Citat:
Ursprungligen postat av
mr-mystic
Är det vekligen helt sant att PR liksom ej skulle ha haft utseende el charm på sin sida? Nu e ju jag förvisso 100% hetro men rent gennerelt (särskillt för i tiden) ansågs väl han vara en italjensk (framgångsrik också) matcho man med utseendet på sin sida? Tror knappast att hans utseende hade nått med saken att göra (han 51 hade ju dessutom en 25 årig tjej), Tror snarare att det handlade om att han ville ha variation el att flickvännen var seg i sängen etc. Att då vara otrogen blir svårt när man är känd. Alternativt kanske han går i gång på att köpa osv.
Nu är det ju ett vetenskapligt faktum att kvinnor har dålig smak, så det finns säkert en och annan brud som tycker att Paolo Roberto är snygg, men snygg är han verkligen inte. Särskilt inte nu när han är 51, har börjat tappa håret och har boxarnäsa. Som sagt, det finns säkert kvinnor därute som tycker att Paolo Roberto är snygg, men rent objektivt kan jag säga dig att han verkligen inte är någon skönhet. Att han är ihop med en 25 åring säger ingenting, hon är inte snygg hon heller, men visst hon är väl fertil och så, och det är väl bra för någon i hans ålder.
Poängen är väl att Paolo helt enkelt var sugen på lite lammkött, konstigare än så är det inte. Alla incels och feminister är arga på Paolo Roberto eftersom han har både en ung flickvän och har råd att betala för mer fitta.
Jag är också 100% hetero, man behöver inte vara bög eller kvinna för att avgöra om en annan man ser bra ut eller inte.