en hotellpool, gick förbi, fick ett ögonkast och gick förbi igen- gick fram, snackade, -spolar fram- sex i massor, överallt...
hennes kompis, en rockig amerikanska frågade efter min polare- och jag gav henne rumsnyckeln, hon åkte över och praktiskt taget våldtog honom-
sköna tider- även om hiv-nojan var rätt jobbig typ ett halvår efteråt...
Citera
2008-07-30, 12:37
Medlem
Kruzs avatar
Jag och en polare åkte till Cypern för många år sedan. Detta vart en konstig resa om man ser till helheten. Kanske inte så märlvärdig för vissa men ändå.

Redan på landvetter flygplats träffade vi 2 tjejer som skulle till samma ställe som oss. Den ena kom från Borås och den andra från göteborg Vi fick tidigt bra kontakt och umgicks flitigt under dom 2 veckor vi var där.

Vi satt och festade på deras balkong en kväll och drack Keo som är en jäkligt god öl, och runt om på andra balkonger satt det andra turister och skålade. Nåja vi satt där o pratade och drack när vi hörd ett däck som small.
Vi tittade ner från balkongen och där står en Cypriotisk kille med 3 killar och svär över allt glas som folk kastat ut från balkongerna som också förstört hans däck. Han fick syn på oss tyvärr när vi tittade på dom så uppenbarligen fick han för sig att vi var dom skyldigt. Detta fattade vi inte förrän vi skulle gå till vårat hotellrum på andra sidan poolen. Så när vi satte oss på solstolarna mitt i natten för att ta lite luft då jag var så snorfull så komm detta fanskap fram till oss.. Drog kniv och började dumma sig, vi lyckades snacka oss ur detta tillslut innan något hände tack o lov.

Efter att ha besökt ett disco en kväll där jag hade tagit med en av tjejerna bakom discot där vi sen hade sex, fick jag syn på alla backar med Keo som stod uppradade. Så jag fick en idé där vi tog våra cycklar och i skydd av mörkret så trampade vi dit och tog var sin back och trampade som fan därifrån och hem till hotellet. Dagen efter ringde vi tjejerna och sa stolt att vi bjuder på öl, det gör vi med sa dom och det visade sig att dom hade gjort exakt samma sak, timmen efter oss. Så vi hade mycket gratis öl

Den ena tjejen av dom 2 vi träffade redan på flygplatsen visade sig snart vara en oskuld, och hon hade tydligen bestämt sig för att bli av med denna under semestern på Cypern. Hon strippade på discot bland allt folk, hon badade naken i poolen på hotell området, vi badade jaccuzzi och hon sat och juckade med min stortå och kved o hade sig. Men hon kom aldrig längre än till att ha oralsex innan hon ballade ur varje gång. Så hon åkte ner oskuld och kom hem oskuld

Det kan man inte säga om den andra tjejen, hon var ishockyspelare och hade en otrolig kropp som man dregglade åt när vi låg och solade på stranden på dagarna. Hennes bröst var nog dom största på Cypern, och dom var trots allt väldigt fasta. Hon tog oss båda okej inte samtidigt men jag och polarn hade henne flera gånger under dessa 2 veckorna.

Kompisen blev ertappad av vakten på ett ställe när han försökte sno en neon skylt där det stod keo på
Men klarade sig lindrigt undan med att bli portad från det stället.

När jag kom hem igen och gick på en hockeymatch i scandinavium så mötte jag oskulden hon som var från götet. Det visade sig att hon var en cheerleader för Frölunda indians, hon stod brevid där jag satt och dansade en gång utan att ens säga hej, det var skumt.

Lustigt igentligen vad mycket man får vara med om när man reser på semester, vi var även på Kos och Rhodos men det är en annan historia det.
Citera
2009-01-14, 22:13
Medlem
På allmän begäran (Michael Myers frågade) så ska jag berätta om "skolresan" till ayia napa.

För att alla ska förstå hela härligheten med denna historia så ska jag börja med att säga att jag är 16 år har just börjat på gymnasiet, många av mina vänner går just i detta gymnasium. Nu till storyn.

Det hela börjar som en ganska skönt packad tanke under ett så kallat förkrök, då man sitter och förar (logiskt), när vi 4 grabbar sitter och tittar på bilder från olika resor folk har varit på, vi kommer in i ett album där ett par personer har varit nere i Ayia Napa och kan fan inte hålla oss när vi ser partyt som är där nere, vi blev fruktansvärt sugna på att sticka ner dit.

Ingen av oss är över 18 vid tillfället och måste utveckla idéen vidare på festen vi ska till, vi vet om att det finns 88: or där, vi hade inte svårt att övertyga de (3 personer som var 18) att följa med ner, alla 7 är alltid lika partykåta.

Vi har bara ett problem, och det är våra mödrar, de säger nej vid minsta lilla resa och släpper inte iväg oss utomlands, (inom Sveriges gränser går det fin fint att åka av någon anledning), en av oss kommer på att vi ska säga att vi ska på "lära-känna-klassen"-resa till Öland i 2 veckor. Det var en underbar plan som gick hem hos våra kära mödrar.

Resan dit var inga problem och allt gick helt underbart, lagom packade när vi stiger av flyget och ska ta oss till hotellet, checkar in på rummen och går ner och köper redigt med alkohol, något som en person senare får ångra. Vi var lite små sega efter flyget så vi börjar med att ligga inne på rummet och pimpla drinkar.

Vi rör oss senare ut helt ovetande vart man ska och hur man ska bete sig, vi förstår snabbt att det är mat som gäller för att alla inte ska däcka på bargolvet första natten, när vi sitter och äter träffar vi några lika bleka (jämfört med alla andra) tjejer som var danskor, dem snackade så dåligt att vi bad dem att snacka engelska, de sa att de hade varit där i 2 dagar redan och visste vart dem skulle ta med oss. Vi gick till någon helt sjuk bar där alla var helt vilda. Vi hoppar självklart på tåget och börjar våran resa med en riktig pangkväll, sen är det killen jag berättade om som skulle få ångra alkoholen just denna dag, han lyckas däcka på en solstol med bara ett par kallingar på sig, med huvudet neråt.

Dagen efter när han kommer tillbaka till hotellrummet vid 1 tiden så har han den mest solbrända rygg jag någonsin har sett i mitt liv, han såg bokstavligt talat ut som en rödbeta på ryggen.

Detta festande fortsätter ett par dagar till, tills det som förstör hela resan lite grann händer, en full utlänning (har ingen aning om vilket land han kom ifrån) får för sig att börja slåss med allt och alla och ger sig på en oskyldig tjej som av misstag råkar stå närmst, detta reagerar vi alla på och vi sliter bort honom och kastar ner honom i backen, när hans polare får se att vi gör detta flyger de ut från restaurangen de satt på och börjar ge sig på oss, allting slutar med en massa blod och 4 stycken rejält sura poliser, det var extremt nära, och då menar jag extremt(!) att vi alla fick tillbringa resten av våran resa i varsin cell, som tur är har tjejen som killen gav sig på stannat kvar och lyckas snacka ur oss ur knipan.
Denna tjej blir senare bjuden på både det ena och det andra bara för att hon lyckades undvika nära till en katastrof, tänk er själva samtalet jag skulle behövt göra:
"-Hejsan mamma, bli inte sur nu, jag sitter i en cell nere på cypern"
"-Och vad i hela fridens namn gör du där nere? Skulle inte du vara på Öland?!"

Det är väl typ det smaskigaste som händer på dessa två veckor. Förutom det att 2 av killarna kommer hem med klamydia och en blir stoppad i tullen när han försökte ta med sig två absolut.

När jag senare kommer hem så ställer min mamma frågan: "Oj vad brun du är, var det så soligt på Öland?"

Det var den storyn, mer storys finns att berätta, men man måste börja med den lilla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in