Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Det tror jag inte. Mediamuppar tror att svenskor och svenskar älskar den typen. Jag vet ingen som gillar eller respekterar Paolo Roberto. En korkad f d kriminell som sannolikt förstört flera människors liv via misshandel när han skulle visa sig cool. Slödder, ett poster child för sunkiga invandrar-förorter och mentaliteten där.
Som nämnts så tycks Paolo vara indragen i en rätt seriös skandal, där han vänstrat med något luder nere i Italien som sedemera blev gravid och valde att föda barnet. Paolo har alltså en bastardi nere i Italien, samtidigt som han är gift härhemma. Finns en särskild tråd om detta, men allt tycks ännu ligga nedtystat, journalistfjantarna kanske är rädda att få stryk av Paolo. Hade det varit en mindre politiskt korrekt typ, kanske Runar eller så, så hade man spräckt nyheten för länge sen.
- F.G
Är Paolo verkligen så politisk korrekt då? Jag tycker han är befriande frispråkig när han debatterar vissa saker. Bla så totalsågade han ju rödvins-feminismen längs fotknölarna (inkl alla medarbetare på SR och SVT). Han totalsågar också alla fettsäckar som skyller på dåliga gener, samt alla trenddieter somexkluderar kolhydrater och vanlig hederlig mat. Han säger som det är: Ät mindre rör på dej mer. Vilket fick en (PK)fettpadda i någon tevedebatt att gå lös totalt och anklaga Paolo för intelligenshandikapp etc..
Han är inte rädd att säga vad han tycker (verkar det som iaf). Jag tycker han har en skön distans till sej själv, vilket många verkar misstolka och inte fatta att han faktiskt verkar säga en del saker med glimten i ögat. (såvida det inte är jag som
misstolkat honom)
Paula är ju dessutom Italienare vilket i dagens pk-Sverige är lika fult som att vara dansk. Han påstår sej även praktisera katolismen och han hyllar hela tiden den kristna värdegrunde och familjehållningen. (vilket kanske han har lite att tänka över om dessa skandalryktena stämmer)
Han lämnade den socialdemokratiska ideologin för den kristdemokratiska, vilket tillsammans med resterande åsikter gör honom nästan lika politisk inkorrekt som Runar...
Skulle inte förvåna mej om han håller på Lazio, trots hans band till Neapel..