Citat:
Ursprungligen postat av
EliasAlucard
Vad är det som är så motbjudande med Paolo Roberto? Visst, han är inte den snyggaste mannen på stan, det har jag själv påpekat flera gånger i tråden, men det är ju inte direkt så att han ser ut som en schimpans. Horan ifråga har det här som yrke, hon gör det för pengarna och hon har säkert knullat med betydligt äckligare och fulare män än Paolo Roberto.
Sedan är det ju också en sån grej, hade prostitution varit lagligt och reglerat så hade hororna enkelt kunnat säga nej till mannen som vill köpa sex av dem, om han inte passar dem i smaken. Horan ifråga som Paolo torskade på hade sannolikt schyssta arbetsvillkor, finns liksom en anledning till att prostituerade östeuropeiska horor söker sig till Sverige för att arbeta, och inte Nigeria. Det är nog trevligare för dem att hora här än i det forna kommunistblocket.
Nu har du pratat så mycket att du har lyckats prata dig in i ett hörn..
Så enligt din teori eftersom prostitution inte är lagligt i Sverige, kan inte dessa stackars öststatshoror tacka nej till sina kunder utan är TVUNGNA att låta sig knullas av kunden oavsett om de vill det eller ej.
Hade prostitution varit lagligt då hade de kunnat säga nej..
Din bortförklaring börjar mer och mer likna Paolos försvarstal i tv. Och det var inte en lyckad föreställning.
Jag har förresten inte sagt ett ord om Paolos utseende. Jag pratade om fenomenet. Ett fenomen kan inte tolkas betyda hans utseende. Det borde du ha fattat.