2020-05-16, 03:13
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Det är bra "dejtmat" säger han i matlagningsvideon...

haaaahahaha skiter snart på mig här alltså...
Citera
2020-05-16, 03:14
Medlem
Yinool0401s avatar
Skulle var intressant om media fick damen att sjunga 🎤,, eller får tag på folk på horpanget.

Det visar sig sen att Paolo varit stammis sedan lääääänge.

Oooopssss
Citera
2020-05-16, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knight1056
Kvinnan är i 30-årsåldern.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...r-prostitution

Vi får veta att han aldrig köpt sex förut.

Citera
2020-05-16, 03:15
Medlem
soosanys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Helt rätt.

Precis som ingen kvinna tycker om en man om han inte kan erbjuda henne något annat utöver honom själv.

"Kärlek" existerar inte. Allt sex är sexköp. Dags att män inser det.

Hahah har du fått ditt hjärta krossat?

Bara för att det är så för dig betyder det inte att det är så för oss friska välmående människor.
Citera
2020-05-16, 03:17
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Vi får veta att han aldrig köpt sex förut.

Vilket han såklart gjort Kroppsspråk/röst avslöjar det mesta..
Citera
2020-05-16, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är hela affärsidén - så gör dig inga illusioner om det.

Att knulla gratis? Jag är rätt så säker på att det inte är en del av affärsidén. Aja, det vore ju kul om flera horor hade den affärsidén.
Citera
2020-05-16, 03:18
Medlem
vidrikfittanens avatar
Måste vara nån form av tvångstanke att just knulla en hora. Det är det som är själva grejen han går igång på, att hon är en smutsig hora.
Jag menar ... Paolo kan lätt gå ut på krogen och få med sig en ung, snygg icke-prostituerad tjej hem. Så knulla lär han knappast behöva betala för att göra-

Jag tycker inte det är moraliskt fel varken att köpa eller sälja sex. Tycker bara det är äckligt. Det är helt klart en äcklig böjelse han har. I Corona-tider dessutom.
Att han knappast smyger med det är nog en del i fantasin. Det eggade honom. Och detta var givetvis inte första gången.

Men italienska ostar och otvättad fitta går nog hand i hand.

Det hade varit mycket roligare om det var nån PK-kändis som åkte dit. Typ Alex Schulman. Då hade podden tystnat och krönikorna plockats bort.

Läste precis en bra tweet (https://twitter.com/GranStrand1) :
Citat:
Alla ni som bitchar över Paolo Roberto var i helvete är era tweets om att Tishko Ahmed som mördade Wilma Andersson med huvudet i påse eller alla våldtäkter i landet, bränder, skjutningar, barngiftemål, pedofiler, förnedringsrån??
Bara håll käften och tugga ert godhetsknark i fred
Senast redigerad av vidrikfittanen 2020-05-16 kl. 03:25.
Citera
2020-05-16, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Det här med att man "får göra vad man vill med henne" så fort man betalat verkar vara en väldigt vanlig fördom.

Inget kunde vara mer osant. Det hela sker på kvinnans villkor. Hon berättar innan vad som är ok och vad som inte är ok, vad som gäller och vilka priser som gäller för vad. Går man inte med på det är det bara att dra. Gör man något mot hennes vilja bryter man mot lagen. Jag kan bara tala för mig själv men för mig finns det inte på kartan att göra något kvinnan inte är med på.

Den prostituerade kvinnan i klippet jag länkade tidigare pratar också om att hon har mycket mer kontroll när hon har sex med en kund än hon har när hon haft sex med någon hon mött på t ex krogen.

Exakt!

Och om jag bryter mot vad hon säger så kan jag ju räkna med att en av bordellens säkerhetsvakter lär mig ett och annat...

Det är så sjukt att höra folks fördomar och allting är så jävla svart. Det finns inga andra nyanser heller, alla prostituerade har det likadant och blablabla.

Svenska folket är rent generellt lika hjärntvättade när det gäller sexköp som Nordkoreanerna är angående deras ledares storhet.
Citera
2020-05-16, 03:22
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Bara för att du inte tycker om att knulla behöver du inte projicera det på andra. Den lyckliga horan är ett faktum. De älskar kuk och pengar - en win win för dom.

Med det sagt är inte alla horor, lyckliga horor. Men det är det nog ingen som tror heller.

Det handlar om att dessa kvinnor har som alternativ att jobba för en väldigt låg lön i sina hemländer eller prostituera sig och tjäna 500-1000% av vad de skulle tjäna hemma.

Det samma gäller svenska prostituerade, de har dyra vanor... gillar märkeskläder, kosmetika och gillar att festa, ofta med narkotika.
De kan inte se sig själva ha ett tråkigt jobb på ICA och leva på minimilön.
Citera
2020-05-16, 03:24
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Ja det är uppenbart, extremt osannolikt att det skulle vara första gången. Men det borde inte samhället eller utomstående lägga sig i.

Det tycker jag. Samhället skall lägga sig i all illegal invandring, all människohandel och allt kriminellt utnyttjande av andra människor. Oavsett vad man tycker om prostitution. Hoppas hans liv är förstört.

Han är en mycket äcklig gammal gubbe som köper 20 minuter med en utnyttjad kvinna som haft 20 män tidigare samma kväll. Kanske är han bög och uppskattade att han fick andra mäns sperma på snoppen? Det finns vackra eskorter i Stockholm, men det är väl inte samma förnedringsfaktor för honom som att gå till en lägenhetsbordell och stå på kö med de andra torskarna i väntan på sin tur att blanda sperma med dem.

Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Haha denna är bra:
"Insatsen som går under kodnamnet ”Insats torsk har pågått under veckan. I natt riktade polisen bland annat fokus mot en lägenhetsbordell belägen på Grevgatan, rapporterar media."
https://samnytt.se/paolo-roberto-eft...t-dumt-beslut/
Nu kommer det roliga:
TV4 la upp följande matlagningsvideo med Paolo Roberto 19:35 IDAG (de har dock ändrat detta nu till 3 april 2014 hahaha)
Mitt kök: Torsk med italiensk touch
https://www.tv4play.se/program/nyhetsmorgon/2589927
Kan det bli bättre?

Torsk-Paolo!
Citera
2020-05-16, 03:24
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Vad är han offer för menar du? Offer för att ha åt fast i en polisrazzia?
Och att han kommer att lagföras?

Sedan blir han ju så klart ett offer som arbetslös nu efter att ha sparkats från TV4 och även ett offer för att ha fått sina varor utkastade ur ICA's och Coops sortiment och hela produktkedjan nedlagd.

Samtidigt valde han ju själv den vägen så det är väl egentligen inte mer annorlunda än en fortkörare som faller offer för fortkörningsböter eller att ha blivit av med kortet?

Eller en frivillig som särar på benen...
Citera
2020-05-16, 03:25
Medlem
PippiDrengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeltzin
Den som är fri från skuld skall kasta första stenen....

Går man till en prostituerad mår man uppenbarligen inte bra. Vad tjänar det till att skuldbelägga Paulo? Klart han fattar att det inte är rätt men det är något trasigt i honom som får honom att hamna i den situationen.

De verkliga bovarna är ju de som skeppar hit unga flickor från andra länder och lovar guld och gröna skogar.

Vad baserar du det på?

Det verkliga bovarna är våra politiker ditt jävla dumhuvud! Med deras politik kommer inget annat att ske annat än att skapa hallickar som tjänar pengar på oskyldiga människor. Precis samma fenomen som råkar skapa den där langaren också. Väldigt märkligt de där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in