2020-05-15, 13:08
Medlem
Det är på Östermalm saker händer:

https://instagram.com/stories/1paolo...=144bbqb9wktj0
Citera
2020-05-15, 13:10
Medlem
https://www.instagram.com/p/CANKyhaA...=1vyvq0oke654p

Citera
2020-05-15, 13:11
Medlem
Paulo Roberto behöver väl inte köpa horor, alla kvinnor vill ju ligga med honom enligt hans egen utsago. Eller vad var det han sa? De tänker på mig när de ligger med sina män
Citera
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Trams.. Sexköp är inget fel. Men nog ligger PR i knipa ändå med tanke på majoritetens syn på saken.
Det är ju mycket besvärande om det är en tjej som tvingats till det. Verkar ju vara en tjej från Rumänien eller liknande.
Citera
Medlem
Det är första nu som Paolos stora kreativa period i livet kan ta fart. Han kanske har dolda skrivtalanger, vem vet. Jag ser framför mig en ny Charles Bukowski.
Citera
2020-05-15, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeddonBorborello
Malou kommer göra en special inom några dagar, då får han vara med i tv. Sen fortsätter det på den linjen, han kommer göra en karriär på att han är så stor att han erkänner sina fel och brister.

Malou: Hur känns det såhär? Vad tycker folk?
Paolo: Jag har gått vidare. Jag har förlåtit mig själv. Så det är mycket svagt att svenska folket inte förlåtit mig än.
Citera
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Snacka om att köra sitt varumärke rätt ner i källaren.
Good bye farmen.
Ett enormt risktagande som han gjorde, att köpa sex i Sverige är ju dumt rent generellt men enormt korkat om man är känd och dessutom här driver företag med sitt namn som varumärke.

Risken var ju även stor för utpressning om någon skulle ha känt igen honom när han skulle köpa sex. Det skulle kunnat kosta betydligt mer än de 1500 kr som han enligt kvällspressen betalade för öststatstjejen.

Kunde han pga coronatiderna inte längre ta ”affärsresor” ner till öststatsländerna och ha sitt torskande där?
Citera
Medlem
Nu kommer han istället tjäna stora pengar på att trademärka ”torskpizzan”!

(Bjuder på den Paolo...)
Citera
Medlem
torskentorskenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Sånt här förstår jag inte något av.

Här har Paolo Roberto rätt mycket kvar av sin ungdom, och kan säkert få trycka på en rad lyckliga kvinnor från tjugoårsåldern och uppåt. Låta, glada, och framför allt tacksamma över att få kändispenis i sig.

Ändå väljer han att knulla en hora, som ligger och funderar på vilken hämtpizza hon ska ha till middag, medan Roberto ligger och pustar ovanpå.

Kan någon förklara?

Även om han kan knulla sin 25-åriga ryttartjej närsomhelst eller någon annan brud gratis så är kostnaden för det mycket högre, då han antagligen måste spendera mycket mer tid med dessa tjejer än en hora som han betalar 1500kr för en timma. Kan tänka mig att dessa gratisbrudar inte alls är roliga att umgås med när man väl tömt pungen i dom.

En annan känd horknullare uttryckte det väldigt bra: “I don’t pay them for sex. I pay them to leave.”
Citera
2020-05-15, 13:13
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostskiva
Han skriver "Inatt har jag fattat ett riktigt dumt beslut". Går det verkligen ihop med att bli gripen?

Det dumma beslutet består i sexköpet. Varför skulle inte det gå ihop med att han greps?
Citera
2020-05-15, 13:13
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Det är ju mycket besvärande om det är en tjej som tvingats till det. Verkar ju vara en tjej från Rumänien eller liknande.
Hoppas det inte är någon minderårig.

Någon som vet vad som händer när rumänska tiggare slår sig ned utanför hans überfina restaurang? Är han lika generös mot dom som flickorna dom säljer?
Citera
2020-05-15, 13:14
Medlem
TuffRobbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
En svensk hora skulle känna igen honom. Det kan leda till problem.

En man i hans position är djupt störd om han överhuvudtaget riskerar allt för att doppa kuken i ett fnask i Sverige.

Möjligt att han hade flygvanor med sexköp utomlands som han inte längre kunde tillfredställa pga corona och därför blev frestelsen för stor för att inte göra ett snedsteg på hemmaplan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in