2011-04-04, 08:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GurkanWTF
Paolo var inte stockholms ledare därimot var det en skinhead som var det enligt min far då han själv hängde i kungsan och slogs, paolo var mest en förortsfighter Liam var därimot i dem större kretsarna och styrden allt

Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Han styrde i princip varje skumraskaffär från Malmö i söder till Kiruna i norr, alla bollar gick genom Paolo som var hjärtat i Stockholm och hela Sveriges undre värld.

Vem snackar sanning?
Skulle dock inte förvåna mig om Paolo höll i så mycket som det snackas om.
Citera
2011-04-04, 09:55
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Efter ett fel av viss moderator så är tråden nu "hemma" i Kändisskvaller.

/Mod
Citera
2011-04-04, 15:54
Medlem
Som många påpekat verkar Paolo inte vara den skarpaste kniven i lådan. Minns när han skulle debattera i SVT runt 2004 för upphävande av proffsboxningens förbud i Sverige mot dåvarande idrottsminister Bosse Ringholm. Trots att Paolo säkert var väldigt insatt i frågan lyckades han inte komma med något argument överhuvudtaget, utan stod mest och viftade med armarna och skrek på sydeuropeiskt manér. Boring Holm hade svårt att hålla sig för skratt - vilket säger en hel del...
Citera
2011-04-04, 17:14
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerpianokuken
Vem snackar sanning?
Skulle dock inte förvåna mig om Paolo höll i så mycket som det snackas om.

Du märkte inte att Meanmachine larvade sig?
Citera
2011-04-04, 18:51
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Det tror jag inte. Mediamuppar tror att svenskor och svenskar älskar den typen. Jag vet ingen som gillar eller respekterar Paolo Roberto. En korkad f d kriminell som sannolikt förstört flera människors liv via misshandel när han skulle visa sig cool. Slödder, ett poster child för sunkiga invandrar-förorter och mentaliteten där.

Som nämnts så tycks Paolo vara indragen i en rätt seriös skandal, där han vänstrat med något luder nere i Italien som sedemera blev gravid och valde att föda barnet. Paolo har alltså en bastardi nere i Italien, samtidigt som han är gift härhemma. Finns en särskild tråd om detta, men allt tycks ännu ligga nedtystat, journalistfjantarna kanske är rädda att få stryk av Paolo. Hade det varit en mindre politiskt korrekt typ, kanske Runar eller så, så hade man spräckt nyheten för länge sen.

- F.G

Är Paolo verkligen så politisk korrekt då? Jag tycker han är befriande frispråkig när han debatterar vissa saker. Bla så totalsågade han ju rödvins-feminismen längs fotknölarna (inkl alla medarbetare på SR och SVT). Han totalsågar också alla fettsäckar som skyller på dåliga gener, samt alla trenddieter somexkluderar kolhydrater och vanlig hederlig mat. Han säger som det är: Ät mindre rör på dej mer. Vilket fick en (PK)fettpadda i någon tevedebatt att gå lös totalt och anklaga Paolo för intelligenshandikapp etc..
Han är inte rädd att säga vad han tycker (verkar det som iaf). Jag tycker han har en skön distans till sej själv, vilket många verkar misstolka och inte fatta att han faktiskt verkar säga en del saker med glimten i ögat. (såvida det inte är jag som misstolkat honom)
Paula är ju dessutom Italienare vilket i dagens pk-Sverige är lika fult som att vara dansk. Han påstår sej även praktisera katolismen och han hyllar hela tiden den kristna värdegrunde och familjehållningen. (vilket kanske han har lite att tänka över om dessa skandalryktena stämmer)
Han lämnade den socialdemokratiska ideologin för den kristdemokratiska, vilket tillsammans med resterande åsikter gör honom nästan lika politisk inkorrekt som Runar...

Skulle inte förvåna mej om han håller på Lazio, trots hans band till Neapel..
Citera
2011-05-14, 09:54
Medlem
Budikates avatar
Snubblade över denna tråden och ger gärna ett bidrag.

1987, var Paolo och Liam i Helsingborg för att promota filmen Stockholmsnatt på Sundspärlan.
Dagen före dyker paret upp i en träningslokal i Hbg och vill köra lite sparring mot En av Helsingborgs Två legender. (Den andre är Dennis Sigö). Det visar sig att Tae Kwondon inte håller mot Thaiboxningen, varpå Paolo får bryta klagandes på ryggsmärtor.
Liam tar över men ber att man ska skippa boxningen och endast köra sparkar.

Kvällen efter på Sundspärlan ropar delar av publiken "Paolo fick stryk av Mr.X".

Så var det med det.
Citera
2011-05-14, 17:19
Medlem
nero1s avatar
Men Dennis Sigö höll väl en liiiite högre nivå än vad Paola gjorde 1987....? (Paula var väl bara 16-17 år då..) Dennis var vid den tiden en riktigt vass fighter med många vinster i bagaget...

Lite orättvis jämförelse...
Citera
2011-05-15, 10:09
Medlem
Budikates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Men Dennis Sigö höll väl en liiiite högre nivå än vad Paola gjorde 1987....? (Paula var väl bara 16-17 år då..) Dennis var vid den tiden en riktigt vass fighter med många vinster i bagaget...

Lite orättvis jämförelse...

Vem har skrivit att det var Dennis Sigö?
Citera
2011-05-15, 12:46
Medlem
Här är klippet är han sågar feminismen vid fotknölarna. Ett stycke radiohistoria. Han sätter verkligen huvudet på spiken.

http://www.youtube.com/watch?v=CEZ7uta14nw
Citera
2011-05-15, 14:30
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Budikate
Vem har skrivit att det var Dennis Sigö?

Missuppfattade inlägget. Fick för mej att Paola åkte på däng av Sigö.
Citera
2011-05-28, 13:37
Medlem
PingPongZongs avatar
Paolo är en liten räka. Kollade på gamla Fcz avsnitt. Fotbollsnördarna. Han blir fan t om provocerad av dom och måste berätta att han skulle spöat dom om dom gick match... Åkte inte Paolo ner i backen av en liten 16årig pojke förut? Dom brottades då & det filmades. Hamnade på aftonbladet webb tv.

En kul bild hur en av dom nya gladiatorerna behandlar LILLA Paolo http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/...97/paolo-micke
Citera
2011-07-12, 00:46
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
Farsan är nordafrikan.

https://www.flashback.org/sp17849979

En person jag snackat med över PM påstår dock att pappan är marockan. Exakt hur det förhåller sig vet jag inte, men hans sandnegergener är ganska dominanta om man säger så... Dessutom har han själv sagt att han är blatte, vilket en riktig italienare aldrig skulle göra.

Det finns inte det minsta italienskt över Paolo och den famösa rasblandningen har säkert inneburit en identitetskonflikt och bidragit till hans komplex.
Fast han ska visa upp sitt genuint italienska.....
Citat:
Paolo Roberto blir reseledare
En mat-, kultur- och träningsresa blir verklighet - hos Paolo Robertos släkt i Napoli, Italien.

http://www.expressen.se/resor/1.2495...lir-reseledare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in