2010-03-28, 12:47
Medlem
CompuTerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Ja, att höra nån av dom där fjantarna kommentera MMA är ju för fan en plåga, jag brukar trycka på "mute" när dom kommenterar . Man ser framför sig den där biliden som ibland illustrerar homer simpson's hjärnaktivitet, en vindögd åsna som tuggar på sitt hö medan flugorna surrar runt den. Sån är väl bröderna roberto's hjärnaktivitet när den är på topp
Paolo är sävlig på något sätt... Har alltid varit. Dessutom borde han gå till talpedagog. Han liksom trycker ut orden genom näsan i en slö takt. Ian kan iallafall prata ordentligt
Citera
2010-03-30, 00:36
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
http://www.youtube.com/watch?v=5jHae...layer_embedded

Aj då, såg nu att den redan är länkad här.
Senast redigerad av Rutinerad-Anka 2010-03-30 kl. 01:33.
Citera
2010-03-30, 01:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CompuTerror
Paolo är sävlig på något sätt... Har alltid varit. Dessutom borde han gå till talpedagog. Han liksom trycker ut orden genom näsan i en slö takt. Ian kan iallafall prata ordentligt
Är det inte så att den som fått näsan knäckt ett antal gånger låter så där? Har en kompis som är gammal boxare och som också låter så där.
Citera
2010-03-30, 03:29
Bannlyst
Ha-ha lille Paolo har garanterat mer stake an alla har som sitter och ar lackra bakom datorn trygga skydd. Ok att man kanske inte gillar honom som person och att han inte var den mest tekniske boxarn direkt. Men fightas kan han.
Citera
2010-03-30, 04:26
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LukeThaiWalker
Ha-ha lille Paolo har garanterat mer stake an alla har som sitter och ar lackra bakom datorn trygga skydd. Ok att man kanske inte gillar honom som person och att han inte var den mest tekniske boxarn direkt. Men fightas kan han.

Klart att han kan fightas. Men faktum kvartsår. Han har blivit känd för att han även var djävligt duktig på personrån och grov misshandel av oskyldiga.
Att han nu ränner runt i Italien med sina kusiner och lagar mat är bara löjligt. Dessutom gjorde han en rent ut sagt pinsam -och skämskuddeinsats- rollinsats när han smög runt i skogen i milleniumfilmen.
Han är överdrivet macho och en konservativ djävla katolik.
Hans insats som expert under OS var patetisk. "Jag är käääääääääääääär"
Citera
2010-03-30, 07:28
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:

Om du menar förmågan att ta stryk så har du väldigt rätt. Han visade han många gånger under sin karriär.
Citera
2010-03-30, 08:42
Bannlyst
Jag menade vall inte bara i ringen! Paolo gor bra i fran sig pa den beromda "gatan" oxa, fraga hans gamla arkerival Rosso(kurden)
Citera
2010-03-30, 15:15
Bannlyst
Citat:
Jag menade vall inte bara i ringen! Paolo gor bra i fran sig pa den beromda "gatan" oxa, fraga hans gamla arkerival Rosso(kurden)

Ett stycke storkäftad dvärg-Rosso på ca 50-55 kilo och max 165 cm lång mot en erfaren kampsportare som Roberto. Allt annat än vinst för Roberto hade lett till gapskratt.

Hörde precis Paolos reklam på Spotify "NU SKA FETTET BORT!"....fett.
Citera
2010-03-30, 22:13
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:

Mannen är faktiskt över 40 år gammal.

"Jag ska knyllar dej!"
Citera
2010-03-31, 03:05
Bannlyst
Dvarg-Rosso hann ju ialla fall snitta Paolo(modigt)Sen ar han heller inget blabar pa att fightas. Ok inte samma kaliber som Paolo, men en och annan Svenne har nog akt pa deng
Citera
2010-03-31, 20:59
Medlem
SexMurderArts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Paolo Roberto är nog en av de personer som jag föraktar mest i Sverige. Han är en fjantig ointelligent tönt. Hans enda bedrift här i världen är att han har varit värsting i Kungsan. Av någon obegriplig anledning så har han kommit in i kändiscirkusen.

Han är en parodi på alla fördomar om arab/blatte machokulturen. Hela hans livsexistens är helt onödig. Men det är ju lite intressant att en total loser som Paolo ändå kan göra karriär.
Han var en av ett par värstingar i kungsan men han var inte kungen av kungsan som vissa i media vill få det till. Dessutom är han på tok för liten för att nån med normal kroppslängd/vikt ska ta han på allvar.
Citera
2010-03-31, 23:16
Medlem
Tjelsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irffan
(Tror för övrigt till och med att det var en annan snubbe som var kung av kungsan)

Igår utanför LIDL var det en förfriskad gubb 50+ som skrek att han var kung av kungsan. Jag tror på honom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in