2020-05-15, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wellpaper123
Om man är känd, varför köper man sex? Borde man inte kunna få ligga gratis? Eller är det bara känslan av makt man är ute efter?

Köp en hora - när du vill vara dig själv för en stund

Kanske inte tänder på att småluder vill knulla med honom för att han är känd, då kanske han hellre betalar för det.

Har aldrig betalat för sex dock, och kommer aldrig göra. Inte för att jag tycker synd om dom, för det gör jag inte. Men fan vad smutsigt och osexigt. Godare när de suktar efter din kuk
Citera
2020-05-15, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
99% erkänner direkt vid den här typen av tillslag.
Ett strafföreläggande, dagsböter och utagerat.

Alternativet med rättegång, advokat, offentlighetsprincipen, fru, barn och jobb samt i princip helt chanslös att vinna målet är en sämre lösning.

,

Naturligtvis, men när de blivit påkommna och mörkar menade jag.
Citera
2020-05-15, 18:05
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.J.A
Helt riktigt. Hans namn är förstört, och betydligt värre än straffet i sig som hamnar på lite böter.
Pengar har han nog, och en kille som han kan säkert hitta vägar och samarbeten, dock utan han som affischnamn.

Frågan är ju bara vad han skall hitta på för något? För det är ju just hans namn, som affisch, som är dragplåstret idag. Utan namnet i sig är det ju inget speciellt.

Han kan knappast döpa om allt till Åke Svensson, figurera bakom kulisserna, och tro att det skall gå bra?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gameboyguy
Det kan ju iof vara ett tecken på att han inte är en van sexköpare, om man ska "försvara" honom lite.

Som någon annan i tråden skrev tror jag att han köpt mycket sex utomlands där det är lagligt, men nu under coronatider när det inte går att resa har han blivit tvungen att göra det här hemma. Utomlands i Tyskland finns ju FKKs (bordeller) där en halvtimme kostar €50 så det var kanske det priset han utgick ifrån. Men i Sverige är priserna klart högre och vill man garantera sig en vettig, seriös prostituerad ska man pröjsa inte mindre än 2500:- per timme men många tar upp till 3500:-.

Van sexköpare är han nog.
Citera
Medlem
Givetvis drar han på sig offerkoftan och skyller det på att han blev övergripen som barn. Det är bara en jäkla ursäkt för att svenska folket ska tycka liiiite synd om honom. Det här var inte första gången han köpt sex, det är jag övertygad på.
Citera
Medlem
Lalle46s avatar
Har alltid tyckt det varit en äcklig jävel så jag är inte förvånad. Det är väl därför han går så bredbent, full med insekter i skrevet. Köper sex av en zigenarhora.. Nu försvinner han från tv iaf. Har pratats av tidigare deltagare i Farmen att han gjort sexuella trakasserier. Tycker synd om den nya flickvännen men ett gott råd till henne :Spring så fort du kan från äcklet!! 🤮
Citera
2020-05-15, 18:06
Medlem
Nadishodans avatar
Har aldrig gillat Paolo. När han var tränare på Slagskeppet bevittnade jag själv hur han sparkade 12-åringar i ansiktet, vilket måste betraktas vara ett grovt övertramp. Helst stört faktiskt.

Har svårt att förstå hur folk kan vifta bort det här och hänvisa till moral. Det handlar ju om unga tjejer som antingen luras eller tvingas in i en vidrig tillvaro. Människohandel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Som någon annan i tråden skrev tror jag att han köpt mycket sex utomlands där det är lagligt, men nu under coronatider när det inte går att resa har han blivit tvungen att göra det här hemma. Utomlands i Tyskland finns ju FKKs (bordeller) där en halvtimme kostar €50 så det var kanske det priset han utgick ifrån. Men i Sverige är priserna klart högre och vill man garantera sig en vettig, seriös prostituerad ska man pröjsa inte mindre än 2500:- per timme men många tar upp till 3500:-.

Van sexköpare är han nog.

Det tror jag med. Men jag tror inte det är första gången han gör det i Sverige.
Citera
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Ja absolut.
Men jag har funderat lite på det.

Kan det vara för att han fattar att det ÄNDÅ kommer ut till slut, och han tänker att om han nu spelar ärlig och ångerfull, så kanske han kan få behålla sin position överallt?

Nu hjälpte dock ej detta och han är nu sparkad från TV4 m.m. och förfallet lär bli total, men han gjorde ju ett tappert försök.

Han får definitivt inte behålla mycket för stunden, det ser vi ju redan exempel på. Däremot kan han möjligen bli ett ansikte om 5 - 10 år igen. Möjligen. Eller så dör han sotdöden som Enhörning.
Citera
2020-05-15, 18:07
Medlem
dementeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Ja, just i hans fall är det ju lite ironiskt sett till det jag skrev. Hans framgångar beror till stor del på daltandet och medias gull med våldsbrottslingar.

Men grovt yrkeskriminell har han väl ändå inte varit?
Beror på om du tycker att örnligan med väpnade rån knarkhandel och dylikt klassas som grovt. Han är inte åtalade eller straffad men det förändrar faktiskt inget. Ungefär som att han har varit horköpare i årtionden men det är först nu han åkte dit.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hur vet du att hon var en sexslav? Många svenskor åker till Dubai och gräver guld. Det är kanske något liknande här?

Jag har typ aldrig läst om någon som åkt dit för trafficking. Däremot folk som köpt sex.
Tjejen kom "från en av Europas fattigaste länder". Enligt citat. Tror inte hon grävde guld på Östermalm i lilla Stockholm.
Citera
Medlem
Ajembacks avatar
Ur ett i synvinkeln socialpsykologiskt sätt är detta mycket intressant. Stollen hade allt men gick ändå och köpte en kvinna för sin sexuella lust, trots ung flickvän. Man undrar verkligen varför.
Någon diagnos handlar det om, jag är nyfiken på vad det är/heter!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in