2020-05-15, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society
Det är första nu som Paolos stora kreativa period i livet kan ta fart. Han kanske har dolda skrivtalanger, vem vet. Jag ser framför mig en ny Charles Bukowski.

En ny Pontiak med italienska kryddor...
Citera
2020-05-15, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YesBaows
Stämmer teorin om att Paolo köpt sex kan man väl rätt lugnt konstatera att livet som han känt till det är för evigt förstört. En människa som har byggt hela sin karriär på en image som handlar om sundhet, ryggrad och hårt arbete och som sedan åker fast för sexköp? Ja då vågar jag påstå att i princip all din trovärdighet är körd i botten för många, många år framöver. Och han är inte direkt ung heller Paolo.
Han va för ful för tv rutan och han va för dum för o behålla tv rutan 😁
Citera
Medlem
Är detta kanske han?

https://www.expressen.se/nyheter/kri...tjarna-gripen/
Citera
Medlem
Skönt att resurser läggs på rätt saker. Det är ju inte som så att vi har skottlossningar, drogförsäljning på öppna gator och våldtäkter att bränna krutet på.. Nej fan, nån gammal fis har pippat ett luder, fram med insatsstyrkan, då jävlar finns de stake!
Citera
2020-05-15, 13:17
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indianhej
Det tror jag inte spelar någon roll. Det är inte äkta kärlek och då bryr man sig inte. Han får yngre frukt och i utbyte får hon sola sig i kändiseliten. Så fungerar det i Stockholm. Tror det är ganska sällan som det är äkta kärlek när vi tittar på kändisparen i Stockholm. Folk blir skadade att leva ett falskt liv. Du ska ha en åsikt, vara pk, låtsas gilla trender och applådera Greta Thunberg. Om allt är på låtsas kan lika gärna kärleken vara det. Allt är bara på låtsas för våra kändisar
Vad jag menade var att om man ser det krasst så har han tillgång till en ung snygg kropp hemma.
Och Paulo är så långt bort från pk man kan komma. Han är ett anti-feministiskt gubbslem. Så den mallen stämmer inte på honom.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av 86SannaPanna86
Är detta kanske han?

https://www.expressen.se/nyheter/kri...tjarna-gripen/
Nä, hittills i tråden är det ingen som tror det.
Citera
Medlem
Han får inte börja med lithium nu och försöka rulla tillbaka mattan och beklaga sig över psykisk ohälsa utan det är nu det roliga och intressanta börjar för honom. Galenskapen ska accelerera.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Så länge han inte har doppat kan han väl neka i all oändlighet? Fast det kanske var det som var problemet.

Polisen brukar satsa på att ta folk mitt i akten, faktiskt.
Citera
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeddonBorborello
Malou kommer göra en special inom några dagar, då får han vara med i tv. Sen fortsätter det på den linjen, han kommer göra en karriär på att han är så stor att han erkänner sina fel och brister.

yes, antagligen är det det vi kommer få se. Och helsidor i Aftonbladet etc.
Citera
2020-05-15, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Banned88
Skönt att resurser läggs på rätt saker. Det är ju inte som så att vi har skottlossningar, drogförsäljning på öppna gator och våldtäkter att bränna krutet på.. Nej fan, nån gammal fis har pippat ett luder, fram med insatsstyrkan, då jävlar finns de stake!

Vi har bara en polis, och han kan bara göra en sak. Är det så du menar? Folk som du gillar ska få begår brott?

Men vi ska slänga ut alla invandrare?
Citera
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffRobban
Möjligt att han hade flygvanor med sexköp utomlands som han inte längre kunde tillfredställa pga corona och därför blev frestelsen för stor för att inte göra ett snedsteg på hemmaplan.

Mycket möjligt. Det räcker att åka till Danmark eller Tyskland så är det helt riskfritt. I Danmark kan han väl bli igenkänd, men knappast någon fara på någon fin statlig bordell i Tyskland
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banned88

Det rör sig om en prostituerad ifrån en av Europas fattigaste länder. Ser du inte det allvarliga i det tycker jag synd om dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in