2020-05-15, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Är det samma personer som tror att barn tycker om att ha sex med vuxna?

Naturligtvis finns det barn som tycker det. Hade jag som 13-åring fått ha sex med en snygg 25-årig kvinna hade jag ej klagat.
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Säga vad man vill om Paolo och vad han gjort men har står ju upp och berättar om det och erkänner i alla fall till skillnad från skiten Timell, Eskil och andra som ljuger sig blåa.

Ja absolut.
Men jag har funderat lite på det.

Kan det vara för att han fattar att det ÄNDÅ kommer ut till slut, och han tänker att om han nu spelar ärlig och ångerfull, så kanske han kan få behålla sin position överallt?

Nu hjälpte dock ej detta och han är nu sparkad från TV4 m.m. och förfallet lär bli total, men han gjorde ju ett tappert försök.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engelitz
Vi befinner oss i Sverige. Här räknas precis ALLT som våldtäkt, kvinnomisshandel, manlig härskarteknik, manschauvinism etc. I allafall i alla feministfettos världar, kvinnor där de främsta meriterna är oftast ligger i nivå med några ABF kurser i random meningslöst ämne..

När kvinnor knullar betalneger eller betalafghan så är det gränslös kärlek som övervinner allt! Går kärringar före i kösystem så är det "positiv kvotering".. Jämställdhet är när kvinnor har det minst lika bra som männen på alla punkter(att de sen har fördelar när det gäller vissa saker och att de ofta bidrar med mera det är en annan sak)

Och när kvinnor knullar runt som om det inte finns någon morgondag så är det att bejaka sin sexualitet. När de sparar sig till 4e middagen de blir bjudna på så är det inte prostitution utan game
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Är det samma personer som tror att barn tycker om att ha sex med vuxna?

Skulle tro att det är samma korkade personer som tror att kvinnor kan ha en egen vilja eller sexualdrift över huvud taget.
Citera
Medlem
Franssonss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Knight
Skulle nog max sträcka mig till landets kvinnor för det håller ju upp priset på deras fitta. Lite grann som OPEC.

Tillåts en öppen sund debatt i ämnet tror jag dock till med en majoritet av dessa skulle vara för det. T.ex. så skulle det inte fulas runt med "avsikterna" så in i helvete med seriösa tjejer om det fanns betalsex lättillgängligt.
Ja det är ju därför. Sexköpslagen ska ses i ljuset av att Sverige är en feministisk diktatur. Detta hade kunnat hända mig eller vem som helst också men till skillnad mot att bara straffa hade jag tagit minst lika mycket betalt av staten som jag förlorat. Kanske tom mitt eget och andras liv mao. Jag hade mördat en framtida statsminister för en sån här sak.
Citera
2020-05-15, 17:58
Medlem
Fillesnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indianhej
Jo du. Du måste inse en sak. De flesta kvinnor i 20- års ålder tycker att 50-åriga män som stöter är gubbslem. Jag har sett så många 50-åriga män som inte inser att deras tid är förbi hos yngre frukter. De ser inte att de åldrats själva och tror fortfarande att de är lika attraktiva som vid 25. De är patetiska och har ju någon form av bristande intellekt. Sedan finns det undantag. Men du pratar om 1 procent av alla 50-åringar

Du skjuter bredvid.

Det handlar inte om ålder utan om enprocentregeln av alla män.

Enprocentsregeln säger att 99% av kvinnorna vill ha Top 1% av männen.

Så det är enprocenten vi diskuterar. Ålder ointressant.

Dvs de förmögna, kändisar, eliten inom sitt yrke, sittter i styrelser/makt, idrottsstjärnor osv.

Övriga män finns inte för kvinnor.

Paolo var nästan en enprocentare. Men bara nästan.

Därför fick det bli en hora i stället.
Citera
2020-05-15, 17:58
Medlem
Mind.hunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostberg
Såklart varit i kontakt med Public Relation kompisar (skrev först PR, blev lite konstigt).
Han kommer drabbas mycket hårt av detta tror jag. Och även om brottet inte klassas speciellt allvarligt är det ju skillnad på om du är känd eller inte. Speciellt om du utger dig för att vara en form av renlevnadsmänniska.
Han köper inte sex för att han får för lite, han tänder på själva ”smutsiga” grejen tror jag.

Paolo har en jävla massa brudar som skulle fläka upp sina ben för honom. Gratis! Så du har rätt i att det inte har att göra med att han svälter på sex. Min syrras polare är uppvuxen i Väsby och har känt han i flera år. Hon e visst ”inte ett dugg förvånad”. Antar att det nog är fler än hon som vet att det knappast var första gången detta hände (?)
Citera
2020-05-15, 17:59
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av botteupp
Vet vi fler som åkt dit och som INTE blivit av med jobbet utan mörkat? Paolo är väl nästan på den ende som erkänt direkt vad jag vet?

99% erkänner direkt vid den här typen av tillslag.
Ett strafföreläggande, dagsböter och utagerat.

Alternativet med rättegång, advokat, offentlighetsprincipen, fru, barn och jobb samt i princip helt chanslös att vinna målet är en sämre lösning.

,
Citera
Bannlyst
Detta:

"Varför hoppar inte feminister på de politiker och banker som utformat det finansiella systemet som håller kvar kvinnorna i fattigdom? Där kan vi tala om sann ondska på en helt annan nivå. Menar dock absolut inte att sexköparen ej har eget ansvar. Men rikta ilskan rätt någon gång."
Citera
Medlem
Mosbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Ja, det har jag ju tidigare sagt att jag också tror på helt och fullt.

Risken att polisen tar en man första gången måste ju vara liten tom pytteliten.

Och inte tror jag att en man gör det första gången när han är 51 alltså?!
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Jag kom precis tänka på, att om han nu har pengar kvar (hans inkomster lär ju försvinna helt nu), så lär väl även dessa pengar minska med 50% när frugan nu sticker?

Stackars jävel, han lär bli helt barskrapad.

Återigen, måste ha varit ett av världens dyraste knull detta. Hoppas han fick komma åtminstone innan polisen stormade in och tog honom, annars är ju misslyckandet verkligen TOTAL!
Citera
Medlem
Tillssons avatar
Såg nu på TV4 nu att de säger upp kontakten med honom. COOP slutar att köpa hans produkter. Även ICA överväger att bryta samarbetet. Nu rasar allt han byggt upp.
Senast redigerad av Tillsson 2020-05-15 kl. 18:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in