2020-05-20, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Hur ser läget ut på Paulos sociala medier?

Finns någon som helst aktivitet där?

Besökte en ICA-butik i går som sålde ut Paolos pasta-produkter till halva priset. Pengarna som kom in skulle tydligen skänkas till arbete mot prostitution.

Det mesta stod kvar som det såg ut. Tänkte köpa någon burk själv, men lät bli.

Jobbigt att ha ett lager ”horpaolo” i skåpet om man får dambesök😝

Hahaha fan vilka härliga kommentarer jag ser här 😜 Nej akta dig för ”horpaolos” produkter!!!
Citera
2020-05-20, 10:17
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Åh herregud! Det fanns ju ingenting där. Han säger att det finns vinrankor men han filmar dem inte.

Undrar hur han har finansierat det där? Hans tanke måste ju ha varit att sälja vinet i Sverige, för att slå sig in på den italienska marknaden utan att vara känd blir nog svårt. Har svårt att tro att något alls kommer att hända med den marken. Finns inget hus där så han kan inte ens bo där medan han väntar på att tiden ska gå.

Eftersom allt annat när det gäller PRs entreprenörskap visat sig vara lögner så ska man nog ta "vingården" med några lass salt
Citera
2020-05-20, 10:18
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Det dröjer nog sin goda stund (o pengar), tills det produceras vin där : https://www.youtube.com/watch?v=bZH1bvXZxsg

Det har han själv medgivit.

Jag kan tänka mig att vingården skulle bli hans "egna", dvs inte bara något han har lånat namnet till.

Ja det där var ju en också en ”vingård” Ett svart hål när det gäller både tid och pengar för att kunna odla druvor och producera vin. Tanken var nog att skapa ett kändisvin, för annars är den alldeles för liten( och det finns inte ens rankor) för att kunna gå med vinst.
Citera
2020-05-20, 10:19
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Det kanske har varit uppe här tidigare, men uppgifterna om att han gripits med en kompis får mig att undra om de knu**lat tillsammans?

Jag undrade vad han höll på med när han har en 25-årig flickvän, men anledningen kan alltså vara att Paolo gillar att knu**a i grupp?
Såklart. Alla spännbögar, som hänger på gym större delen av dagen, tänder inte bara på sin egen mans-kropp, halva grejen är säkert att kolla på andra. Annars skulle de inte dröja kvar i omklädningsrummet mer än nödvändigt. Jag känner mig helt övertygad om att Paolo är åtminstone bi, något han absolut inte vill att vi skall misstänka, varför han odlat en extremt "manlig" persona...
Citera
2020-05-20, 10:20
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellapella
Grevgatan 10. Fyra araber står som skriva på lägenheten.
Ah så det är inte en affärslokal. Nu förstår jag bättre.
Citera
2020-05-20, 10:20
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.expressen.se/debatt/ford...har-sparat-ur/

"Fördömandet av Paolo Roberto har spårat ur
Publicerad 20 maj 2020 kl 09.30

Paolo Roberto raderas från det offentliga livet och förpassas till papperskorgen. Det är så många som snabbt vill positionera sig och fördöma, skriver Börje Svensson.
Foto: ANNA-KARIN NILSSON
Börje Svensson, leg psykoterapeut och författare.
Foto: URBAN BRÅDHE
FöregåendeNästa

Det är inte ovanligt att framgångsrika personer tar destruktiva risker där de sätter hela sin karriär på spel.

Att socialt dödförklara de som köpt sex är ingen bra metod för att skapa förändring, skriver psykoterapeut Börje Svensson."
Citera
2020-05-20, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Ja det där var ju en också en ”vingård” Ett svart hål när det gäller både tid och pengar för att kunna odla druvor och producera vin. Tanken var nog att skapa ett kändisvin, för annars är den alldeles för liten( och det finns inte ens rankor) för att kunna gå med vinst.

Man kan ju i ett sådant läge köpa någon annans vin och sätta på egna etiketter. Tror inte att han skulle dra sig för något sådant. Hans moral verkar ju inte vara så hög.
Citera
2020-05-20, 10:22
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Naturligtvis en vidrig känsla för exflickvännen. För hon lär väl förstå att det inte är enda gången?

Tänk efter själv vilket också många skulle behöva göra, vad hade ni tyckt och känt om ni hade fått veta att er flickvän/sambo/fru köpt sex av en neger?

Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Tanken har inte slagit mig tidigare: Är det möjligt att PR har någon mildare form av ADHD?

Jo, den tanken har däremot slagit mig och många andra sedan lång tid tillbaka. Han uppfyller de flesta kriterierna.
Citera
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Åh herregud! Det fanns ju ingenting där. Han säger att det finns vinrankor men han filmar dem inte.

Undrar hur han har finansierat det där? Hans tanke måste ju ha varit att sälja vinet i Sverige, för att slå sig in på den italienska marknaden utan att vara känd blir nog svårt. Har svårt att tro att något alls kommer att hända med den marken. Finns inget hus där så han kan inte ens bo där medan han väntar på att tiden ska gå.

Vet inte, men jag tror inte det är så dyrt.

-Finns ju inget på plats, allt måste byggas upp.
-Om det var ett fantastiskt ställe, borde ngn local ha köpt upp de..

(vet faktiskt om en som har en vingård i ett annat land, och inte är han ngn mångmiljonär..)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Han har dessutom köpt en kvinnas kropp av anledningar som han inte har stake nog att erkänna.

Nu triggar du min fantasi!

Karln har sex hemma, men går ändå ut och köper sex. Sexet han har hemma är en svensk kvinna, nästan barnarov med tanke på åldersskillnaden. Ganska ny relation, som har framstått som kärleksfull.

Vad är det han köper från en kvinna som han inte känner?

Är det sex med inslag av sexuellt våld? Är det är jobbigt att jämt vara proper och inte spöa upp någon?
Citera
2020-05-20, 10:23
Medlem
LuluBrooksies avatar
"spännbögar" etc, vilka kommentarer, är det bara anti-fitness-människor som hänger i tråden?
Citera
2020-05-20, 10:23
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Man kan ju i ett sådant läge köpa någon annans vin och sätta på egna etiketter. Tror inte att han skulle dra sig för något sådant. Hans moral verkar ju inte vara så hög.

Exakt, köpa in druvor eller färdigt vin och buteljera/sälja som kändisvin i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in