Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-21, 06:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Att skämta om män på instagram är nog helt lämpligt. Det är snarare hans belackare som har svårt att greppa proportioner.
Om man förstår resonemanget med subjekt och objekt så förstår man också vad det är hans belackare reagerar på. Kan man inte tänka i två steg så framstår skämtet som ganska harmlöst och enkelriktat - ja.
Citera
2017-03-21, 08:34
Medlem
Black.Lipss avatar
Det existerar inte ett uns av manlighet i Paolo, han har svårt att kontrollera sina känslor och bemöter det genom att anklaga alla andra för att vara känsliga. En pajas, och han visar gång på gång att han aldrig kommer vara något mer.
Citera
2017-03-21, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black.Lips
Det existerar inte ett uns av manlighet i Paolo, han har svårt att kontrollera sina känslor och bemöter det genom att anklaga alla andra för att vara känsliga. En pajas, och han visar gång på gång att han aldrig kommer vara något mer.
Verkligen? Att gå emot pk träsket är inte manligt? Berätta då mr macho vad som är det
Citera
2017-03-21, 09:36
Medlem
Black.Lipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenrackare
Verkligen? Att gå emot pk träsket är inte manligt? Berätta då mr macho vad som är det

Är det alltså allt som gör en man? Skärp dig, du argumenterar lika svagt som Paolo.

Det existerar inget manligt med en labil människa som Paolo. Snubben hamnar i bråk över skitsaker, något riktiga män ställer sig över. En gång kicker, alltid kicker.
Senast redigerad av Black.Lips 2017-03-21 kl. 09:43.
Citera
2017-03-26, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tycker att det är konstigt att man inte förstår skillnaden på en mycket effektiv PR-kupp och en ren provokation riktad mot en grupp.

Men det är klart - det kräver att man tänker ett steg längre för att förstå att innebörd och utfall var på ett helt annat plan. Och det är ju inte enkelt alltid - för alla.
Tjaej den prkuppen illustrerade väl mest att män tjänar pengar och att kvinnor bränner dem. Ärligen talat om du kunde tänka de där stegen du tjatar om skulle du fatta skillnaden mellan pr och att väcka uppmärksamhet. Är man bara ute efter uppmärksamhet funkar ju vad som helst.
Citera
2017-03-26, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om man förstår resonemanget med subjekt och objekt så förstår man också vad det är hans belackare reagerar på. Kan man inte tänka i två steg så framstår skämtet som ganska harmlöst och enkelriktat - ja.
Samma här. Alla vad fattar den spelade upprördheten handlar om. Kunde du tänka några steg alls skulle du fatta att den är just spelad.
Citera
2017-04-11, 16:38
Medlem
Jag kan förstå Kalle Wahlströms kritik mot Paulo. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/M0xpm/kalle-z-wahlstrom-i-brak-med-paolo-roberto

Den där brölstilen som Paulo har är störig och när han säger att han trodde att Kalle och han skulle ha samma mål nämligen att attackera folk som sprider osunda kroppsideal vet jag inte ens vad han menar. Är det osunda ideal som att träna sig stor för att kunna slå andra på käften han menar? Nej troligtvis inte.

Slutligen så blir det en machokommentar igen om att Kalle inte är man nog att säga att han inte gillar Paulo face to face. Det Kalle kritiserar är ju stilen Paulo har för träning och det måste han ju kunna göra eftersom han själv jobbar med det. Att plötsligt börja prata med Paulo om det när Paulo kommer fram för att hälsa är ju mer eller mindra absurt.
Citera
2017-04-11, 20:10
Medlem
sajebiss avatar
Att Paolo ens orkar kommentera den där hipsterfjanten gör mig lite förvånad, de lirar liksom inte i samma division.
Citera
2017-04-12, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Att Paolo ens orkar kommentera den där hipsterfjanten gör mig lite förvånad, de lirar liksom inte i samma division.

Jag tycker inte någon av de två spelar i någon högre division alls (i form av expertstatus då vill säga). Men att Paulo reagerar som han gör är väl typiskt och inte alls förvånande.
Citera
2017-07-10, 04:59
Medlem
Så här är det ingen visste vem Paolo Roberto var Rolle Bengtsson var en kamrat till mig uppväxt med dessa grabbar och gjort dåliga saker och ärligt ingen av oss har hört talas om Paolo vi har haft chilenare och många andra men aldrig nån Paolo Rolle hjälpte mig i aspuddens skola mot grekerna som skulle ta mig han gick mot bolli o bara sa att nu smäller det 15 mot han då visste jag levde i kungsan flera år och dom som ni ser i Stockholmsnatt o sökarna är bullshit har aldrig ens sett dom var där varje dag 1986-1991 så är det många tror bara Rolle skapade kravallerna det är bull
Citera
2017-07-10, 11:41
Medlem
Per Feckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skarvarn
Så här är det ingen visste vem Paolo Roberto var Rolle Bengtsson var en kamrat till mig uppväxt med dessa grabbar och gjort dåliga saker och ärligt ingen av oss har hört talas om Paolo vi har haft chilenare och många andra men aldrig nån Paolo Rolle hjälpte mig i aspuddens skola mot grekerna som skulle ta mig han gick mot bolli o bara sa att nu smäller det 15 mot han då visste jag levde i kungsan flera år och dom som ni ser i Stockholmsnatt o sökarna är bullshit har aldrig ens sett dom var där varje dag 1986-1991 så är det många tror bara Rolle skapade kravallerna det är bull

Resorb idag? Eller är din punkt-knapp trasig?
Citera
2017-07-10, 16:48
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skarvarn

Herregud! Mina ögon blöder när jag läser din text. Säkert mycket informativ, men jag får inte ut ett skit av den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in