2020-05-15, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Jag är kanske naiv men hur fan hittar man dessa adresser med horor mm. Killen har en ny mycket yngre tjej med samma intresse för träning och livet borde verkligen leka, men ändå söker och hittar dessa etablissemang, vad har man för jävla drift. Vad har man för nätverk runt sig med tanke på hans verksamhet med ett gäng pizzahak och fitnessengagemang. Han borde ju verkligen vara så långt ifrån bordeller man kan komma. Är hela hans företagsverksamhet en kuliss och han är ett namn andra bara utnyttjar. Jag får fan inte ihop detta.

Inte så ovanligt. Hugh Grant köpte sex av något troll till crackluder när han var tillsammans med Liz Hurley på toppen av sin karriär.
Citera
Medlem
Engelitzs avatar
Han måste ha varit rejält påverkad.. En civilsnut syns ju på tre mils avstånd.. Troligtvis för mycket alk och näsgodis, och Paulo gick dit kuken pekade, utan att se hur civilfluktarna satt och smygrunkade i sin sedan med tonade rutor..
Citera
Medlem
LeifMohammeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Oväntat. Paolo förklarar att det här var första gången. Han har aldrig gjort något dylikt tidigare påstår han i Expressen. Och dessutom är det ju synd om honom eftersom det är HAN som är ett offer...

Herregud så sjukt jävla pinsamt. Det är Mona Sahlin-klass på hans undanflykter.
Första gången, jovisst 😂😂 Han kan ju köra Linda Bengtzings gamla schlagerdänga ”Jag ljuger så bra” på repeat....
Senast redigerad av LeifMohammed 2020-05-15 kl. 15:58. Anledning: .
Citera
2020-05-15, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Haha just det här med självskada. Soran Ismail påstod att det var självskada när målsägarbiträdet frågade honom om hur många kvinnor det var som hade anmält honom för våldtäkt/ofredande under hans rättegång. Vet sexualbrottslingar vad självskada över huvud taget betyder?

Enig.

Kan han inte bara rakryggad säga atr han går igång på att köpa sex.
Det är väl egentligen inte konstigt i att triggas av sånt och jag hade fan kunnat förstå det mer.

Men att gnälla om nått jävla skadebeteende och skit. Patetiskt.

Man the fuck up Paolo. Du gillar att köpa och knulla horor. Stå för det då.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren
Paolo Roberto är en jävla gangster, och har så alltid varit.
Gjorde sig en karriär genom att spöa folk i Stockholms City.

Precis en sådan man som så många kvinnor vill ha, varför i helvete köper han sex?

Och varför får han gråta ut i TV4?

Bra fråga, men det är inte helt ovanligt att män som borde kunna få många kvinnor ändå köper sex. Exempelvis Justin Bieber och Hugh Grant och Cristiano Ronaldo.

Hela Paolo Robertos kändisskap bygger på hans kriminella beteende. Han var den så kallade Kungen av Kungsan. Nu är folk indignerade över att denna gangster begått ett lagbrott...
Citera
Medlem
STAROs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Det hålet kan bara stängas med smärta för mig. Eller har jag i alla fall trott, säger han till TV4

Antingen så har han ont när han knullar eller så räknade han med att åka dit.

Jag tror inte på något av de alternativen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liggist
Nej, men NÅGOT måste han ju skylla på.
Sen kan han skriva en bok om det, sitt sexmissbruk och sitt alkoholmissbruk.

Precis.

Kan folk inte bara vara ärliga och säga att de var lite kåta. Patetiskt att skylla ifrån sig.
Citera
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Jag är kanske naiv men hur fan hittar man dessa adresser med horor mm. Killen har en ny mycket yngre tjej med samma intresse för träning och livet borde verkligen leka, men ändå söker och hittar dessa etablissemang, vad har man för jävla drift. Vad har man för nätverk runt sig med tanke på hans verksamhet med ett gäng pizzahak och fitnessengagemang. Han borde ju verkligen vara så långt ifrån bordeller man kan komma. Är hela hans företagsverksamhet en kuliss och han är ett namn andra bara utnyttjar. Jag får fan inte ihop detta.

Han har förmodligen tagit droger och var kåt, det är spännande att pippa en ny mus. Horor hittar man på nätet men förmodligen har Paolo dessa kontakter sen innan.
Citera
2020-05-15, 15:59
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Sånt här förstår jag inte något av.

Här har Paolo Roberto rätt mycket kvar av sin ungdom, och kan säkert få trycka på en rad lyckliga kvinnor från tjugoårsåldern och uppåt. Låta, glada, och framför allt tacksamma över att få kändispenis i sig.

Ändå väljer han att knulla en hora, som ligger och funderar på vilken hämtpizza hon ska ha till middag, medan Roberto ligger och pustar ovanpå.

Kan någon förklara?

Men han vill väl ha ett stadigt förhållande. Och lite omväxling ibland. Den prostituerade kanske är mindre benägen att ställa krav eller skicka ut selfies med sin nya pojkvän (som ett ordinärt krogragg kanske gör?).
Citera
Bannlyst
Klassisk situation när media publicerar med kändisnamn och ändå samtidigt skyddar kändisen för att skademinimera. Kändisar och media ä i symbios, utan kändisar så tappar man många läsare. När en kändis åker dit för något så vet media direkt, man väger av om det är värt ett karaktärsmord eller om kändisen känner mycket mediafolk (som i det här fallet, robert gör själv media). Man ringer upp kändisen och gjort är gjort, men ger erbjudandet att "antingen trycker vi den historian vi har eller så ger du en intervju där du får berätta att du gjort brottet en gång, dvs ett engångsmisstag, en gång är ingen gång (nästan)". Man stylar kändisen så att den ser ångerfull ut, lite vilsen, oduschad i hemmet, ångestnatt osv. Kändisen får berätta och använda bortförklaringar och understryka att det var ett engångsmisstag, media får sin story direkt från kändisen - winwin eller kändisens krasch blir så mjuk som det går.
Roberto är en typisk missbrukarpersonlighet och han har självklart köpt sex massor med gånger, men om det kommer fram så är det redan överspelat med artikeln där han fick säga att det var en engångsföreteelse.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STARO
Ärlig? Han är så långt ifrån ärlig du kan komma. Påstår att detta var första gången...

Om det nu är så han vet exakt varför han har gjort detta, dvs det självskadebeteende som han refererar till, varför har han då inte agerat proaktivt och fått hjälp med att hantera detta tidigare?

Han har pengar att lägga på den bäste av psykologer. Istället väljer han alltså att gå omkring med detta laddade vapen i fickan trots att han riskerar att förlora precis allt?

Nej du, detta är en mycket erfaren sexköpare som helt enkelt till slut åkte dit. Inget annat.

Han refererar ju i och för sig bara till ett självskadebeteende. Han har agerat dumt i många sammanhang med ringa misshandel och annat sedan han kom ifrån sin brottsliga bana.

Men med det sagt så säger jag inte att du har fel. Anledning till att gå ut själv är antagligen för att det kommer att komma ut ändå eftersom han troligen kommer att fällas. En anledning att gå ut kan vara att få någon form av kontroll samt att det är mycket ångest som måste få komma ut i någon form.
Citera
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
. Otrogen? Han är en våldtäktsman
Det är bara våldtäkt om han inte haft samtycke, så ta ditt nick och dra den i pannan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in