Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-20, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Bara sälja sin 6M kåk och bygga en vingård då...
Kommer inte att hända nu.
Citera
2020-05-20, 23:06
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Massi-fritz har ju ännu större ego än Paolo. Storhetsvansinne som anmäler allt
Alltså Paolo, Ingrosso, Fritz, Saliba...någon som ser ett mönster?! 🙄
Citera
2020-05-20, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard

Vad är det som är så motbjudande med Paolo Roberto? Visst, han är inte den snyggaste mannen på stan, det har jag själv påpekat flera gånger i tråden, men det är ju inte direkt så att han ser ut som en schimpans. Horan ifråga har det här som yrke, hon gör det för pengarna och hon har säkert knullat med betydligt äckligare och fulare män än Paolo Roberto.

Sedan är det ju också en sån grej, hade prostitution varit lagligt och reglerat så hade hororna enkelt kunnat säga nej till mannen som vill köpa sex av dem, om han inte passar dem i smaken. Horan ifråga som Paolo torskade på hade sannolikt schyssta arbetsvillkor, finns liksom en anledning till att prostituerade östeuropeiska horor söker sig till Sverige för att arbeta, och inte Nigeria. Det är nog trevligare för dem att hora här än i det forna kommunistblocket.

Nu har du pratat så mycket att du har lyckats prata dig in i ett hörn..

Så enligt din teori eftersom prostitution inte är lagligt i Sverige, kan inte dessa stackars öststatshoror tacka nej till sina kunder utan är TVUNGNA att låta sig knullas av kunden oavsett om de vill det eller ej.

Hade prostitution varit lagligt då hade de kunnat säga nej..

Din bortförklaring börjar mer och mer likna Paolos försvarstal i tv. Och det var inte en lyckad föreställning.

Jag har förresten inte sagt ett ord om Paolos utseende. Jag pratade om fenomenet. Ett fenomen kan inte tolkas betyda hans utseende. Det borde du ha fattat.
Citera
2020-05-20, 23:07
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Det är väl inte några feminister som har tvingat honom att böla i tv 4.

Och sexköpet är inte någon allvarlig grej, det hade varit över ganska snart. Men i samband med detta så började ju verkligheten om Roberto att sippra ut. Han äger inte några företag, han har inga miljoner, han har inte över 200 anställda, han har inga restauranger och han har ingen vingård, bara en lite grusplätt med en hög med stenar som har varit en laggård för svin eller något.

Det är mer det att nu granska sanningen. Hade han inte hållit på och ljugit så grovt hade fallet inte blivit så stort. Fast å andra sidan, var han inte en så stor lögnare hade han inte fått bli posterboy från början heller. Så det handlar om betydligt mer än ett ruttet sexköp.

En manlig version av Blondin Bella (dock troligen minus sexköp).
Citera
2020-05-20, 23:10
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Vilket land pratar media om?

Det står så här i media:

Citat:
Enligt Aftonbladets uppgifter är kvinnan i 30-årsåldern och kommer från ett av Europas fattigaste länder.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vQqq8l/polisen-kvinnan-som-paolo-roberto-kopte-sex-av-mar-valdigt-daligt
Citat:
Enligt Aftonbladets uppgifter är kvinnan i 30-årsåldern och hon kommer från ett av Europas mest utsatta länder.
– Hon säljer sex för att kunna försörja sin familj, säger polisen Simon Häggström.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vQqq8l/polisen-kvinnan-som-paolo-roberto-kopte-sex-av-mar-valdigt-daligt

Vilket tyder på en 30-åring från Moldavien eller Rumänien (eller dylikt).

Stoppa pressarna pratar om en 22-årig tjej från Polen:

Citat:
Nu kan Stoppa Pressarna avslöja att den prostituerade kvinnan är en 22-årig polska.

I teorin kan förstås bilderna vara korrekta, och land och ålder påhittade i annonsen. Men informationen om ålder och land (hos Stoppa Pressarna) stämmer i alla fall inte med medias information.
Citera
2020-05-20, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard

Sedan är det ju också en sån grej, hade prostitution varit lagligt och reglerat så hade hororna enkelt kunnat säga nej till mannen som vill köpa sex av dem, om han inte passar dem i smaken.

Så nu säger du att Paolo Roberto tvingade sig på kvinnan för hon kunde helt enkelt inte säga nej när han sa att han ville knulla henne. Och det hände på grund av att köpa sex är olagligt. Jaha, där ser man.
Citera
2020-05-20, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
En manlig version av Blondin Bella (dock troligen minus sexköp).

ha ha ja, det är samma typ av människa de där. De ljuger så de tror sig själva uppenbarligen. Tills allt rasar samman.
Citera
2020-05-20, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Alltså Paolo, Ingrosso, Fritz, Saliba...någon som ser ett mönster?! 🙄
Virtanen Timell?
Citera
2020-05-20, 23:17
Medlem
Mer.info.007s avatar
Var Pablo medlem i Noppes Bar?????
Citera
2020-05-20, 23:19
Medlem
JaffarByn163s avatar
Bara jag som tycker synd om Paolo? Jag är rädd att han inte klarar sig igenom det här.
Citera
2020-05-20, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaffarByn163
Bara jag som tycker synd om Paolo? Jag är rädd att han inte klarar sig igenom det här.

Nej, jag tycker inte synd om honom. Jag tycker synd om barn som har leukemi och deras familjer typ. Robert har ljugit för sig själv och andra de senaste tjugofem åren, nu blev han avslöjad som en lögnare. Vad är det för synd om honom för det?
Citera
2020-05-20, 23:22
Medlem
JaffarByn163s avatar
Tror ni man kommer få se honom på ett knegarjobb någon gång snart?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in