Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-15, 18:00
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Såklart han gör, här har Paolo redan förlorat ju? Tagen på bar gärning, bäst att pudla. Omöjligt att göra något annat om han vill rädda sin karriär. Hade det bara varit indicier hade han kunnat göra en Soran Ismail eller en Timell. Nu får han be om ursäkt att han blev ertappad.

Ja och därför erkänner han. Han är ju tvungen. Fast jag tror helt och fullt att om det varit Timell eller Soran så hade de blåljugit ändå. Det handlar om olika mått på skitstövleriet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfarn
Tro det eller ej så finns det faktiskt kvinnor som tycker om att knulla för pengar.

Kvinnan satt på en adress i Norrmalm samtidigt som hon kommer från ett fattigt land i Europa. Du tror hon köpte lägenheten själv? Det är är ingen svensk medelålders kåt kvinna som sålt sina tjänster, utan ett tjej som utnyttjats pga fattigdom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarslira
Mycket bra skrivet, svenskar är hjärntvättade till att tro att kvinnor inte frivilligt säljer sig...trots att dom flesta betalar för fitta på ett eller annat sätt, bara att dom inte vill se verkligheten i det hela och känna sig dumma 😁
Att Pablo är en idiot som satt sig i denna situation är en annan femma, intressant att se hur det dessutom i typisk "svensk" anda nu handlar om att 50 åriga gubbar inte kan attrahera yngre kvinnor 🤣

Att vara i Paolos sits och ändå ge sig på att knulla mot betalning i Sverige där det är olagligt är jävligt korkat, men jag fattar att han gjorde det.

På sätt och vis skyller jag på hans snålhet. Varför betalade han inte lite mer för att få träffa en dyrare prostituerad, som tar emot färre kunder och har högre medvetenhet kring säkerheten?
Citera
Medlem
Hjulstaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Är det samma personer som tror att barn tycker om att ha sex med vuxna?
Så kvinnor är barn enligt dig som ska omyndigförklaras?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Kan från säkra källor intyga att torsken av Kungsan haft ögonen på sig en längre tid. Han har ofta synts till vid spaning mot ett flertal adresser. Det är inte första gången så att säga att pizzagubben köper sexuella tjänster. Det gäller dessutom inte bara köp av sexuella tjänster från kvinnor, även yngre män. Tydligen har han ett gott öga för ensamkommande hazarer, och som de flesta vet så säljer dessa hazarer röven för ett panna horse.

Phuu va trött man blir...Så äckligt.. Kör han verkligen ensamkommande i stjärten? Har svårt att tro det om Paolo
Citera
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nergus
Sverige lär väl vara det enda landet i världen där en stor del av befolkningen blir mer upprörd av ett fall där en kändis köper sex, över ett fall där en man halshugger sin flickvän. Som med mycket annat handlar det enbart om identitetspolitik, fall begångna av grupper vänstern ser som offer gör inte vänstern ett dugg upprörda. Men om en vit man köper sex är det direkt det värsta brott som skett.

Så är det. I många länder hade det bara varit meriterande med ett par horköp och ett par alldeles för unga älskarinnor.. Men i Feminist Vegan, multikultilandet Sverige så är det ju jämförbart med styckmord..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoltsvenskfitta
Det är ju ganska hett i mediabranchen att kalla sig feminist (i sverige), men att köpa sex är ett ganska tydligt tecken på att man inte är feminist på riktigt.

Exakt. Och antifeministiska män, som jag nämnde, har ofta den här typen av skelett i garderoben grundat på genuint kvinnohat och det är anledningen till att de avskyr feminister som jobbar mot pedofili, sexköp, kvinnomisshandel, sexbrott och sexism.
Citera
Medlem
taamids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franssons
Vi som försvarar sexköp behöver inte göra någonting mer än fortsätta leva i verkligheten. Det här är inget att bry sig om. Paolo klarar sig. Han kommer tom köpa sex igen och livet tuffar vidare som vanligt.

Tråden ligger i kändisskvaller och handlar om Paolo. Skulle jag ha bifogat trailern till Flickan som lekte med elden?! https://youtu.be/pu0zcL-Ot7M
Citera
2020-05-15, 18:01
Medlem
dementeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Ja och därför erkänner han. Han är ju tvungen. Fast jag tror helt och fullt att om det varit Timell eller Soran så hade de blåljugit ändå. Det handlar om olika mått på skitstövleriet.
De andra två nämnda skulle lika gärna kunnat åkt dit för samma sak.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
ok, men det visar ändå på att han skäms.
1500kr kostade det, antar fullständiga rättigheter ingick i det priset.
Troligen inte första gången, prostitutions kunder blir ju inte haffade i andra länder.

Han skäms inte, han försöker bara rädda sig själv och sin karriär.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Oturligt för PR ver det var en riktad insats från polisen just för att man misstänkte trafficking i lägenheten, och där fanns också kvinnor från andra länder.

Finns det någon misstänkt för människohandel ännu?
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Risken att polisen tar en man första gången måste ju vara liten tom pytteliten.

Och inte tror jag att en man gör det första gången när han är 51 alltså?!

Det är som när Åke är ute och rullar i 180 på motorvägen med sin BMW M5 och åker dit i en fartkontroll.
"Det är första gången jag kör för fort, jag lovar herr konstapel!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in