2020-05-17, 00:21
Medlem
Hur förklarar han för sin dam att han är borta mitt i natten. Han påstår stt han börjar träna 5 på morgonen men 2-3 borde ju ringa ett par klockor
Citera
2020-05-17, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Jo, Horberto erkände faktiskt indirekt oaktsam våldtäkt.

Nej det är bara in tolkning.
Citera
2020-05-17, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbaker
Som vadå? Hon har inte begått nåt brott.

Nä, men hon kan ändå vara rädd/okunnig om vad polisen kan göra. Dessutom så kan polisen ställa till med en hel del genom att trakassera den som hyr ut bostad till henne och hennes kunder.
Citera
2020-05-17, 00:23
Medlem
Jag antar att bostäderna på Grevgatan kommer sjunka i värde.
Citera
2020-05-17, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Jo, men jag tror att de samarbetar med polisen av rädsla för vad polisen annars skulle kunna ställa till med.

Utländska kvinnor och män har i regel noll förtroende för poliser. Troligare är att utländska prostituerade, och särskilt de tvångsprostituerade, är mer rädda för hallickarna och vad de kan göra.
Citera
2020-05-17, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Om jag skulle prostituera mig så skulle jag föredra det sättet istället för Paolo-typen av prostitution.

Det är ju exklusivare och mindre slitsamt, absolut. Men i slutändan tror jag bordelltjejerna med hög trafik och lägre timpris tjänar mer, men då mer på bekostnad av sitt eget mående (klart jobbigare att ta emot många kunder per dag).
Citera
2020-05-17, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Media men inte allt på samma ställe och gång.

Jag har varit med så att det räcker, det är så som man jobbar, då och då så måste någon offras för att friden ska lägga sig, vad är det för djävla ställe som inte har en egen bevakning?
Det har nämligen ej behövts någon säk då stället har stått som "fredat" men plötsligt så har spelreglerna ändrats, polisen går in lätt och ledigt och där är Paolo i full gång!
Snacka om uppgjort

Tycker jag synd om Paolo? Nej.
Håller med fullständigt, det är inte synd om Paulo och någon har offrat honom. Vem?

Polisen borde snart meddela vem som drev bordellen, media borde vara fylld av den frågeställningen istället för dessa syndabockar. Hur djupt in i svenskt maktcentra når organiserad brottslighet idag?
Citera
2020-05-17, 00:27
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Jag antar att bostäderna på Grevgatan kommer sjunka i värde.
Ja, dom kommer för alltid vara förknippade med Paolo och hans härva för en lång tid.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig

"Säkert någon som är dit-tvingad" betyder att han trodde han köpte sex av någon som inte sålde det frivilligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monopolize
Hur förklarar han för sin dam att han är borta mitt i natten. Han påstår stt han börjar träna 5 på morgonen men 2-3 borde ju ringa ett par klockor

Det har inte framkommit något i tråden att han har hemlighållit detta för henne. Det är alltså inget hittills som motsäger att hon har varit okej med det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Hon i aftonbladet har ju allvarliga psykiatriska diagnoser. Det syns lång väg och det finns olika anledningar till att kvinnor säljer sig ,alla är tragiska . Om PR prostituerade kommer från ett av europas fattigaste länder så är orsaken förmodligen fattigdom, drogproblem och övergrepp i unga år.

Orsaken är att tjäna pengar. En 30-åring är långt över myndighetsgränsen.
Citera
2020-05-17, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig

Nej, oaktsam våldtäkt är inte bara min tolkning. Det är framför allt PRs egen indirekta tolkning av vad han gjorde sig skyldig till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in